Hier idem. En dan afgetopt met geweldige nieuwe sloffen van de HEMAquote:Op zondag 27 november 2011 23:46 schreef tombolafan het volgende:
trainingsbroek, oud shirt, trui en sokken hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ja en thuis aan de studie meteen volgens mijquote:Op zondag 27 november 2011 23:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Toen ben je toch in je slaapoutfit in de auto gestapt?
Jullie waren de straat nog niet uit, toen lag ik alweer op bed![]()
quote:
Eh?quote:Op zondag 27 november 2011 23:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Trainingsbroek, slaapshirt, msnjasje en oude sportschoenen zonder sokken hier
quote:Op zondag 27 november 2011 23:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hier idem. En dan afgetopt met geweldige nieuwe sloffen van de HEMA
Ik ben echt een kadootjeJe stapte bij Beeb in bed neem ik aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afgelopen maartquote:Op zondag 27 november 2011 23:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja en thuis aan de studie meteen volgens mij
Is al veel te lang geleden![]()
Dat tentamen heb je toen niet gehaald toch?I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
En een onderbroekquote:
Nee, het enige dat ik niet haaldequote:Op zondag 27 november 2011 23:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Afgelopen maart![]()
Dat tentamen heb je toen niet gehaald toch?
Daarom noemde ik mn stringquote:Op zondag 27 november 2011 23:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En een onderbroek![]()
Vervelend mens![]()
En ook nog een haarbandje
Ja, als zondagmorgenverrassing (eigenlijk als zaterdagmorgenverrassing, want het was gisterenquote:Op zondag 27 november 2011 23:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Je stapte bij Beeb in bed neem ik aan?![]()
Jaaaaquote:Op zondag 27 november 2011 23:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, het enige dat ik niet haalde
Plannen moeten we
Wat liefquote:Op zondag 27 november 2011 23:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, als zondagmorgenverrassing (eigenlijk als zaterdagmorgenverrassing, want het was gisteren) met koffie
Ja, van alles, maar niet precies op dat momentquote:
Hij heeft me nog nooit verslagenquote:Op zondag 27 november 2011 23:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
Meneer I. had het gisteravond nog over je; hij wil je weer verslaan![]()
En oh ja.....jullie waren vermoeiende Wilde Wieven
Toen ik er was toch??quote:Op zondag 27 november 2011 23:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij heeft me nog nooit verslagen
Gezelligquote:Op zondag 27 november 2011 23:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, van alles, maar niet precies op dat moment![]()
Beeb krijgt vaak koffie op bed van me. Klein beetje eigenbelang, want dan kruip ik er gezellig naast met ook een bakkie
Nou, volgens mij wel een keerquote:Op zondag 27 november 2011 23:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij heeft me nog nooit verslagen
Yups. Ik wil ook wel een keer met koffie bij jou komen liggen hoor; ik ben echt heel leuk 's morgensquote:
De mijne is wel weer redelijk oke. Beetje vaag in de kop, maar niets om erg van van streek te zijnquote:Op maandag 28 november 2011 00:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Eliesje, Tombo....doen jullie hoofdjes het alweer goed?
quote:Op zondag 27 november 2011 23:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
Meneer I. had het gisteravond nog over je; hij wil je weer verslaan![]()
En oh ja.....jullie waren vermoeiende Wilde Wieven
Ik niet,ik ben meer van "zet de koffie maar op het nachtkastje en pleur op"quote:Op maandag 28 november 2011 00:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups. Ik wil ook wel een keer met koffie bij jou komen liggen hoor; ik ben echt heel leuk 's morgens
Ow, dat wordt lachen danquote:Op maandag 28 november 2011 00:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik niet,ik ben meer van "zet de koffie maar op het nachtkastje en pleur op"![]()
Maar tegen jou zal ik me gedragen
quote:
Ben jij een beetje leuk 's morgens bij het eerste bakkie?quote:Op maandag 28 november 2011 00:04 schreef Greys het volgende:
Bwehehehe ik zat net te typen 'Ing is pas leuk NA de koffie' tegen Elies, maar ik durfde niet op invoeren te klikken
Whehehequote:Op maandag 28 november 2011 00:04 schreef Greys het volgende:
Bwehehehe ik zat net te typen 'Ing is pas leuk NA de koffie' tegen Elies, maar ik durfde niet op invoeren te klikken
Ik las iets andersquote:Op maandag 28 november 2011 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ik na dit weekend niet op een verschrompelde pruim lijk is me een raadsel
Die ene keerquote:Op maandag 28 november 2011 00:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gezellig
[..]
Nou, volgens mij wel een keer
Maar toch zo liefquote:Op maandag 28 november 2011 00:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik niet,ik ben meer van "zet de koffie maar op het nachtkastje en pleur op"![]()
Maar tegen jou zal ik me gedragen
Nog steeds een beetje mwahquote:Op maandag 28 november 2011 00:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Eliesje, Tombo....doen jullie hoofdjes het alweer goed?
Is morgen vast weer overquote:
quote:Op maandag 28 november 2011 00:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Na de koffie wel![]()
In Zwolle vroegen mijn collega's altijd "heej *insert achternaam*, heb je het 2e bakkie al op? Ja? Mooi, want je keuring zit in de wachtkamer"
Die respecteerden dat.
Ik heb er eigenlijk iets akeligers voor in de plaats gekregen: een steeds meer zeer-doenende schouder. Nou had ik die al een paar maanden, maar ik bedoel dat dát me nu meer zeer doet dan mijn hoofd. Dat was gisteren wel andersquote:
Maar je gaat dus zonder koffie de deur uitquote:Op maandag 28 november 2011 00:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Na de koffie wel![]()
In Zwolle vroegen mijn collega's altijd "heej *insert achternaam*, heb je het 2e bakkie al op? Ja? Mooi, want je keuring zit in de wachtkamer"
Die respecteerden dat.
Ik denk spierverslappers en es wat meer op je houding lettenquote:Op maandag 28 november 2011 00:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk iets akeligers voor in de plaats gekregen: een steeds meer zeer-doenende schouder. Nou had ik die al een paar maanden, maar ik bedoel dat dát me nu meer zeer doet dan mijn hoofd. Dat was gisteren wel anders
Ik denk dat ik in de revisie moet
Als ik moet werken drink ik pas op het werk koffie tegen 10 uur, als ik vrij ben is het het eerste wat ik nuttig zodra ik uit bed stapquote:Op maandag 28 november 2011 00:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar je gaat dus zonder koffie de deur uit
Jij houdt van gevaarlijk leven
Dat ligt aan het gezelschapquote:Op maandag 28 november 2011 00:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ben jij een beetje leuk 's morgens bij het eerste bakkie?
Ik heb me met jullie toch vrij netjes gedragen vond ik.quote:Op maandag 28 november 2011 00:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ligt aan het gezelschap
Niet aan de koffie, want dat drink ik sowieso niet
Jaaaaaaaaquote:Op maandag 28 november 2011 00:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb me met jullie toch vrij netjes gedragen vond ik.
Kwam ook door dat ontbijt waar je gewoon blij van werd
Idd....en iedereen was brak, dat scheelde ookquote:Op maandag 28 november 2011 00:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa
Dat was wel iets om erg gezellig van te worden inderdaad!
En sowieso het gezelschap ook wel
Drink jij geen koffie? Whut?quote:Op maandag 28 november 2011 00:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk aan zo'n lekkere dikke spuit in mijn schouderquote:Op maandag 28 november 2011 00:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik denk spierverslappers en es wat meer op je houding letten
Gewaagd hoor, gewaagd!quote:Als ik moet werken drink ik pas op het werk koffie tegen 10 uur, als ik vrij ben is het het eerste wat ik nuttig zodra ik uit bed stap
* Greeyz van lijstje schrapt om bij in bed te kruipen met koffiequote:Op maandag 28 november 2011 00:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zat er wel in hequote:
En ook geen theequote:Op maandag 28 november 2011 00:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben ook verbaasd. Greesie geen koffie
Nee, nooit gedaan ookquote:
Ik heb er bij jou thuis 5 weggewerktquote:Op maandag 28 november 2011 00:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben ook verbaasd. Greesie geen koffie
Zoethoutthee soms en verder cola light, water en limonadesiroop.quote:Op maandag 28 november 2011 00:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En ook geen thee![]()
Alleen maar cola light en blikjes passoa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |