Lang , kort lang lang kort lang !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja da's wel lachen... kun je je eigen trilpatroon componeren.
Kiezen geeft je een vals gevoel van vrijheid.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"Configureren, je bedoelt de bureaubladachtergrond instellen? Verder kun je immers niks instellen op een Apple, dat mag niet van Steve (VZMH)"
Kijk maar naar de politiek.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Kiezen geeft je een vals gevoel van vrijheid.
Dan liever een slaaf van het grootkapitaal inderdaad. Zij Weten Wat Goed Is Voor De Gewone Man.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:42 schreef Q. het volgende:
Henk en Ingrid moeten niet zeuren maar gewoon met hun rug tegen de muur gaan staan.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan liever een slaaf van het grootkapitaal inderdaad. Zij Weten Wat Goed Is Voor De Gewone Man.
Krijg je keuzestress vanquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Man die kerel doet gewoon zn best , niet miepen , en als die je zeer doet , tuf je hem in zn face als die boven je hangt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 08:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Nee. Het is irrationele-angst-voor-een-hobby-tandarts-dag bij mij.
Het is een vrouw.quote:Op vrijdag 9 december 2011 08:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Man die kerel doet gewoon zn best , niet miepen , en als die je zeer doet , tuf je hem in zn face als die boven je hangt.
Geil.quote:
Als het pijn doet ruk je die blouse open en doe je brlrlllwlwlwlwlwllblblblb tussen die tieten.quote:
foto's van dr jesters !quote:
Like duh!quote:Op vrijdag 9 december 2011 08:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Ugh. Jullie weten niet hoe ze er uit ziet volgens mij.
Ik hoef dr kop of lichaam niet te zien ?quote:Op vrijdag 9 december 2011 08:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Ugh. Jullie weten niet hoe ze er uit ziet volgens mij.
Jup. Dan zie ik maar 1 reactie.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:27 schreef Joene het volgende:
Blijft dit topic bij jullie ook wel is hangen op de 1e banner ?
Dat idd.quote:
Niet alleen dit topic. Zal straks als ik weer achter een scherm zit even een BUG topic openen als die er nog niet is.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:27 schreef Joene het volgende:
Blijft dit topic bij jullie ook wel is hangen op de 1e banner ?
Die is er wel. Word al een aantal keer aangegeven. Of het in het BUG topic is weet ik niet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Niet alleen dit topic. Zal straks als ik weer achter een scherm zit even een BUG topic openen als die er nog niet is.
Het is echt vrij irritant.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Niet alleen dit topic. Zal straks als ik weer achter een scherm zit even een BUG topic openen als die er nog niet is.
[FO] Advertentie blokkeert topic pagina'squote:Op vrijdag 9 december 2011 10:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Fijn!quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
[FO] Advertentie blokkeert topic pagina's
Maar die iPad 2 heb ik ook voor de kerst gehadquote:
Nope. De Avantime staat nu geschorst in de winterstalling en de Scenic daar rijdt manlief in!quote:
Onze 3de auto nuquote:
Waarom schors je die mooie auto en koop je een auto die in de kofferbak past van de avantime ?quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Nope. De Avantime staat nu geschorst in de winterstalling en de Scenic daar rijdt manlief in!
Die is met kinderzitje nogal onhandig. Daarom de Twingo.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:36 schreef Joene het volgende:
[..]
Waarom schors je die mooie auto en koop je een auto die in de kofferbak past van de avantime ?
Een piepklein driedeurs autootje is kinderzitjetechnisch handiger dan een Espacegrote lel van een wagen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:37 schreef Tally het volgende:
Die is met kinderzitje nogal onhandig. Daarom de Twingo.
Bij het piepklein driedeurs autootje kan de airbag uit en kan ze op de bijrijdersstoel.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Een piepklein driedeurs autootje is kinderzitjetechnisch handiger dan een Espacegrote lel van een wagen?
Die heb ik nietquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je kan toch ook met je hippe bakfiets?
Ik ben maar een klein vrouwke JK. Daar kan ik nooit bijquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Past die Caxi Mosi niet door de raamopening?
Een waggie heppie al voor een paar honderd ekkies. Anders verkoop je toch gewoon de iPads?quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:42 schreef E.T. het volgende:
Ik wil ook wel een auto... Of iets dat daar op lijkt; zo'n ding op 4 wielen met een motor en een dak..
Maar ja... Kan niet alles hebben...
Same here.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:42 schreef E.T. het volgende:
Ik wil ook wel een auto... Of iets dat daar op lijkt; zo'n ding op 4 wielen met een motor en een dak..
Maar ja... Kan niet alles hebben...
zo'n ding moet ook rijden! Benzine, verzekering, wegenbelasting.. en niet te vergeten onderhoud. Zeker bij zo'n oud brik moet je elk jaar toch wel op een paar honderd euro onderhoud rekenen..quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Een waggie heppie al voor een paar honderd ekkies. Anders verkoop je toch gewoon de iPads?
Da's waar. Maar daar krijgen jullie toch kinderbijslag voor?quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:13 schreef E.T. het volgende:
zo'n ding moet ook rijden! Benzine, verzekering, wegenbelasting.. en niet te vergeten onderhoud. Zeker bij zo'n oud brik moet je elk jaar toch wel op een paar honderd euro onderhoud rekenen..
ik wist niet dat dat een autobijslag was?quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Da's waar. Maar daar krijgen jullie toch kinderbijslag voor?
Ik ben niet boosquote:Op woensdag 14 december 2011 08:54 schreef boem-dikkie het volgende:
MOOI VOOR ELKAAR WAAROM BEN JE ZO BOOS?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |