quote:
Op woensdag 21 december 2011 14:13 schreef Re het volgende:Lijkt me niet permanent want de meeste bijwerkingen verdwijnen wel na stoppen en anders wasvde waarschuwing wel veel duidelijker geweest. Grappig is zelfs dat er studies zijn gedaan met paroxetine in tinnitus patiënten, met positieve resultaten
Zoiets las ik inderdaad ook al. Dat vond ik ook zo vreemd. Dacht al dat ik iets verkeerd begreep. Het was een lang verhaal dus ik had er eens snel overheen gelezen.
Vind het nogal vreemd dat het tinitus veroorzaakt bij sommige mensen terwijl het tinitus verminder bij andere mensen. Kan niet vinden hoe het proces in zijn werk gaat. Als ik dat wist zou dat het een en ander kunnen beantwoorden misschien.
Maar tinitus word bij mijn weten toch veroorzaakt door een beschadiging in het oor, en normaal gesproken is tinitus ook iets dat nooit meer over gaat. Ik wist al dat je van Paroxetine in zeldzame gevallen wondjes kon krijgen, dus ik nam aan dat het in het geval van die tinitus dus om een blijvende beschadiging ging.