Alleen als we in de huwelijkse voorwaarden iedere dag sex kunnen opnemen...quote:
Mooi!quote:Op maandag 16 januari 2012 09:37 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Vooruit... (niet te verwarren met voorruit)!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 januari 2012 09:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Alleen als we in de huwelijkse voorwaarden iedere dag sex kunnen opnemen...
quote:
Oeh, doe niet zo engquote:Op maandag 16 januari 2012 16:32 schreef Nielsch het volgende:
Ik weet dat de meesten hier bang zijn voor de andere subfora die FOK! kent, maar iedereen die z'n award in z'n UI wil plaatsen kan dus ook hier terecht:
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #89
Lieve meisjes, voor degenen na Kleurdoosch (met haar wil ik geen ruzie dus doe ik gedwee wat ze vraagt) die hun awards ook willen aanpassen: http://picasion.com/quote:Op maandag 16 januari 2012 16:27 schreef Kleurdoos het volgende:
wil je de mijne er ook ff doorgooien? geen zin om een gifbuilder te dnldn
wijsneus, reldel en kamertje
quote:Op maandag 16 januari 2012 16:55 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Lieve meisjes, voor degenen na Kleurdoosch (met haar wil ik geen ruzie dus doe ik gedwee wat ze vraagt) die hun awards ook willen aanpassen: http://picasion.com/
Allerliefste Kleurdoosje, hier is je aangepaste avatar * twentemeisje kijkt nederig.
[ afbeelding ]
Gij superlieve en geweldig weekdierquote:Op maandag 16 januari 2012 18:03 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
* twentemeisje is een weekdier...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 januari 2012 18:40 schreef RockabeIIa het volgende:
2 obvious! Ze gaat voor een 2012 award!
Liever niet! Maar ik ben het bangst voor KD, ik denk dat ze heel smerig kan krabben...quote:Op maandag 16 januari 2012 19:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Met mij wil jeblijkbaar best ruzie?
Pssst:quote:Op maandag 16 januari 2012 19:25 schreef LeNeHe het volgende:
Lieve Ladies, ik lees net pas dat ik een award heb!! Twee zelfs, heel erg bedankt allemaal voor het stemmen.
Ik moet zo weg en zal morgen even vragen in het andere topic of iemand daar mijn avatar in mekaar kan knutstelen kan zetten *ontzettende noob is*.
- "Mijn naam is Twentemeisje"quote:Op maandag 16 januari 2012 22:54 schreef trui het volgende:
ik mis m'n eigen truitje ook wel erg eigenlijk. probeerde net zo'n gifmaker-programma te downloaden maar dat liep meteen vast dus ik heb 't er ook meteen weer afgegooid. wil iemand voor mij ook nog zo'n gecombineerde avatar maken? alvast veel dank!
het gaat dus om [ afbeelding ] en [ afbeelding ]
dank je wel!!!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:18 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
- "Mijn naam is Twentemeisje"
- "Hallo Twentemeisje"
- "Ik geef het toe... ik ben obsessief gedienstig"
Hier truitje, omdat ik ooit nog bij jou op haakles ga.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |