Met sprinten gaat hij toch wel redelijk snel?quote:Op maandag 28 november 2011 14:53 schreef Burrito het volgende:
Koop ik een paard voor 1000 gold is dat beest niet vooruit te branden![]()
Volgens mij ik opgelicht
Inderdaad, zou wel handig zijn als je een "notitieboekje" of wat dan ook mee zou kunnen nemen met recepten.quote:Op maandag 28 november 2011 15:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ontzettend irritant trouwens dat je alleen bij een forge kunt zien welke mats je voor een bepaald armor of wapen nodig hebt
quote:Op maandag 28 november 2011 14:08 schreef DjNivek het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Bent Scrap Metal en Small/Large Plates (niet gewone plates dus, maar echt small/large) kan je omsmelten naar 3 Dwarven Iron Ingots.quote:Op maandag 28 november 2011 14:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat kan je trouwens doen met zaken als Dwemer Cogs en Dwemer scrap metal etc etc?
Sprint ingedrukt houden. Tevens gaan die gekochte paarden echt snel doodquote:Op maandag 28 november 2011 14:53 schreef Burrito het volgende:
Koop ik een paard voor 1000 gold is dat beest niet vooruit te branden![]()
Volgens mij ik opgelicht
Mijn gekochte paard gaat anders wel mooi los tegen al die drakenquote:Op maandag 28 november 2011 15:13 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Sprint ingedrukt houden. Tevens gaan die gekochte paarden echt snel doodGewoon Frost/Shadowmere halen
Dat is wel irritant ja, je paard gaat al zo snel dood en vijanden onderweg gaan eerder tegen je paard vechten dan jou.quote:Op maandag 28 november 2011 15:15 schreef internal het volgende:
[..]
Mijn gekochte paard gaat anders wel mooi los tegen al die draken
Gelukkig kosten ze geen drolquote:Op maandag 28 november 2011 15:22 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Dat is wel irritant ja, je paard gaat al zo snel dood en vijanden onderweg gaan eerder tegen je paard vechten dan jou.
Ik had gister ook een character gemaakt waarmee ik level 12 was voordat ik daarheen gingquote:Op maandag 28 november 2011 15:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, lvl 10. Tijd om eens naar Jarl Balgruuf te gaan om Before the Storm in te leveren
http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Werewolfquote:Op maandag 28 november 2011 15:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat voor nadelen heeft het om jezelf door de Companions in een weerwolf te laten veranderen?
Geniale dungeon. Heb ik nooit aan zien komen. Ik wist dat Dwemer ruïnes relatief grot waren, maar dat sloeg alles.quote:Op maandag 28 november 2011 02:49 schreef LoggedIn het volgende:
Zijn jullie ook in Blackreach geweest? Mijn god, volgens mij ga ik de rest van de week nodig hebben om hier uit te komen, wat is het overweldigend groot
SPOILER: BlackreachOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Have you seen the warriors from Hammerfell with their curved swords? Curved! Swords!PSN: ardpsiko
quote:Op maandag 28 november 2011 15:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb Lydia een zombiestaff gegeven en nou resurect ze een goat om tegen een draak te vechten.
quote:Op maandag 28 november 2011 15:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb Lydia een zombiestaff gegeven en nou resurect ze een goat om tegen een draak te vechten.
quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 15:43 schreef ardi het volgende:
[..]
Geniale dungeon. Heb ik nooit aan zien komen. Ik wist dat Dwemer ruïnes relatief grot waren, maar dat sloeg alles.
SPOILER: BlackreachOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Have you seen the warriors from Hammerfell with their curved swords? Curved! Swords!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen referral hier.
Precies. Als archer neem ik een companion mee, misschien zou ik het doen als mage, maar verder liever niet.quote:Op maandag 28 november 2011 16:02 schreef leeell het volgende:
Companions enkel handig voor cannonfodder,
laat mij maar lekker soloen voor de rest
quote:Op maandag 28 november 2011 16:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]Dat dacht ik al, het was al niet de moeite in Oblivion. Ik heb gewoon Blackreach verkent en Falmer afgeslacht. Blackreach op zich was al tof om te verkennen, met die dag/nacht simulatie ook. Wel een leuke referentie naar Oblivion.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: ardpsiko
quote:Op maandag 28 november 2011 16:09 schreef GeertJan88 het volgende:
Die ghost die je op een gegeven moment kan spawnen bij de dark brotherhood is echt baas, met welke quest je ook bezig bent hij geeft je tips en zo en gaat er helemaal op in.
So you have to kill a bandit leader, why don't we kill all his friends just for practice..
i was like, wtf
Dat isquote:Op maandag 28 november 2011 16:09 schreef GeertJan88 het volgende:
Die ghost die je op een gegeven moment kan spawnen bij de dark brotherhood is echt baas, met welke quest je ook bezig bent hij geeft je tips en zo en gaat er helemaal op in.
So you have to kill a bandit leader, why don't we kill all his friends just for practice..
i was like, wtf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. van Oblivion man.
No resentment ever evened out a weaker hand
SPOILER: Dark BrotherhoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door ardi op 28-11-2011 16:30:22 ]PSN: ardpsiko
quote:Op maandag 28 november 2011 16:15 schreef Silv het volgende:
[..]
Dat isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. van Oblivion man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op maandag 28 november 2011 16:34 schreef gniffie het volgende:
Quest is bugged waardoor mijn gear die ik heb afgegeven niet in de kist ligt.
Lekker dan_!
quote:Op maandag 28 november 2011 16:43 schreef gniffie het volgende:
oh kut zie het al, ben vergeten die dude mijn gear te geven.
![]()
quote:Op maandag 28 november 2011 16:16 schreef ardi het volgende:
Sweet Skooma! Het kan dus echtSPOILER: Dark BrotherhoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Hate the game, not the player.quote:
Dat is niet zo verwonderlijk, Bethesda staat niet bekend om zijn goede QAquote:
Had je wel gedouchtquote:Op maandag 28 november 2011 16:47 schreef Maanvis het volgende:
ook leuk: Ik kwam buiten een grot en ineen keer valt er een draak naar beneden. Morsdood. En hij begint meteen af te fikken. Gratis dragon soul, bedankt bethesda voor het niet testen van je spel!
Ik weet niet eens waar je het over hebtquote:Op maandag 28 november 2011 16:47 schreef drumstickNL het volgende:
Die Radiant AI werkt ook niet echt zoals men in gedachten had ofniet?
waar kan dat in dit spelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |