Waar heb jij het over? Ik begrijp alleen het "Hi allemaal"...quote:Op maandag 28 november 2011 19:01 schreef -Engel- het volgende:
Maar als je een keertje moeite heb met gaan weet je wel wat er tegen kan doen....
/viezepraatjesmode uit
Hi allemaal
Ik wist het wel....quote:Op maandag 28 november 2011 19:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waar heb jij het over? Ik begrijp alleen het "Hi allemaal"...
Ik heb een levenquote:Op maandag 28 november 2011 20:50 schreef -Engel- het volgende:
't is niet te geleuven.... er is gewoon al ruim een uur niet gepost
Je post in een ander topic, jokerquote:
ssstquote:Op maandag 28 november 2011 21:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je post in een ander topic, joker
Ik ook nietquote:
quote:
Nu nog mijn kam rood vervenquote:
Tofquote:Op maandag 28 november 2011 21:48 schreef -Engel- het volgende:
Maltaman
Ik heb net gehoord dat we met sinterklaas wel wat gaan doen
Gourmetten en spelletjesIk ga vet mijn nichtje in maken met SET of monopoly
Normaal deden we iets bij mijn zus, maar omdat mams nu nog niks gehoord had en toch wat wilde doen ... naja stelt ze haar huis etc beschikbaar.....quote:Op maandag 28 november 2011 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tof![]()
Jammer ik doe helemaal niets meer met sinterklaas
Mijn ouders hebben sint afgeschaft. We doen al jaren niets meer.quote:Op maandag 28 november 2011 21:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Normaal deden we iets bij mijn zus, maar omdat mams nu nog niks gehoord had en toch wat wilde doen ... naja stelt ze haar huis etc beschikbaar.....
Hey -Engel-quote:Op maandag 28 november 2011 21:48 schreef -Engel- het volgende:
Maltaman
Ik heb net gehoord dat we met sinterklaas wel wat gaan doen
Gourmetten en spelletjesIk ga vet mijn nichtje in maken met SET of monopoly
Ja... maar je kan zelf toch ook iets organiseren?quote:Op maandag 28 november 2011 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben sint afgeschaft. We doen al jaren niets meer.en dat vind ik echt zonde
Dat wordt wel veel ik ben ook nog jarig vlak voor sint. Oh wacht ik ga het combinerenquote:Op maandag 28 november 2011 22:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... maar je kan zelf toch ook iets organiseren?
En dat dusquote:Op maandag 28 november 2011 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat wordt wel veel ik ben ook nog jarig vlak voor sint. Oh wacht ik ga het combineren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |