Hoiquote:
Dat zei ze tegen mij!!quote:Op zondag 27 november 2011 23:28 schreef Rezania het volgende:
Wat the f is dit? Ze had toch een permaban?
quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Zweetteef is nu op mijn DM aan het uitleggen dat ze "door die jood van een oerbeer" een permaban heeft.
Kan ze ook een dm/pm ban krijgen?
quote:Op zondag 27 november 2011 23:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik pleit voor een beter beleid!
Omg die vind ik mooi, ik ga een spandoek maken.
Gelijk weer bannen!quote:Op zondag 27 november 2011 23:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zei ze tegen mij!!
Leugenachtig stuk vuil dat het is!!
helemaal niet jij verdraait mijn dm's ney als die je in feedback postequote:Op zondag 27 november 2011 23:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zei ze tegen mij!!
Leugenachtig stuk vuil dat het is!!
quote:
haar eigen kloontje. heb ik ook altijd een bijzondere band meequote:Op zondag 27 november 2011 23:31 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]alleen ons lieve FOK! moedertje zou zo'n relteef terug loslaten hier op FOK!
quote:Op zondag 27 november 2011 23:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
haar eigen kloontje. heb ik ook altijd een bijzondere band mee
Oh god, haar 'Iedereen verdiend een tweede kans' beleid werkt soms wel nadelig zeg.quote:Op zondag 27 november 2011 23:31 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]alleen ons lieve FOK! moedertje zou zo'n relteef terug loslaten hier op FOK!
quote:Op zondag 27 november 2011 23:32 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, de kortste ban is 48 uur. Wtf doe jij zo vroeg terug?
quote:Op zondag 27 november 2011 23:32 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, de kortste ban is 48 uur. Wtf doe jij zo vroeg terug?
quote:Op zondag 27 november 2011 23:31 schreef Prof_Hoax het volgende:
Hoe irritant zweetteef ook is, permaban hoeft nou ook niet.
Nee hoor, niet altijd. Maar denk dat het raadzaam is voor TS om voortaan haar eigen dagboektopic voor al die onzin te houden.quote:Op zondag 27 november 2011 23:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh god, haar 'Iedereen verdiend een tweede kans' beleid werkt soms wel nadelig zeg.
quote:Op zondag 27 november 2011 23:33 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik dagt al waar blijft utopie
[..]
echt he. volgens mij heb je ook serieus nog dit topic speciaal voor mij geopend?quote:Op zondag 27 november 2011 23:33 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik dagt al waar blijft utopie
[..]
ik had geen ban voor dagboekshit posten hoor!!!!quote:Op zondag 27 november 2011 23:33 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nee hoor, niet altijd. Maar denk dat het raadzaam is voor TS om voortaan haar eigen dagboektopic voor al die onzin te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |