Dat zeg je alleen omdat ze meeleestquote:Op zondag 27 november 2011 22:11 schreef KomtTijd... het volgende:
Had ik al gezegd dat Kuukske puicke lasagnette maakt trouwens?
quote:
Geeft niet hoor. Schelden is alleen maar een teken van verbale zwakte.quote:
Vroeger op zo'n woongroep woonde er een meisje met tourette allemejezus wat daar af en toe uit kwamquote:
Liever verbaal dan geestelijk.quote:Op zondag 27 november 2011 22:14 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
[..]
Geeft niet hoor. Schelden is alleen maar een teken van verbale zwakte.
Bij ons liep er vroeger 's nachts weleens een Surinamer scheldend door het dorp. Waren ook mooie woordenquote:Op zondag 27 november 2011 22:14 schreef ayumu het volgende:
[..]
Vroeger op zo'n woongroep woonde er een meisje met tourette allemejezus wat daar af en toe uit kwam
Wil ook!quote:Op zondag 27 november 2011 22:11 schreef KomtTijd... het volgende:
Had ik al gezegd dat Kuukske puicke lasagnette maakt trouwens?
JD kan bevestigen!quote:Op zondag 27 november 2011 22:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen omdat ze meeleest.
Haha Not.quote:
Het is alleen niet zo leuk als dat ieder dag gebeurt waar je woontquote:Op zondag 27 november 2011 22:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij ons liep er vroeger 's nachts weleens een Surinamer scheldend door het dorp. Waren ook mooie woorden
Ik denk het niet, tenzij het meisje van de slagerij een domme kut is, want mensen die een domme kut zijn noemt ze wel een domme kut.quote:Op zondag 27 november 2011 22:17 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Maar wat is er trouwens mis met het eten van hondenvlees? Ik ben zelf van Chinese afkomst en bij de Chinezen is het heel normaal.
Eet je wel koe/kip/varken CherryLips of ben je sowieso vegetariër?
Ik bedoel, ik vraag me af of je het meisje van de slagerij dan ook 'domme kut' noemt als ze de biefstukjes in de etalage legt.
Die durft al helemaal niet te zeggen dat het niet lekker was. Nee, ik zie maar één oplossing: lasagne-meet bij Kuuks en JDquote:
Waardeloze vergelijking ook. Ik heb zelf geen 18 jaar een koe als huisdier gehad en die hangen ook niet half ontbeend buiten de slager.quote:Op zondag 27 november 2011 22:17 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Maar wat is er trouwens mis met het eten van hondenvlees? Ik ben zelf van Chinese afkomst en bij de Chinezen is het heel normaal.
Eet je wel koe/kip/varken CherryLips of ben je sowieso vegetariër?
Ik bedoel, ik vraag me af of je het meisje van de slagerij dan ook 'domme kut' noemt als ze de biefstukjes in de etalage legt.
Hier heb je man die komt altijd langsgefietst en het maakt niet uit wat voor weer het is, Zegt altijd lekker weertje vandaag he. En dan stort het water met bakken uit de hemel bijvoorbeeld.quote:Op zondag 27 november 2011 22:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik kom regelmatig om 6 uur des ochtends iemand tegen die keihard op straat loopt te zingen. Hij komt erg vrolijk over maar de buurt die hij wakker kwijkt zal er minder happy mee zijn vermoed ik
Ja maar wat als je jaren een koe hebt gehad?quote:Op zondag 27 november 2011 22:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waardeloze vergelijking ook. Ik heb zelf geen 18 jaar een koe als huisdier gehad en die hangen ook niet half ontbeend buiten de slager.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |