Vind je? Ik vind het wel meevallen. Vaak gaan we sneller.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:19 schreef StampertjeX het volgende:
Woo wat gaat het hier snel bijna niet bij te houden
bietje overboordquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:00 schreef oh-oh het volgende:
En wat is dr met dat dieet van je gebeurd Qwea?
Berlinerbollen tikken ook aanquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
bietje overboord
Ik eet wel minder dan eerst. Vroeger ging er elke dag een zak chips door. Nu soms op Zondag een handje.
Whut?quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het wel meevallen. Vaak gaan we sneller.
Vooral als Ing online is en ze gedronken heeft
Jeetje, partypooperquote:
Haai allemaalquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:47 schreef oh-oh het volgende:
Twee keer op roze en 50 bonuspunten wat alle letters op
Weing bijzonders eigenlijk. Waterkoudquote:
O ik hoop dat ze hem snel vindenquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:35 schreef Strega het volgende:
[..]
Weing bijzonders eigenlijk. Waterkoud![]()
Gisteren zijn we naar het dierenasiel geweest. Grote mand brengen, Joker bezoeken. Dat laatste hebben we niet gedaan, want heel misschien komt er een baasje voor hem, en we wilden hem niet in verwarring brengen.
Daar zie je dan ineens weer zoveel honden en katten, die je zo allemaal mee zou willen nemen![]()
Maar ja, dat kan natuurlijk niet. Wel triest.
Voor één hond was er dit weekend een nieuw baasje, Alleen is die ontsnapt, bij Assen. Met halsband en riem nog om. Vlak bij de snelweg. Er word al sinds zaterdag met man en macht naar hem gezocht. Duimen dus maar, hij is waarschijnlijk gisteren gezien in een nieuwbouwwijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |