Ik ben ook geschokt hoor. Van de schok ga ik nú de poezen voeren en nog een bakkie zetten!quote:
Jaquote:Op maandag 28 november 2011 00:27 schreef senesta het volgende:
Ik weet niet, koffie hoorde gewoon zwaar bij mijn beeld of zoWat gek soms ook he?
Dat drink ik ook niet, ik drink eigenlijk helemaal geen alcoholische drankenquote:Op maandag 28 november 2011 00:27 schreef Greys het volgende:
Maar dus echt niet uit principe ofzo hoor. Ik lust het gewoon niet![]()
Net als bier. En wijn. Brrrrrrr.
Ik dronk het als kind al uit de flesquote:Op maandag 28 november 2011 00:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik denk dat ik in mijn 38-jarige leven 3 keer koffie heb gedronken
Die warme koffie heb je niet gehad?quote:Op maandag 28 november 2011 00:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Koude koffie heb ik bij jou gehad volgens mij.
Was best te drinken, maar het weegt niet op tegen een bakje verse hete koffie
Nah, kweenie eiksquote:Op maandag 28 november 2011 00:27 schreef Greys het volgende:
Elies, is het je bij jou thuis ook nooit opgevallen dat ik daar ook nooit koffie nam?
Met een versgedraaid sjekkiequote:Op maandag 28 november 2011 00:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Koude koffie heb ik bij jou gehad volgens mij.
Was best te drinken, maar het weegt niet op tegen een bakje verse hete koffie
quote:Op maandag 28 november 2011 00:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nah, kweenie eiks
Ik zou zweren dat jij lekker koffie drinkt met ons
Ik vind het verder best hoor; als jij geen koffie drinkt, vind ik je toch nog wel lievquote:Op maandag 28 november 2011 00:42 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Fijn dat het niet negatief is opgevallen in elk geval
Ik denk dat ik er morgenochtend een kopje koffie op ga drinken.
Ja toch, ik heb er zoveel andere goede dingen voor in de plaats.quote:Op maandag 28 november 2011 00:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vind het verder best hoor; als jij geen koffie drinkt, vind ik je toch nog wel liev
Je stralende persoonlijkheid en zoveel andere dingenquote:Op maandag 28 november 2011 00:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja toch, ik heb er zoveel andere goede dingen voor in de plaats.
Zo zijn daar... mijn stralende persoonlijkheid... en eh....
Maar godzijdank, koffie gaat ons niet uit elkaar drijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |