quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 22:11 schreef KomtTijd... het volgende:
Had ik al gezegd dat Kuukske puicke lasagnette maakt trouwens?
Ik weet meer van computers dan de meeste mannen in mijn omgeving.quote:
Sommige vrouwen hebben alle kwaliteiten.quote:
Dat noemt men anders.quote:
En wie boeit dat?quote:Op maandag 28 november 2011 11:03 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik weet meer van computers dan de meeste mannen in mijn omgeving.
[..]
Sommige vrouwen hebben alle kwaliteiten.
Jou o.a., anders zou je er niet op reageren.quote:
Als het jou blij maakt mag je dat denken.quote:Op maandag 28 november 2011 11:06 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Jou o.a., anders zou je er niet op reageren.
Ssstquote:
Dan moet je ook geen spelfouten maken natuurlijk.quote:Op maandag 28 november 2011 11:09 schreef rhubarbje het volgende:
Ssst
voor alsnog moet iedereen hier denken dat ik briljant ben op alle vlakken
jullie spellen alles verkeerdquote:Op maandag 28 november 2011 11:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen spelfouten maken natuurlijk.
Je hebt 2 hele grote positieve punten.quote:Op maandag 28 november 2011 11:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ssst
voor alsnog moet iedereen hier denken dat ik briljant ben op alle vlakken
quote:Op maandag 28 november 2011 10:56 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dus? Ik ook.
(Speciaal voor Daniel1976 de versie van Whitney Houston (en niet van Chaka Khan), want Whitney is namelijk zijn grote idool.)
Als Mod zijnde kun je ook gewoon met de rest meepraten in plaats van een monoloog aan te gaan met 1 gebruiker tussen 10 andere.quote:
Dan moet je ook maar een leuk liedje voor Daniel1976 posten hoor. Dan wil hij vast ook wel met jou praten.quote:Op maandag 28 november 2011 11:16 schreef Anthraxx het volgende:
Als Mod zijnde kun je ook gewoon met de rest meepraten in plaats van een monoloog aan te gaan met 1 gebruiker tussen 10 andere.
Nee joh, willekeurige youtubelinkjes in een topic pleuren is veel leuker.quote:Op maandag 28 november 2011 11:16 schreef Anthraxx het volgende:
Als Mod zijnde kun je ook gewoon met de rest meepraten in plaats van een monoloog aan te gaan met 1 gebruiker tussen 10 andere.
Nee, hij moet gewoon optiefen of gewoon zijn voorbeeldfunctie geven. En niet dit soort idioterie.quote:Op maandag 28 november 2011 11:21 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dan moet je ook maar een leuk liedje voor Daniel1976 posten hoor. Dan wil hij vast ook wel met jou praten.
Wij plaatsen hier alleen kutliedjes.quote:Op maandag 28 november 2011 11:21 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dan moet je ook maar een leuk liedje voor Daniel1976 posten hoor. Dan wil hij vast ook wel met jou praten.
en cocolade.quote:Op maandag 28 november 2011 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij plaatsen hier alleen kutliedjes.
Geen Bangles?quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij plaatsen hier alleen kutliedjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |