Ik ben ook geschokt hoor. Van de schok ga ik nú de poezen voeren en nog een bakkie zetten!quote:
Jaquote:Op maandag 28 november 2011 00:27 schreef senesta het volgende:
Ik weet niet, koffie hoorde gewoon zwaar bij mijn beeld of zoWat gek soms ook he?
Dat drink ik ook niet, ik drink eigenlijk helemaal geen alcoholische drankenquote:Op maandag 28 november 2011 00:27 schreef Greys het volgende:
Maar dus echt niet uit principe ofzo hoor. Ik lust het gewoon niet![]()
Net als bier. En wijn. Brrrrrrr.
Ik dronk het als kind al uit de flesquote:Op maandag 28 november 2011 00:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik denk dat ik in mijn 38-jarige leven 3 keer koffie heb gedronken
Die warme koffie heb je niet gehad?quote:Op maandag 28 november 2011 00:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Koude koffie heb ik bij jou gehad volgens mij.
Was best te drinken, maar het weegt niet op tegen een bakje verse hete koffie
Nah, kweenie eiksquote:Op maandag 28 november 2011 00:27 schreef Greys het volgende:
Elies, is het je bij jou thuis ook nooit opgevallen dat ik daar ook nooit koffie nam?
Met een versgedraaid sjekkiequote:Op maandag 28 november 2011 00:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Koude koffie heb ik bij jou gehad volgens mij.
Was best te drinken, maar het weegt niet op tegen een bakje verse hete koffie
quote:Op maandag 28 november 2011 00:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nah, kweenie eiks
Ik zou zweren dat jij lekker koffie drinkt met ons
Ik vind het verder best hoor; als jij geen koffie drinkt, vind ik je toch nog wel lievquote:Op maandag 28 november 2011 00:42 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Fijn dat het niet negatief is opgevallen in elk geval
Ik denk dat ik er morgenochtend een kopje koffie op ga drinken.
Ja toch, ik heb er zoveel andere goede dingen voor in de plaats.quote:Op maandag 28 november 2011 00:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vind het verder best hoor; als jij geen koffie drinkt, vind ik je toch nog wel liev
Je stralende persoonlijkheid en zoveel andere dingenquote:Op maandag 28 november 2011 00:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja toch, ik heb er zoveel andere goede dingen voor in de plaats.
Zo zijn daar... mijn stralende persoonlijkheid... en eh....
Maar godzijdank, koffie gaat ons niet uit elkaar drijven
Fixed!quote:
Slaapze, nog voor evenquote:Op maandag 28 november 2011 06:55 schreef Qwea het volgende:
Meh, 4u slaap zuigt. Wekker staat op 08:45 nu dus ik doe nog ff een tuk poging
Maar koude koffie wil je toch ook niet op de vroege ochtend?quote:Op maandag 28 november 2011 07:06 schreef _Multiply86_ het volgende:
Koffie is smerig, alleen ijskoffie is nog wel lekker.
Ja, nog een uurtje en daarna naar huis, en tandarts, en daarna weer werkenquote:
quote:Op maandag 28 november 2011 07:59 schreef Ruv het volgende:
[..]
Ja, nog een uurtje en daarna naar huis, en tandarts, en daarna weer werken
Slapen is voor watjes, bovendien moet ik straks nog even oogknipje knuffelen, dus heb geen tijd om te slapenquote:
Wat een slijmbal ben jijquote:Op maandag 28 november 2011 08:00 schreef Ruv het volgende:
[..]
Slapen is voor watjes, bovendien moet ik straks nog even oogknipje knuffelen, dus heb geen tijd om te slapen
Je bent lekker op tijd begonnen met aftellenquote:Op maandag 28 november 2011 08:12 schreef Ynske het volgende:
Morning!
Was een mooie zonsopkomst vanmorgen.
nog 33 uur, en de week zit er op, lekker op tijd begonnen vanmorgen
Yups, druk maar leukquote:Op maandag 28 november 2011 08:04 schreef Ruv het volgende:
[..]
Ja helaas wel, wel een goed weekend gehad?
Hier zijn ze al dagen in de straat bezig (o.a. met waterleiding zoals vorige week te merken was, maar ook met gasleiding) en er draait al drie dagen een grote aggregaat hier vlak voor. Ook 's nachts. Ook zo'n herriequote:Op maandag 28 november 2011 09:04 schreef oh-oh het volgende:
Oh brother, ze zijn de straat hier achter aan het alsfalteren, wat een gore tyfusherrie
quote:Op maandag 28 november 2011 09:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier zijn ze al dagen in de straat bezig (o.a. met waterleiding zoals vorige week te merken was, maar ook met gasleiding) en er draait al drie dagen een grote aggregaat hier vlak voor. Ook 's nachts. Ook zo'n herrie
Nou ik was amper thuis de laatste 3 dagen, dus ik heb best mazzel gehadquote:Op maandag 28 november 2011 09:08 schreef senesta het volgende:
Oh lekker dan Greys, wat zal het een verademing zijn als ze klaar zijn
Waarom ging ie lopen stampen?quote:Op maandag 28 november 2011 09:17 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Dat was een fijn nachtje
. Tot pa vanmorgen om half zes of zo ging lopen stampen
.
Vanmiddag naar de bloedbank, finally.
Pff, dat soort geluiden zijn zelfs als het een beetje went gewoon als een irritante zoem in je hoofdquote:Op maandag 28 november 2011 09:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ik was amper thuis de laatste 3 dagen, dus ik heb best mazzel gehad![]()
Hopen dat het snel klaar is, maar dat zal wel niet... als je ziet hoe lang dit al duurt en ze moeten de hele rest van de straat nog. Ze hebben nog geen tiende deel gehad nu denk ik
Ik heb geen flauw ideequote:
Hij schijnt wel BN-er te zijn ja. Ik vind het maar gek evengoedquote:Op maandag 28 november 2011 09:22 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, issie BN-ner? Gebeurt heel vaak Senes
Nee, dat mag niet. Ik zou even contact opnemen met die persoon EN Hyves/Facebook.quote:Op maandag 28 november 2011 09:21 schreef senesta het volgende:
Mag je trouwens gewoon op facebook en hyves en zo een account openen op andermans naam en je daar als diegene voor doen?
Samara dacht dat ze mijn oom had toegevoegd aan haar hyves (normaal ben ik daarbij, ze mag niet alleen op hyves), gelukkig heb ik het even nagevraagd want volgens mij is hij niet zo internetterig. Hij bleek het dus inderdaad niet te zijn en ook op facebook geeft iemand zich voor hem uit
Nee, zijn naam en zijn foto staan er bij, dus niet een vergissing of zo.quote:Op maandag 28 november 2011 09:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
NeeN dat mag niet. Ik zou even contact opnemen met die persoon EN Hyves/Facebook.
Heeft ie ook foto's van je oom of alleen de naam? Mensen kunnen per toeval dezelfde naam hebben natuurlijk.
Ja, dat moet ie wel zelf doen denk ik. Contact opnemen met de persoon die de profielen beheert kan je wel zelf doen, gewoon zeggen dat ie een neppert is.quote:Op maandag 28 november 2011 09:25 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee, zijn naam en zijn foto staan er bij, dus niet een vergissing of zo.
Kan ik dat gewoon doen dan? Dat zal hij zelf moeten doen denk ik?
Neuh dus ik drink gewoon bijna nooit koffie.quote:Op maandag 28 november 2011 07:13 schreef Ruv het volgende:
[..]
Slaapze, nog voor even![]()
[..]
Maar koude koffie wil je toch ook niet op de vroege ochtend?(Goedemorgen btw.
)
Gebeurt met BN-ers heel vaak natuurlijk (helaas).quote:Op maandag 28 november 2011 09:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij schijnt wel BN-er te zijn ja. Ik vind het maar gek evengoed
Oh dat is een goede, wist niet dat ze daar ook verified accounts hadden, nooit zo op geletquote:Op maandag 28 november 2011 09:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Gebeurt met BN-ers heel vaak natuurlijk (helaas).
Vandaar ook die verified accounts op Hyves, twitter enzo. Zoveel die doen alsof, of het is een fanclub ofzo
Nee, Jules was ziek.quote:Op maandag 28 november 2011 09:34 schreef oh-oh het volgende:
Ben je niet naar de Winner geweest Multi?
Greys heeft een boob lift gedaan.quote:Op maandag 28 november 2011 09:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Goedemorgen
Geen zin om vanaf donderdagavond terug te lezen helemaal. Lazy ass dat ik ben![]()
Heb ik iets schokkends gemist?
Nou ja, ze hangen ietwat.quote:Op maandag 28 november 2011 09:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die heeft ze heul niet nodig
quote:Op maandag 28 november 2011 10:03 schreef oh-oh het volgende:
Nu je het zo zegt, Sjon was eigenlijk best goed te pruimen dit weekend!
quote:Op maandag 28 november 2011 10:03 schreef oh-oh het volgende:
Nu je het zo zegt, Sjon was eigenlijk best goed te pruimen dit weekend!
Bwahaha awwquote:
Ahquote:Op maandag 28 november 2011 10:28 schreef oh-oh het volgende:
Dit is hem, maar hij viel niet op zn kop, dus ik denk niet dat dat het geweest is
Hehequote:Op maandag 28 november 2011 11:39 schreef oh-oh het volgende:
Die bank was een koopje van MP, ik zou daar een jaartje of zo op zitten en dan zou ik weer een ander tweedehandsje kopen voor de hondjes, maar de bank heeft inmiddels al twee honden overleefd
![]()
Vraag of die hem wilt opsturen......quote:Op maandag 28 november 2011 12:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hehe![]()
Ik zag in V&A een hele mooie bank staan, maar om een busje te huren en een uur te rijden voor een bank.... toch maar niet...
Of je gaat naar hem toe, werpt hem 25 cent toe, pleurt die bank uit het raam en steekt hem in de hens. Dus die gast zo "MIJN BANK WTFBBQ DOE JE?!" En jij zo "quote:Op maandag 28 november 2011 12:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vraag of die hem wilt opsturen......
.
.
.
.
.
.
.
.
quote:Op maandag 28 november 2011 12:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vraag of die hem wilt opsturen......
.
.
.
.
.
.
.
.
Matige grap is matigquote:Op maandag 28 november 2011 12:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Of je gaat naar hem toe, werpt hem 25 cent toe, pleurt die bank uit het raam en steekt hem in de hens. Dus die gast zo "MIJN BANK WTFBBQ DOE JE?!" En jij zo "Lollercoptereinzeinszeinz! IK HEB HEM TOCH GEKOCHT"
Ga zo heen!quote:Op maandag 28 november 2011 12:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]Ik bied x euro incl. verzenden... nou, denk niet dat 'ie erin trapt
Bovendien wil ik 'em toch eerst ff in het echt zien (de bank, niet de user
)
Ben je al bij de dokter geweest met Baloe?
lekker toch?quote:
Neequote:
oh nee dan is het kutquote:Op maandag 28 november 2011 12:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik had nu al op visite @ opa en oma geweest willen zijn en nu in de sportschool zitten.
Nou ja, oma bel ik vanavond wel ff en sporten doe ik eind van de middag wel![]()
En jij ook mogguh
Dakn jequote:Op maandag 28 november 2011 12:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh nee dan is het kutstrekte!
Injecteren bedoel je?quote:
Ja, als zelfs ik het kan, kan iedereen hetquote:Op maandag 28 november 2011 13:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan had Q toch gelijk, dat iedereen dat kan leren!
Q zou nog een handleiding schrijven geloof ik voor haar 'Spuiten kan je leren' motto.quote:Op maandag 28 november 2011 13:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja, als zelfs ik het kan, kan iedereen het
Tja komt ze dan lekker laat mee, nu kan ik het alquote:Op maandag 28 november 2011 13:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Q zou nog een handleiding schrijven geloof ik voor haar 'Spuiten kan je leren' motto.
Nou ik krijg de komende maanden eerst nog WW. Dus ik ga eerst zoeken naar iets voor langere tijd. Dus bij de post is iets te parttime en verdient veels te weinig. Toch bedankt voor de tip!!quote:Op maandag 28 november 2011 13:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Balen Croli, hopelijk heb je snel weer wat anders![]()
Zoeken ze bij Post NL/TNT niet extra personeel komende maand? Heb je iig wat te doen en er komt geld binnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
jij wil gewoo graag spuiten he, boefje.quote:Op maandag 28 november 2011 13:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Q zou nog een handleiding schrijven geloof ik voor haar 'Spuiten kan je leren' motto.
Dank je maar ik ben nog niet alle muizenissen kwijtquote:Op zondag 27 november 2011 21:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nog steeds, eigenlijkErgens begin van de week begonnen, dus kan niet lang meer duren
[..]
Weet je wat het állermooiste is? Dat je zo'n échte trotse mamma bent. Terwijl je zoveel hebt getwijfeld of het ooit iets zou worden tussen jou en dat groeiende ding in je buik. Dat is toch super
quote:Op zondag 27 november 2011 21:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Eet ze inmiddels ook al vast voedsel en hoe vindt ze dat?
quote:Op maandag 28 november 2011 13:54 schreef Qwea het volgende:
zo, terug. De dierenarts schrokziet er vet goor uit (Pics in spoiler)
Hij heeft 1 injectie met amoxycilline gekregen en 1 met dexamedium. AB kuur ceferal (waarvan ik extra heb meegenomen!!!) en smeren met hydrocortiderm (waar ik ook extra van heb meegenomen!) Heel zijn balzak is ook ontstoken
vanaaf moet hij in de douche om met lauw warm water het pus weg te spoelen. Als het binnen 2 dagen niet beter is moet de beer terug komen.
Hij heeft er pijn vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh bah, arm beestjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ik vragen hoeveel ze nu weegt f-r? Op haar leeftijd kan dat nog, toch?![]()
Vastmaken aan de onderkant zodat je dit idee hebt?quote:Op maandag 28 november 2011 14:08 schreef Qwea het volgende:
iemand nog tips om Baloe een t-shirt aan te laten houden?
He bah wat naar voor d'r maar beter nu dan over een paar jaar.quote:Op maandag 28 november 2011 14:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Puck is lang, of niet?![]()
![]()
Frummel op zich gaat prima; ze is altijd vrolijk en lachen en gezellig en lief.![]()
Helaas gaat het met de spreidbroek niet goed; de afgelopen periode is er geen enkele vooruitgang geboekt.
Over 2 weken laatste controlefoto en indien weer geen vooruitgang zal het wrs. toch op een operatie uitdraaien
Ja. Puck had voor zijn termijn een vrij laag gewicht. Jipster in OUD had een ks met 35wkn en haar jongetje was nog zwaarder.quote:Op maandag 28 november 2011 14:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Dan ga ik even terug lezen
Puck was ook erg smal. Ik hou het er toch op dat dat ook een deel van het kotsen komt. Al beweren artsen van niet.
Ho, dat shirt moet ik gewoon. Alleen kut is, dat dat niet de poten bedekt!quote:Op maandag 28 november 2011 14:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vastmaken aan de onderkant zodat je dit idee hebt?
[ afbeelding ]
Of anders bij de DA zo'n shirt halen?
Puck heeft ook van die lekkere wangetjes gekregen
Thnx babe!quote:Op maandag 28 november 2011 14:16 schreef Samzz het volgende:
Beterschap voor Balou en sterkte, Qwut.
Ik heb mo een mailtje gedaan om te kijken of hij het wat vindtquote:Op maandag 28 november 2011 14:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vastmaken aan de onderkant zodat je dit idee hebt?
[ afbeelding ]
Of anders bij de DA zo'n shirt halen?
Puck heeft ook van die lekkere wangetjes gekregen
Ik moet altijd eerst mijn aankopen door de commissie doen, anders doe ik domme aankopenquote:Op maandag 28 november 2011 14:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Joh gewoon kopen. Mo heeft gewoon pech!
Ik weet niet of dit de maat is die je moet hebben, ik heb gewoon de eerste de beste gepaktquote:Op maandag 28 november 2011 14:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb mo een mailtje gedaan om te kijken of hij het wat vindt20 euro maar. Plus ik heb korting daar
Ik zie haast alleen maar zwaardere kindjes voorbij komen ook poezebeest haar zoontje was ondanks zwangerschapsvergiftiging een stuk zwaarder. Maar onze kindjes hebben het prima ingehaald. Als madame zo blijft eten gaat ze nog naar de +2 lijnquote:Op maandag 28 november 2011 14:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja. Puck had voor zijn termijn een vrij laag gewicht. Jipster in OUD had een ks met 35wkn en haar jongetje was nog zwaarder.
Ik ben het er mee eens dat het wel degelijk invloed heeft idd.
Ja Puck is lang voor zijn doen en een grootpoot maar dat is allemaal papa zijn schuld![]()
Balen zeg dat er totaal geen vooruitgang is bij frummel. Zo'n operatie is heftig niet? Met welke leeftijd zou dat dan zijn?
Als je er daadwerkelijk wat mee doet is het geen domme aankoop hoor!quote:Op maandag 28 november 2011 14:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet altijd eerst mijn aankopen door de commissie doen, anders doe ik domme aankopenZoals een powerbank, en een hometrainer
Neh ik zag al dat ik XL moest hebben, 21 nog wat. Dus dat is niet zo boeiendquote:Op maandag 28 november 2011 14:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit de maat is die je moet hebben, ik heb gewoon de eerste de beste gepakt
Ik kende die dingen niet eens, maar een buuv kwam ermee, heb er toen meteen een besteld voor de katten... maar veel dierenartsen schijnen ze wel te hebben, dan hoef je niet te wachten....
Oh Puck zit nu net pas iets boven de gemiddelde lijn met gewicht. Die volgende al die tijd na de eerste spurt netjes het gemiddelde.quote:Op maandag 28 november 2011 14:23 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik zie haast alleen maar zwaardere kindjes voorbij komen ook poezebeest haar zoontje was ondanks zwangerschapsvergiftiging een stuk zwaarder. Maar onze kindjes hebben het prima ingehaald. Als madame zo blijft eten gaat ze nog naar de +2 lijn
Dat is het probleem...ik doe er geen reet meequote:Op maandag 28 november 2011 14:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Als je er daadwerkelijk wat mee doet is het geen domme aankoop hoor!
Tenzij het sowieso zijn geld is. Dan is overleggen misschien wel zo fijn voor je relatie
Ik krijg geen reactie van Mo, dus dat is pech voor moquote:Op maandag 28 november 2011 14:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het was maar een grapje![]()
Ik probeer altijd te matchen maar momenteel is het kniekousen weer en die hebben ze niet in groen en rood dus dan maar saai grijs vaak.
Ik heb trouwens een collega die ook nog rompers compleet matcht maar dat is me teveel gedoe. Dan moet ik de hele regenboog aanschaffen en alles qua was ook nog afstemmen. Nah I'm lazy!
Q, heeft Mo hem al goed gekeurd?
Hij is niet zo'n fan van Baloe kleding aantrekken toch?
quote:Op maandag 28 november 2011 14:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja iedereen heeft het alleen maar over zijn ogen altijd en ik doe zo mijn best hem leuk aan te kleden![]()
![]()
![]()
Ik heb ook heel lang echt blauwe ogen gehad (tot een jaar of 9 a 10 icm met echt blond haar) en toen kreeg ik toch echt een andere oogkleur en haarkleurquote:Op maandag 28 november 2011 14:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Juiste instelling Q! juist instelling![]()
Geld ritselen hmmm. Nier verkopen?![]()
![]()
Als Ean nog geen verkleuring vertoont van haar ogen dan blijven ze vast wel blauwig denk ik.
Lange mouwen rompers zijn wel nodig onder longsleeves inmiddels idd. Ik heb een allegaartje en wie er over valt als je een randje ziet is een kniesoor
Ik spoor niet maar dat is algemeen bekent.quote:Op maandag 28 november 2011 15:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ow dat van je haarkleur heb ik zelf ook gehad maar kan ogen zo laat nog? Dat wist ik heul niet
Aaaaahwquote:Op maandag 28 november 2011 15:14 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Qweaaaaaa en Muis, nog bedankt voor de post![]()
Echt Qwea, wat een hoerige kutkaart
Uhu! Hij krijgt hem ook alleen 's nachts aan en als ik naar school moet die 4u.quote:Op maandag 28 november 2011 16:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet t niet Q, dat kan ook zeer doen natuurlijk, zoals ik al eerder zei, pas aub op dat het niet gaat broeien!!
quote:Op maandag 28 november 2011 16:20 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Arme Boe met zn zes tenen![]()
[ afbeelding ]
Nogal jaquote:
Dat zou kunnen, maar mijn eigen ervaring (waaaaay vroeger) is dat maandverband echt hoerig kut zitquote:Op maandag 28 november 2011 16:20 schreef oh-oh het volgende:
Kun je er geen maandverbandjes inplakken op de pusplek of zo?
quote:Op maandag 28 november 2011 16:22 schreef oh-oh het volgende:
Oh en ik wil weten, zijn het ballonnen of spermacellen?
Ik kom er geen wijs uit...
![]()
![]()
Tenminste, bij ieder mens zou ik denken dat het antwoord a is, maar bij jou ga ik twijfelen
Ja maar als ik hem moet weken en ontsmetten (kan dat beide met biotex?! ) Dan is dat ding aan het end van de aaf no way droog.quote:Op maandag 28 november 2011 16:26 schreef oh-oh het volgende:
Oh, zeker weten?
Werk es aan je tekenskillz dan![]()
Ik zou dat ding sowieso elke keer eerst weken en ontsmetten, maar als je dr maandverbandjes in plakt dan absorberen die de pus mss ook wat meer ipv het shirt?
Maar zou zoeen maandverband niet onwijs schuren?quote:Op maandag 28 november 2011 16:26 schreef oh-oh het volgende:
Oh, zeker weten?
Werk es aan je tekenskillz dan![]()
Ik zou dat ding sowieso elke keer eerst weken en ontsmetten, maar als je dr maandverbandjes in plakt dan absorberen die de pus mss ook wat meer ipv het shirt?
Ik denk dat beesten daar misschien iets minder last van hebben dan wij?quote:Op maandag 28 november 2011 16:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar mijn eigen ervaring (waaaaay vroeger) is dat maandverband echt hoerig kut zitdaar kan ik zelf niet eens mee lopen
Het staat wel bij de opties op de site van dierapothekerquote:Op maandag 28 november 2011 16:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar zou zoeen maandverband niet onwijs schuren?
Dus ik denk dat dat wel meevalt?quote:Bij loopsheid of incontinentie kan het shirt voorzien worden van een maandverbandje of inlegkruisje.
Gewoon negeren denk ik? Ik heb echt zo geen verstand van kattenquote:Op maandag 28 november 2011 16:28 schreef Croli het volgende:
ik word werkelijk waar knettergek van misty die maar bij de deur blijft miauwen... elke keer jaag ik dr weer weg, zit ik een tel en ze staat dr al weer te zeuren. Heeft er niemand een oplossing behalve haar de nek om te draaien?? ik raak namelijk behoorlijk frusty hier en gezien ik de komende tijd nog wel thuis zit, zit ik er niet op te wachten om elke minuut haar daar weg te jagen...
Dat is niet zo goed voor de deur, ze krabt er namelijk aan en gaan ook aan de deurklink hangen. en ze blijft ook rustig doormiauwen.quote:Op maandag 28 november 2011 16:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon negeren denk ik? Ik heb echt zo geen verstand van katten![]()
Ze krijgt nu elke keer zodra je zit en ze gaat daar staan ieg wel aandacht
vrij strak hoor. Het sluit echt goed aan zeg maar.quote:
nou ja, dat zeg ik, het zit wel strak.quote:Op maandag 28 november 2011 16:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het staat wel bij de opties op de site van dierapotheker
[..]
Dus ik denk dat dat wel meevalt?
quote:Op maandag 28 november 2011 16:39 schreef oh-oh het volgende:
Idd dat cheape maandverband, dat dikke, das best zacht en zo.
Dat gebruik ik ook voor Chico zn plasbandje en die heeft nooit een zere piempie
Ja ik snap wel wat je bedoelt met dikke. Maar mijn verwachting is dat dat juist schuurt en ik had het idee dat die dunne (die ultra slim) dat je die bijna niet voelt zeg maar? Naja, ik zal straks wel ff heen gaan en kijken. Moet toch aardappeltjes halen.quote:Op maandag 28 november 2011 16:44 schreef oh-oh het volgende:
Nou, ik koop die dikke, Aldi heeft die niet eens, wel Jumbo, 49 cent of zo voor een pak.
Geen idee welk merk dat is, ff kieken of ik t vind
quote:Op maandag 28 november 2011 16:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan het zo niet vinden Qut en ik vind het geen leuke googleopdracht
ooh ja, en deze zijn vet stoerquote:Op maandag 28 november 2011 15:29 schreef oh-oh het volgende:
Het is een reeks trouwens, die foto van Sjon is de laatste in deze reeks![]()
Zoete Zus:
[ afbeelding ]
MooiBoyBilly:
[ afbeelding ]
CutypieChico:
[ afbeelding ]
En dan Mr. Loudmouth![]()
[ afbeelding ]
Ja wat???
[ afbeelding ]
Mss dat er toch nog een kerstkaart gemaakt wordt dit jaar
quote:
Nee, zo'n rond ding in je pluim proppen en daarna er weer uithalen, bah!quote:
Wat een achterlijk mooi weer hebben julliequote:
What else is new?quote:Op maandag 28 november 2011 16:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat een achterlijk mooi weer hebben jullie
Ik zou er gewoon een theedoek in vouwen. Maandverband is veel te klein. Die theedoek was je nadien op 90 graden (en gebruik je alleen nog maar voor hond-gerelateerde zaken) of je gooit 'm weg.quote:Op maandag 28 november 2011 16:50 schreef Qwea het volgende:
[..]ik zat al te kijken naar kotex, maar dat is ook niet echt dikdik. Ik weet wel wat je bedoeld hoor, van die oma maandverband
quote:Op maandag 28 november 2011 16:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
What else is new?
![]()
Echt goddelijk was het buiten, Billeke en Sjon renden heerlijk in hun pasgeschoren nakie
Kijk! Dat is wel een briljant idee! En dat schuurt ook nietquote:Op maandag 28 november 2011 16:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou er gewoon een theedoek in vouwen. Maandverband is veel te klein. Die theedoek was je nadien op 90 graden (en gebruik je alleen nog maar voor hond-gerelateerde zaken) of je gooit 'm weg.
Wij ook alweder lagerquote:Op maandag 28 november 2011 16:57 schreef oh-oh het volgende:
Hihi en hullie hebt hoog water, wij laag!
Waarom de fuck denk ik daar zelf niet anquote:Op maandag 28 november 2011 16:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kijk! Dat is wel een briljant idee! En dat schuurt ook niet
Misschien kom je het nog wel tegenquote:Op maandag 28 november 2011 16:58 schreef Oognip het volgende:
Croli, kun je de kat niet bij de deur wegkrijgen met een plantenspuit? Die gebruiken wij hier veel (na tig keer de kat daar weghalen), als de katten nu alleen al het geluid van de plantenspuit horen zijn ze al weg.
Ik zou toch zweren dat ik net een kat horen kotsenPingoo, Luna en Muis waren het niet dus het moest Evi zijn en die zat onder het bed. Maar echt niet dat ik de kots kan vinden
dus ik zal het me wel verbeeld hebben.
Nou dat ding wat ik dus nu heb, dat medical shirt, dat is dus een shirt (hihiquote:Op maandag 28 november 2011 16:57 schreef Nonneke het volgende:
met maandverband gaat het zeker broeien, kan je hem niet een broek aan doen Q ? (gewoon een dunne luchtige pyjama/joggingbroek, pijpen eraf knippen (en die naar oh-oh sturen) )
arme Baloe met zn auaupiempie
nee misty adores water, plantenspuit/waterpistooltje heeft geen effect op haar. Ja dat ze even gaan zitten wassen en vervolgens weer door gaat..quote:Op maandag 28 november 2011 16:58 schreef Oognip het volgende:
Croli, kun je de kat niet bij de deur wegkrijgen met een plantenspuit? Die gebruiken wij hier veel (na tig keer de kat daar weghalen), als de katten nu alleen al het geluid van de plantenspuit horen zijn ze al weg.
Dan de deur maar open zettenquote:Op maandag 28 november 2011 17:00 schreef Croli het volgende:
[..]
nee misty adores water, plantenspuit/waterpistooltje heeft geen effect op haar. Ja dat ze even gaan zitten wassen en vervolgens weer door gaat..
Arme keizer! Loop je hem te etteren?quote:Op maandag 28 november 2011 17:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben echt een geniaal Chico filmpje aan het uppen , hij was per ongeluk wat vroeg wakker
Oh ja dat zouden jullie doen he, en ik mocht niet meekijken.quote:Op maandag 28 november 2011 17:10 schreef Qwea het volgende:
Hey zeg oognip, had je nou leren spuiten?
Of U die niet tegen een grapje kanquote:Op maandag 28 november 2011 17:10 schreef oh-oh het volgende:
Jeez Ruv, get a hold of yourself of zo
ik ken ze (helaas), Sylver heeft er 4quote:Op maandag 28 november 2011 16:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou dat ding wat ik dus nu heb, dat medical shirt, dat is dus een shirt (hihi) maar ook een broek. Je knoopt hem bij de staart dicht, en dan heeft ie een broek zonder pijpen aan
![]()
Had ook wel gekund trouwens, een kinder payama halen met een broek en daar de pijpen vanaf knippen.
Maar goed, dit is ook handig, want als hij nu weer een hotspot op zijn buik heeft, kan hij er niet bij
Tip van de eeuwquote:Op maandag 28 november 2011 16:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou er gewoon een theedoek in vouwen. Maandverband is veel te klein. Die theedoek was je nadien op 90 graden (en gebruik je alleen nog maar voor hond-gerelateerde zaken) of je gooit 'm weg.
Jepquote:Op maandag 28 november 2011 17:10 schreef Qwea het volgende:
Hey zeg oognip, had je nou leren spuiten?
Die zal het wel lekker warm hebben!quote:Op maandag 28 november 2011 17:13 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ik ken ze (helaas), Sylver heeft er 4
en dus een extra broek![]()
[ afbeelding ]
ideaal zijn ze hé![]()
hoop voor Baloe dat het snel wegtrekt, tziet er naar uit zeg
Verkeerde joint gerookt?quote:Op maandag 28 november 2011 17:20 schreef Greys het volgende:
Ben benieuwd hoe ziek hij nou écht is, George Michael, met al die mysterieuze berichten.
Toestand George Michael zorgwekkend
Hmmm.....wie weet heeft ie vroegah toch ook wel wat opgelopen door al die wisselende homo-contactenquote:Op maandag 28 november 2011 17:20 schreef Greys het volgende:
Ben benieuwd hoe ziek hij nou écht is, George Michael, met al die mysterieuze berichten.
Toestand George Michael zorgwekkend
oooh! Zo!quote:Op maandag 28 november 2011 17:13 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ik ken ze (helaas), Sylver heeft er 4
en dus een extra broek![]()
[ afbeelding ]
ideaal zijn ze hé![]()
hoop voor Baloe dat het snel wegtrekt, tziet er naar uit zeg
dat hoop ik maar op dat moment zat er niet zoveel haar onderquote:
quote:Op maandag 28 november 2011 17:25 schreef oh-oh het volgende:
Sylver en de broek
Ik kreeg ineens echt een Sinterklaasgevoel toen ik uit het raam keek net![]()
[ afbeelding ]
Zo, naar huis
quote:Op maandag 28 november 2011 17:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
oooh! Zo!
Oke, ik knip wel een Pyamabroek stuk
het is ook echt heel naar
Was het maar zoquote:
Zo had ik twee washandjes voor onze oude Remie. Met een dikke zwarte stift 'Remie' op geschreven (want dat is toch wat frisser), altijd even goed uitspoelen na gebruik en hoppa, in de 90 graden!quote:
Ja, hij had hem ff 5 min om (ff net de pus eruit gespoeld dus ik hang hem zo bij de kachel) maar hij ging er gewoon mee liggenquote:Op maandag 28 november 2011 17:39 schreef Nonneke het volgende:
[..]
dat hoop ik maar op dat moment zat er niet zoveel haar onder
[..]
[..]![]()
laat hij zn truitje netjes zitten ?
oeh, jij deugnietjequote:Op maandag 28 november 2011 17:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nope ik had een sponsje bij de hand
Gefeliciteerd met... een goede nieuwe klant?quote:Op maandag 28 november 2011 17:58 schreef ElisaB het volgende:
La la la la
Een liedje en een dansje: ow wat zijn we heden blij![]()
![]()
Bijnaquote:Op maandag 28 november 2011 18:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met... een goede nieuwe klant?![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |