hahaha omgquote:Op zondag 27 november 2011 10:20 schreef MrFoureyes het volgende:
Vandaag in het gastenboek: Marjolein met een hilarische posting over de ABC reportage. Die ging over Laura, daarnaast kwamen "ook de Sunderlands nog even aan het woord". Marjolein spreekt ook haar bewondering uit voor het negenjarige jongetje "dat al zo jong politiek actief is" en het vijfjarige meisje "dat al zo ver is in haar ontwikkeling".
A troll is born!
Somebody has a crush on Lauraquote:Hoi Laura, dat je deze reis alleen maakt, daar heb ik heb ik zoveel bewondering voor dat ik je graag uitnodig om volgend jaar met mijn zelf gerestaureerde Dauntless even over te steken naar Londen. Kunnen we praten over de volgende reis die wij samen gaan maken. Qua leeftijd weer een record, samen 34 jaar. Lijkt het je wat ? Bij je terugkeer sta ik op de kade met een grote bos rode rozen, Rombout van Riemsdijk. (gooi al die andere boeketten maar in het water)
Toen ik het bericht van die Marjolein had gelezen kon je me opvegen. Het blijft lachen met dat gastenboek.quote:Op zondag 27 november 2011 10:20 schreef MrFoureyes het volgende:
Vandaag in het gastenboek: Marjolein met een hilarische posting over de ABC reportage. Die ging over Laura, daarnaast kwamen "ook de Sunderlands nog even aan het woord". Marjolein spreekt ook haar bewondering uit voor het negenjarige jongetje "dat al zo jong politiek actief is" en het vijfjarige meisje "dat al zo ver is in haar ontwikkeling".
A troll is born!
Omdat hij tot zover niets teweeg gebracht heeft voor Laura (met uitzondering van de NZ flag).quote:Op zondag 27 november 2011 10:54 schreef spuitje het volgende:
[..]
BTW: vraagje aan Hammondorgel: je zei dat Svetan meneer Mercer maar moest vergeten, maar waarom eigenlijk?
O.K., maar Svetan verwacht grootse dingen van hem in Kaapstad!quote:Op zondag 27 november 2011 11:08 schreef Hammondorgel het volgende:
[..]
Omdat hij tot zover niets teweeg gebracht heeft voor Laura (met uitzondering van de NZ flag).
De afkorting................lorquote:Op zondag 27 november 2011 11:19 schreef spijkerbroek het volgende:
Naar aanleiding van wat svetan zei, verwacht ik ook dat de VOR in het niet valt bij de LOR. Vandaar de TT
quote:Team Camper als tweede in Kaapstad
Uitgegeven: 27 november 2011 12:09
Laatst gewijzigd: 27 november 2011 12:09
AMSTERDAM - Team Camper heeft de eerste etappe van de Volvo Ocean Race als tweede volbracht.
© ANPDe Nieuw-Zeelandse boot kwam zondag iets voor 12.00 uur Nederlandse tijd aan in Kaapstad na 21 dagen, 21 uur, 49 minuten en 22 seconden. Dat is ruim 16,5 uur na etappewinnaar Team Telefonica.
Alleen de Groupama is nog onderweg. De drie andere deelnemers aan de Ocean Race moesten onderweg opgeven. Telefonica gaat na de eerste etappe met 31 punten aan de leiding, Camper heeft er 29.
Als Groupama de eindstreep van de etappe haalt, komt de Franse boot uit op 22 punten. Abu Dhabi Ocean Racing haalde in de eerste havenrace in Alicante zes punten, Puma haalde er vijf en Team Sanya drie.
BRON
Dit is Rombout: http://www.everyoneweb.com/rombout.boot/.quote:Op zondag 27 november 2011 10:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
hahaha omg
Die heeft het ook totaal niet begrepen...
En ook uit het gastenboek:
[..]
Somebody has a crush on Laura
Toch wel een beetje triest, komen je verwachtingen weer niet uit!quote:Op zondag 27 november 2011 14:01 schreef svetan het volgende:
Hmmmm..... waarzit Laura? Ook van de andere boten die gelijktijdig met haar zijn vertrokken hoor je niets. Hebben ze een schuilhaven voor de storm gezocht?
Berekeningen zelfs!quote:Op zondag 27 november 2011 14:19 schreef spuitje het volgende:
Toch wel een beetje triest, komen je verwachtingen weer niet uit!
Daar staat dat je schatting er ook naast zit.quote:Op zondag 27 november 2011 16:19 schreef svetan het volgende:
@Enneacanthus_Obesus
.... even voorgaande link doorlezen. Daar kun je niet tegenaanrekenen.
Zo zie je maar weer dat je pubers niet altijd hun zin moet geven.quote:Op zondag 27 november 2011 16:32 schreef Daniel1976 het volgende:
Ze bewijst nu idd weer dat ze een goede zeilster is.
En dat ze pit zat heeft.
Uiteindelijk zet ze door de piraten een betere prestatie neer ja.quote:Op zondag 27 november 2011 16:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat je pubers niet altijd hun zin moet geven.
Als ze onder bescherming van de marine op haar gemakje de door haar gekozen route had kunnen varen, had ze nog niks uitgevoerd.
Nu moest ze wel. Het was precies de trap onder haar gat die ze nodig had.
Ze is beslist een goed zeilster, maar ze is beslist ook nog een kind.
of omdat de marine zegt 'bekijk het maar, verwend blaag'.. En ja, na een jaar feestvieren gaat het eindelijk ergens op lijken.quote:Op zondag 27 november 2011 16:57 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Uiteindelijk zet ze door de piraten een betere prestatie neer ja.
Nu is het niet meer alleen een pleziertochtje. Dat was het al veel minder na die 10.000 KM nonstop natuurlijk.
Ik wacht even haar volgende weblog af. Dat ze kan zeilen wisten we natuurlijk, anders was ze zover niet gekomen. Maar verder komt ze op mij meestal nog steeds over als een verwend nest dat in alles haar zin moet hebben.quote:Op zondag 27 november 2011 16:32 schreef Daniel1976 het volgende:
En dat ze pit zat heeft.
quote:Op zondag 27 november 2011 16:32 schreef Daniel1976 het volgende:
En dat ze pit zat heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |