SPOILER: Wie Speelt Wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
Stond eergisteren al hierquote:
Blijf erom lachen, echt een fijn filmpje.quote:
Deze is echt zo goed he.quote:Op zondag 27 november 2011 15:19 schreef Tauchmeister het volgende:
opbokken die noten van mijn chocoladeletter
quote:
Geilquote:Op zondag 27 november 2011 16:51 schreef Kutstudent het volgende:
De legendarische kicks van Donkey Rollers!![]()
![]()
quote:
quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
BEN JE SCHEEL?
VERANDER 1 LETTER NIET GODVERDOMME 2
quote:Op zondag 27 november 2011 17:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]Heb je wel gezien hoeveel je er nu zelf veranderd hebt?
Ik ben al bezig.quote:Op zondag 27 november 2011 17:22 schreef Michhas het volgende:
Wantrouwen
Laten we hier allemaal foto's van auto's gaan posten
Ik heb een chocoladeletter gegevenquote:Op zondag 27 november 2011 17:22 schreef Michhas het volgende:
Wantrouwen
Laten we hier allemaal foto's van auto's gaan posten
Hoe die jongens met de bal omgaan rond de 16, ronduit schandalig..quote:Op zondag 27 november 2011 18:31 schreef KneusTeun het volgende:
Ik snap de wissels ook nog steeds niet
En dat dat gekut de hele tijd. Het afronden hebben ze zeker het hele jaar niet getraind?
Wop wop wopppppquote:
quote:Op zondag 27 november 2011 20:16 schreef Bart het volgende:
Ik heb ruim 50 posts verwijderd. Speel het spelletje leuk mee volgens de regels, of post gewoon niet. Ga niet nog een keer zoveel bagger verwijderen, dan is het gewoon over met posten.
tja Bartje is niet voor de poesquote:
U serious?quote:
Ik herken hem van een hardstyle nummerquote:
quote:Op zondag 27 november 2011 21:31 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik herken hem van een hardstyle nummer
Skrillex is toch ook hyped als de motherfucker.. en voerd ook steeds hetzelfde truukje uit?quote:
Dit was hem, heerlijke plaat van HHZquote:
Vind alleen die intro wat slap, met dat spell gedoe. Maar de melo isquote:Op zondag 27 november 2011 21:35 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dit was hem, heerlijke plaat van HHZ
En check mijn l337 skills bij BF3 dan,
W/L RATIO
3.07
178 / 58
die is wel lekker jaquote:
http://games.uk.msn.com/previews/xbox-rumoursquote:1. It will be released next year
Xbox 720 speculation hit its frothy peak this week, after Edge magazine published a report online claiming that that the next-generation console will be released some time in 2012. It's not the first time that next year has been mentioned in relation to the console, with T3 also reporting that it might be unveiled at January's Consumer Electronics Show (CES) in Las Vegas. So, is it likely to happen? Not according to Digital Foundry's Richard Leadbetter, writing at GamesIndustry.biz: "Moving on to the next-gen within 12 months would essentially see Microsoft calling time on it's own profits... for example, 343 Industries' Frank O'Connor has stated unambiguously that Halo 4 is an Xbox 360 title. It's hard to imagine that Microsoft would launch its next-gen console within a month or two of its flagship franchise game appearing on the older console.
Probability rating: 3/10
2. OK, so it'll be released in 2013 or 2014 then?
While looking more likely, it's far from definite, with some suggesting consumers may even have to wait until 2015 for the next-generation Xbox. Others such as industry analyst Michael Pachtner are plumming for the more reasonable-sounding 2014, while still others have posited 2013's E3 as the possible announcement date. OK, so it's all just rampant speculation at the moment, and the people who do know ain't tellin'. Our guess, plucked from our patented MSN Games Random Speculative Release Date Generator: December 5th, 2014. You heard it here first.
Probability rating: 7/10
3. It'll have massively improved graphics
This one's a no-brainer really. For 2005, the Xbox 360's Xenon 3.2GHz triple-core architecture and ATI Xenos Graphics processor packed some serious clout - these days, however, even a modest Sandy Bridge gaming PC can make it look long in the tooth. And with PC hardware improving exponentially, the 720 is going to need some serious firepower to stay in the game. Fortunately, the rumor mill is already going into overdrive, with reports so far suggesting everything from hex-core processors with dual ATI graphics cards to dedicated system on chip (SoC) arrangements. Either way, industry legend John Carmack seems convinced it's going to be at least 10x faster than the current generation.
Probability rating: 10/10
4. It's going to run Windows (sort of)
Those of you who've seen previews of the Xbox 360's new dashboard update (launching on December 6th) will already have noticed a certain, ahem, convergence with Microsoft's Metro UI, as seen on Windows Phone products and the forthcoming Windows 8. It's not hard to extrapolate that the 720 will take things even further, with rumors already seen in the wild claiming that Microsoft's 'integration ecosystem' will see it based upon some version of the as-yet unconfirmed Windows 9.
Probability rating: 7/10
5. It will be entirely 'cloud'-based
With developers already having to resort to two DVDs to pack in all their game content (we're looking at you, Battlefield 3), one of the most tantalizing questions about the next-gen Xbox is how Microsoft will tackle the issue of storage media. With Sony's ownership of Blu-ray presumably making it a no-go, will MS be forced to resurrect HD-DVD? Or create a new proprietary format? Some would even suggest that the new generation will emulate the successes of Steam and OnLive and head for the cloud. While a download only future sounds an enticing prospect, it does raise some questions - is Britain's digital infrastructure robust enough to allow near-universal adoption of full-game downloads, or even OnLive-style streaming? We'd suggest not.
Probability rating: 2/10
6. It's going to be called 'Loop'
OK, so it's almost definitely not going to be called the 'Xbox 720' - mainly because that name would imply that Microsoft are essentially going around in circles, but also because it is, well, really quite bad. The current frontrunner on the Internet Speculation-o-meter is that it will be known as the 'Xbox Loop', which is only fractionally less rubbish. Fortunately, Richard Leadbetter is also keen to pour water on this rumor - which emanates from the same MS Nerd blog as the Windows 9 story - as well: "it sounds like another project entirely - if it exists at all".
Probability rating: 3/10
7. Games are already in development for it
Ah, at last something we can be fairly certain about. Maybe. There's certainly reports suggesting that Xbox 720 dev kits are already in the wild, and have turned up at high profile studios such as Ubisoft Montreal. Unfortunately, it would seem the case that these are in fact 'target boxes' - a collection of off-the-shelf components that give a rough equivalent of the intended next-gen spec. Still, it's promising news - if studios have a rough prototype of the hardware, you can bet your ass they're going to be using it. There's also rumors that the 'proper' developer kits will be delivered by Christmas - although it's apparently from the same source that told us the 720 will be released next year. So don't hold your breath just yet.
Probability rating: 6/10
8. Kinect will be fully integrated
"With total sales passing the 10 million units mark over 8 months ago, it's fair to say that Kinect has done a lot extend the lifespan of the Xbox 360 - it would therefore make it pretty darn likely that Kinect-like features are going to be the forefront of the 720 hardware. Our old friend MS Nerd agrees, going as far as to claim it will also "be cheaper than 360, further enabling Kinect adoption." Whether his claims are accurate only time will tell, but it would be extremely surprising for Microsoft to drop such a successful technology from their next-generation hardware. Just so long as they don't drop the traditional gamepad as well - then we'd be REALLY angry.
Probability rating: 9/10
Ik denk niet dat het zeer snel zal gebeuren.quote:Op zondag 27 november 2011 23:25 schreef Tauchmeister het volgende:
Microsoft heeft met de toenemende integratie tussen Windows, Xbox Live en Windows Phone echt goud in handen. Stiekem ben ik wel een beetje een Apple-fanboy, maar het zou me niets verbazen als ze zowel Apple als Sony over een jaar of tien voorbij zijn gestreefd.
Ik denk dat het wel gaat gebeuren.quote:Op maandag 28 november 2011 00:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zeer snel zal gebeuren.
Kijk naar linux OS's die nog steeds veel gebruikt worden.
De meeste mensen hebben niet dezelfde interesses.
het zal nooit zo worden dat iedereen 1 os gebruikt.quote:Op maandag 28 november 2011 01:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel gaat gebeuren.
Maakt niet uit, heb in Skyrim lekker zelf lopen haken!quote:Op zondag 27 november 2011 23:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
bier sorry pierre dat ik nier aan het haken was
Waar? En waarvoor?quote:Op maandag 28 november 2011 10:49 schreef Kutstudent het volgende:
Wie heeft er ook een waarschuwing gehad?
Als in wat? een note of pm?quote:Op maandag 28 november 2011 10:49 schreef Kutstudent het volgende:
Ikquote:Op maandag 28 november 2011 10:49 schreef Kutstudent het volgende:
ik zit er ook al aan te denkenquote:Op maandag 28 november 2011 13:01 schreef Kutstudent het volgende:
Skyrim voor de kruisdoos gekocht. Ik ben heel benieuwd. Volgens mij speelt dit sowieso stuk lekkerder dan op pc.
quote:Op maandag 28 november 2011 14:58 schreef Kutstudent het volgende:
If 'guns don't kill people, but people kill people', does that mean that 'toasters don't toast toast, toast toast toast'?
Kreeg zowaar beetje medelijden met die draakquote:
quote:Op maandag 28 november 2011 14:58 schreef Kutstudent het volgende:
If 'guns don't kill people, but people kill people', does that mean that 'toasters don't toast toast, toast toast toast'?
quote:
het zou wat zijn als het niet zo wasquote:Op maandag 28 november 2011 15:23 schreef tliciouz het volgende:
Godverdomme zeg, wat blijft afscheid nemen van een huisdier kut
ahw je poes dood?quote:Op maandag 28 november 2011 15:23 schreef tliciouz het volgende:
Godverdomme zeg, wat blijft afscheid nemen van een huisdier kut
quote:Op maandag 28 november 2011 15:27 schreef KneusTeun het volgende:
Ik ben altijd wel blij als de vrouw ff het huis uit gaat
Tom en at aten tomaten, tom at en at vrat.quote:Op maandag 28 november 2011 15:03 schreef Rossdale het volgende:
Als achter vliegen vliegen vliegen, vliegen vliegen vliegen achterna
quote:Op maandag 28 november 2011 15:27 schreef KneusTeun het volgende:
Ik ben altijd wel blij als de vrouw ff het huis uit gaat
quote:
Al dat wielekesvolkquote:
er zit een kippenbotje scheef?quote:
Benieuwd, want dan moet ie wel heeeeeel goed zijn!quote:Op maandag 28 november 2011 16:14 schreef Kutstudent het volgende:
Walking dead. Met een schot van niks weer helemaal terug op de kaart gezet.Wat een aflevering.
Hoe kan het ook anders, kankertuig.quote:Hij droeg een zwarte jas, spijkerbroek en donkere gympen met een zilveren plaatje aan de zijkant.
Wit hoedje....quote:de potloodventer had kort bruin haar en had een wit hoedje op.
Het moet niet gekker worden..quote:Het woord 'potdicht' wordt in de Van Dale omschreven als 'vast gesloten'. Met de nieuwe deksel is iedere pot echter zo open. 'Geen enkele pot hoeft wat ons betreft meer potdicht te zitten.
Vond het nog wel mee vallen.quote:Op maandag 28 november 2011 16:19 schreef Kutstudent het volgende:
Shit hits the fan with ultrasonic speed.
Niet vergeleken met de rest van die afleveringen waarin niks gebeurd.quote:
1.02 rijdt die kerel nou in een bulldozertje ofzoquote:
Jup, zit idd een bulldozer inquote:Op maandag 28 november 2011 18:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
1.02 rijdt die kerel nou in een bulldozertje ofzo
Zin inquote:
Gelijk heeft ie.quote:Op maandag 28 november 2011 19:44 schreef SoldMayor het volgende:
Ik kreeg nog een mooie message van een tegenstander in BF3:
You FUCKING M320 noobtuber... asshole.
![]()
Lekker boeiend of het Marokkanen zijn.quote:Op maandag 28 november 2011 16:36 schreef Michhas het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-naar-de-grond.dhtml
[..]
Hoe kan het ook anders, kankertuig.
Ik zeg toch niks over Marokkanenquote:Op maandag 28 november 2011 19:55 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Lekker boeiend of het Marokkanen zijn.
Dat zie je op schoenen die alleen tuig draagt.quote:Op maandag 28 november 2011 20:54 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wat doet dat zilveren plaatje er dan toe?
Je houdt van planken?quote:
Niet echt. Verder totaal niet relevant, behalve voor het signalement. Daarom begreep ik het niet.quote:Op maandag 28 november 2011 20:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat zie je op schoenen die alleen tuig draagt.
Ik had het over dat wijfquote:
Niet echt?quote:Op maandag 28 november 2011 21:08 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Niet echt. Verder totaal niet relevant, behalve voor het signalement. Daarom begreep ik het niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn leven![]()
Het zijn gewoon pauperschoenen, there's no denying itquote:Op maandag 28 november 2011 21:12 schreef Tauchmeister het volgende:
Nee, misschien eens van je zolderkamer af komen. En nee, ik zou ze zelf nooit willen dragen
quote:Op maandag 28 november 2011 21:13 schreef Michhas het volgende:
Zit ik rustig op de bank, komt mijn vriendin naar beneden gestormt.
'Mich, mijn download is eindelijk klaar!![]()
'
Ik: 'Woman, what are you talking about'.
Ik kijk op haar laptop:If she got 40 gigabytes of Disney movies, she's too young for you bro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn leven
[ afbeelding ]na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Kloptquote:Op maandag 28 november 2011 21:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het zijn gewoon pauperschoenen, there's no denying it
GMTAquote:Op maandag 28 november 2011 21:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
If she got 40 gigabytes of Disney movies, she's too young for you bro.
quote:Op maandag 28 november 2011 21:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
If she got 40 gigabytes of Disney movies, she's too young for you bro.
En dan te bedenken dat ze drie jaar ouder is dan ik benquote:
HAHAHA die piratequote:Op maandag 28 november 2011 21:20 schreef dreamzk het volgende:
Wat is deze
http://www.cristgaming.com/pirate.swf
http://www.badgerbadgerbadger.com/
En door mij van 700+ meter? of was dat iemand anders, ik weet het niet meerquote:Op maandag 28 november 2011 19:52 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik ben een keer door BAAMZ! van 650meter gesniped.
Je gaat nu toch niet zeggen dat je het nog nooit hebt gezien hèquote:Op maandag 28 november 2011 21:20 schreef dreamzk het volgende:
Wat is deze
http://www.cristgaming.com/pirate.swf
http://www.badgerbadgerbadger.com/
Gewoon pik straf geven, dan zal hij wel snel gaan zwemmenquote:Op maandag 28 november 2011 21:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nick wil niet met mij discozwemmen
Ik moet van hem mee zwemmen maar hij wil niet discozwemmenquote:Op maandag 28 november 2011 22:04 schreef badboynova het volgende:
[..]
Gewoon pik straf geven, dan zal hij wel snel gaan zwemmen
quote:Op maandag 28 november 2011 22:26 schreef Xblister het volgende:
Begrijpelijk
[ [url=http://megasoundnoordwijk.nl/uploads/images/29%20oktober%202010%20bollenbad/29%20oktober%202010%20Discozwemmen%20Bollenbad%20te%20Noordwijk%20%20%20%20www.jouwdisco.nl%20foto%2034.jpg]afbeelding[/url] ]
Mag dat volgende keer in een spoiler?quote:Op maandag 28 november 2011 22:26 schreef Xblister het volgende:
Begrijpelijk
[ [url=http://megasoundnoordwijk.nl/uploads/images/29%20oktober%202010%20bollenbad/29%20oktober%202010%20Discozwemmen%20Bollenbad%20te%20Noordwijk%20%20%20%20www.jouwdisco.nl%20foto%2034.jpg]afbeelding[/url] ]
nee joh, is gewoon een feestje dus mag gewoon gepost worden.quote:Op maandag 28 november 2011 22:45 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Mag dat volgende keer in een spoiler?
lekkere teenquote:Op maandag 28 november 2011 22:26 schreef Xblister het volgende:
Begrijpelijk
De vietnam manier.quote:Op maandag 28 november 2011 19:25 schreef SoldMayor het volgende:
Ben alleen benieuwd of deze DLC wordt samengevoegd met de normale game, dus dat de maps gewoon in de playlists komen of dat de er een aparte gamelist voor wordt aangemaakt net zoals dat bij Bad Company 2 Vietnam was.
Baasquote:Op maandag 28 november 2011 23:09 schreef RingBewoner het volgende:
Hier trouwens de beelden van mijn kartavontuur met 101TV en Jeroen Bleekemolen:
Haha, dankje.quote:Op maandag 28 november 2011 23:17 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
BaasSympathieke kop heb je wel.
Ja ach zo raar is dat nietquote:Op maandag 28 november 2011 23:59 schreef SoldMayor het volgende:
MW3 komt weer met een geweldige DLC:
"Morning Wood," "Concrete," "Park," "Italy," and "Overwatch."
Weer alleen maps dus.
MW1 dlc map toch?quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:01 schreef SoldMayor het volgende:
Ze zeggen trouwens dat overwatch een mw2 map is.
Overwatch welke was dat ?
Overwatch was een Spec Op missie.quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:01 schreef SoldMayor het volgende:
Ze zeggen trouwens dat overwatch een mw2 map is.
Overwatch welke was dat ?
Nu wel zeker dus?! Ben benieuwd of ie voor Maart komtquote:Op maandag 28 november 2011 23:59 schreef SoldMayor het volgende:
MW3 komt weer met een geweldige DLC:
"Morning Wood," "Concrete," "Park," "Italy," and "Overwatch."
Weer alleen maps dus.
Hmm dacht die ene map met die schuur en houten brugquote:
Sowieso meer snipen danquote:Op dinsdag 29 november 2011 01:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Overwatch is dan sowieso een grotere open map gelukkig
Je bedoelt Overgrown? Overwatch was geen multiplayer map.quote:Op dinsdag 29 november 2011 01:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm dacht die ene map met die schuur en houten brug
Overgrown zat iig wel tussen de filenames bij de pc releasequote:Op dinsdag 29 november 2011 02:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je bedoelt Overgrown? Overwatch was geen multiplayer map.
Nee ik wil terminal terug.quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Overgrown zat iig wel tussen de filenames bij de pc release
Dan zal deze wel fake zijn
haha ja had er vannochtend al last vanquote:Op dinsdag 29 november 2011 08:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
Morning Wood zal trouwens echt niet door gaan, alleen al die naamMoet gewoon een grap zijn
wie nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:24 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
haha ja had er vannochtend al last van
quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:24 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
haha ja had er vannochtend al last van
kthxbyequote:Op dinsdag 29 november 2011 09:29 schreef KneusTeun het volgende:
Dit wordt weer een leuke schooldagvolgens mij zijn de ballen van mijn lasgenoten ingedaald.
De hele dag zijn ze te akward voor woorden aandacht van de gleufdieren aan het zoeken, opzich niet zo'n issue ooit (10jaar terug) heb ik dat waarschijnlijk ook gedaan. Maar ik hoop toch dat ik meer klasse en stijl had.
constant vrouwen in de billen knijpen en slaan is nou niet iets wat mij als de ultieme versier truc lijktHet is voor omstanders echt tenenkrommend om aan te zien
![]()
Zo dat was mijn gemopper voor vandaag.
Baasquote:Op maandag 28 november 2011 23:09 schreef RingBewoner het volgende:
Hier trouwens de beelden van mijn kartavontuur met 101TV en Jeroen Bleekemolen:
Kansloos manvolk dat niet gewoon op een normale manier kan praten tegen vrouwenquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:29 schreef KneusTeun het volgende:
Dit wordt weer een leuke schooldagvolgens mij zijn de ballen van mijn lasgenoten ingedaald.
De hele dag zijn ze te akward voor woorden aandacht van de gleufdieren aan het zoeken, opzich niet zo'n issue ooit (10jaar terug) heb ik dat waarschijnlijk ook gedaan. Maar ik hoop toch dat ik meer klasse en stijl had.
constant vrouwen in de billen knijpen en slaan is nou niet iets wat mij als de ultieme versier truc lijktHet is voor omstanders echt tenenkrommend om aan te zien
![]()
Zo dat was mijn gemopper voor vandaag.
Voor de 3 op een rijquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:29 schreef KneusTeun het volgende:
Maar ik hoop toch dat ik meer klasse en stijl had.
Ja precies zoquote:
Klopt. Scheelt inderdaad veel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:52 schreef KneusTeun het volgende:
Kan er ook wel mee te maken hebben dat ik lui van 17 en 18 in me klas heb
Tauch doet gewoon een uiltjes movequote:Op dinsdag 29 november 2011 09:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
Zal er ook niet van opkijken als Tauch op zo een manier een meid hosselt.
Hoi.
Toen ik op mijn 22e begon dacht ik ook waar kom ik nu terecht, tussen de 17 en 18-jarigen... bleek driekwart van mijn medestudenten boven de 20 te zijnquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:59 schreef KneusTeun het volgende:
Opzich wel apart, ik ben zelf 25, me leraren zijn soms 28 en mede studenten gemiddeld 19 a 20.
En met uitgaan en hangen bij vrienden zie ik vaker leraren dan medestudenten.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Toen ik op mijn 22e begon dacht ik ook waar kom ik nu terecht, tussen de 17 en 18-jarigen... bleek driekwart van mijn medestudenten boven de 20 te zijn
Als ik wakker wordt heb ik honger en wil ik etenquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:14 schreef tliciouz het volgende:
Oh boohoo mijn brood is op, wat een ramp.
Je woont midden in het centrum, om elke hoek zit wel een supermarkt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:23 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Als ik wakker wordt heb ik honger en wil ik eten
Haasten naar bieb jwzzzquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je woont midden in het centrum, om elke hoek zit wel een supermarkt.
Jij vind het leuk als je verwacht je eigen eten te hebben liggen maar iemand anders heeft het opgegeten?quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:14 schreef tliciouz het volgende:
Had je maar niet in een studentenhuis moeten gaan wonen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij vind het leuk als je verwacht je eigen eten te hebben liggen maar iemand anders heeft het opgegeten?
"Had je maar niet..." blablabla.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Had je maar niet in een studentenhuis moeten gaan wonen.
Je weet dat ik gelijk heb.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:29 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
"Had je maar niet..." blablabla.
Dan moet je er regels in meppenquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij vind het leuk als je verwacht je eigen eten te hebben liggen maar iemand anders heeft het opgegeten?
Dat is prima gefikst, het gebeurt ook enkel als de betreffende huisgenoot straalbezopen is, maar dat maakt het niet minder vervelend 's-ochtends.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan moet je er regels in meppen
Ik lach daarom, ik heb altijd een immense stash eten op voorraad,lang leve de vriezerquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:14 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb nog een veel grotere stash op 100 meter afstand. Hij is van 9:00 tot 22:00 open.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik lach daarom, ik heb altijd een immense stash eten op voorraad,lang leve de vriezerKomen ze bij mij zielig doen dat ze geen eten hebben
Sowiesoquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:56 schreef Michhas het volgende:
Als iemand mijn eten op eet, eet ik hem op.
Precies.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:56 schreef Michhas het volgende:
Als iemand mijn eten op eet, eet ik hem op.
Preciesquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Tauch doet gewoon een uiltjes move
purmerend??quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:33 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Precies
Piri piri, donderdag bakkie doen in P?
Herkenbaar van vorig jaar toen ik in het 1e jaar zatquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:52 schreef KneusTeun het volgende:
Kan er ook wel mee te maken hebben dat ik lui van 17 en 18 in me klas heb
Kan zeker, hoe laat?quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:33 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Precies
Piri piri, donderdag bakkie doen in P?
quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb nog een veel grotere stash op 100 meter afstand. Hij is van 9:00 tot 22:00 open.
Oh sorry, ik was vergeten dat jij in de middle of nowhere ergens zit.quote:
Ja kan zeker, heb tot half 1 college, daarna weinig te doen. Hoofdingang van Pquote:
Uiteindelijk komt het altijd op de laatste twee neerquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:06 schreef Pixell het volgende:
Hele dag vrij zijn is nog best lastig!
Ga je voor school werken?
Ga je boodschappen doen?
Ga je schoonmaken/opruimen?
Ga je op de bank liggen tv kijken?
Of ga je gewoon lekker zitten gamen?
Haha dat. En dan op het laatste moment snel boodschappen doen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt het altijd op de laatste twee neer
Is coolquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja kan zeker, heb tot half 1 college, daarna weinig te doen. Hoofdingang van P
Dit.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt het altijd op de laatste twee neer
quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:59 schreef KoningStoma het volgende:
Loslaten op het honden uitlaatveldje
Alsjeblieft zeg.quote:
Hij weet dat gister hondje is ingeslapen. Kan zulke grappen op dit moment gewoon even niet waarderen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:32 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Een grapje over Afrika kan wel, maar over het hondenuitlaatveldje weer niet
quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hij weet dat gister hondje is ingeslapen. Kan zulke grappen op dit moment gewoon even niet waarderen.
En het is nog maar dinsdag, succesquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:44 schreef Frankii het volgende:
Hallo ik laat me ook weer eens zien hierWat een kutweek heb ik gehad
quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:44 schreef Frankii het volgende:
Hallo ik laat me ook weer eens zien hierWat een kutweek heb ik gehad
Ik had het over vorige week.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:48 schreef Pixell het volgende:
[..]
En het is nog maar dinsdag, succes
Zo was het niet bedoeld, excuses.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hij weet dat gister hondje is ingeslapen. Kan zulke grappen op dit moment gewoon even niet waarderen.
1 milf met super booty op werkquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:23 schreef Kutstudent het volgende:
2 Elven swords met 30 fire damage.
1 Daedric Greatsword met 123 damage en 24 fire damagequote:Op dinsdag 29 november 2011 16:23 schreef Kutstudent het volgende:
2 Elven swords met 30 fire damage.
omg nice onequote:Op dinsdag 29 november 2011 16:36 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
PAINT Sinterklaasliedjes
Greatswords.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
1 Daedric Greatsword met 123 damage en 24 fire damage
Ja, mijn in-game character heeft zo'n kleine lul, daar kan hij niet tegen dus heeft hij besloten een greatsowrd te gebruiken...quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Greatswords.Heb je iets te compenseren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |