Oh niksquote:
Dat dusquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:18 schreef Myraela het volgende:
Bios is kut, zeker als je maar zo weinig tijd hebt. Je kan elkaar niet spreken, niet aankijken, je kan eigenlijk helemaal niets.
Prima, dan zit ik bij een vriend.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:18 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Oh niks
DenWauwelaar staat om 4 uur voor je deur
idd. Daarom vind ik bios echt iets misschien als je al wat dates gehad hebt of al wat serieuzer met er bent enzoquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:18 schreef Myraela het volgende:
Bios is kut, zeker als je maar zo weinig tijd hebt. Je kan elkaar niet spreken, niet aankijken, je kan eigenlijk helemaal niets.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Prima, dan zit ik bij een vriend.
Dan zou ik met jou nooit willen datenquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:19 schreef formerjellybean het volgende:
Bios kan ouderwets zijn maar als het blind date is en degene valt tegen kan je in het donker wegsluipen
Om 4 uur had ze een afspraak met een 'vriend'.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Prima, dan zit ik bij een vriend.
Is je geraden ookquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:19 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dan zou ik met jou nooit willen daten
Eindhoven?quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:19 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Schaatsen is best leukwie gaat er vanmiddag mee schaatsen
Waar?quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:19 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Schaatsen is best leukwie gaat er vanmiddag mee schaatsen
Ik heb ooit wel meer in een bios gedaan.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:18 schreef Myraela het volgende:
Wie niet?quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:20 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel meer in een bios gedaan.
Oh ja wat danquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:20 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel meer in een bios gedaan.
Waar een wil is is een weg.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:21 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
het is best lastig met veel kijkers.
seks? Neuken, pijpen, beffen, zoenenquote:
is dat je openingszin?quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:21 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Waar mijn Wil is, baant zich een weg.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Neuken, pijpen door madame, beffen, zoenen
Kijken hoe ie morgen werkt, denk dat ze dan opeens vroeger weg moet.quote:
denk het ookquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:22 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Kijken hoe ie morgen werkt, denk dat ze dan opeens vroeger weg moet.
Nee, ik ga morgen gewoon mezelf zijn. Daar kom je altijd het verst mee.quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hallo. Ik zie dat wauw weernog bezig is met TT diefstal?
Lekker met je poten in de schaatsen waar allemaal zweetlucht enzo in zitquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:23 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Ik ben wel blij datk eigen schaatsen heb trouwens
Oh hou op, gatverquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:28 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Je zal maar in huurschaatsjes moeten waar pussige voetschimmelende en andere smerige lui in hebben gezeten![]()
Ik weet dat mijn schaatsen "clean" zijn.
'Vroegah' had ik die wel, toen gingen we met school nog heel vaak in Duitsland schaatsenquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:29 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Daarom eigen schaatsen snaptu
Helpquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:26 schreef stefanhaan het volgende:
FOK! schaatsmeet?
Ga ik iedereen bodychecken
Ohja, die smalle dingenquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:31 schreef WokkelKardinaal het volgende:
En daarbij ben ik blij dat het ijshockeyschaatsen zijn met relatief grote ijzers, is toch wat stabieler. Heb niet zo'n need for speed op ijs
Ik zie geen vraag? Alleen dat je jezelf blijft?quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:32 schreef DenWauwelaar het volgende:
En mijn vraag raakt weer ondergesneeuwd onder gewauwel over schaatsen zonder dagvorst.
Maar jij hebt dates dus vanwaar die vraag?quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:32 schreef DenWauwelaar het volgende:
En mijn vraag raakt weer ondergesneeuwd onder gewauwel over schaatsen zonder dagvorst.
Wou het net zeggen. Wat was je vraag?quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:32 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zie geen vraag? Alleen dat je jezelf blijft?
Waarom is het anders dan 's avonds?quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:35 schreef DenWauwelaar het volgende:
hebben jullie nog tips en tricks voor daten overdag?
Wie weet heb ik ergens nog niet aan gedacht...quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar jij hebt dates dus vanwaar die vraag?
Bij kaarslicht ziet iedereen er mooier uit, een beetje drank is wel normaal 's avonds. Overdag ga je niet echt drinken ofzo.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
Waarom is het anders dan 's avonds?
werkt dat?quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:36 schreef formerjellybean het volgende:
flash haar met je grote genotsknots
Dan zet ik haar meteen voor zo'n blok.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:36 schreef formerjellybean het volgende:
Dierentuinquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Wie weet heb ik ergens nog niet aan gedacht...
en als zij is zoals ze overkomt, dan moet ik er wel wat van maken.
Tover een stokbroodje met aioli kruidenboter etc op tafel. Ga schaatsenquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:35 schreef DenWauwelaar het volgende:
hebben jullie nog tips en tricks voor daten overdag?
Leuk idee, maar erg duur hier. Ik ga haar ook niet op kosten jagen.quote:
De man betaaltquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Leuk idee, maar erg duur hier. Ik ga haar ook niet op kosten jagen.
Slecht idee, ik ben bang dat ik dan alles in de buurt omver zwiepquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:36 schreef formerjellybean het volgende:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:39 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Tover een stokbroodje met aioli kruidenboter etc op tafel. Ga schaatsenzo moeilijk ist allemaal niet
Ja daaahaaaagquote:
Daar gaat het fout.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:41 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ja daaahaaaag
Ze verdient zelf geld.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:41 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ja daaahaaaag
anders kiesrecht inleveren per direct
Ze verdient zelf geld.
Eerlijk gezegd heb ik zelden een vrouw meegemaakt die niet zelf wil betalen. Maar goed, ik woon ook in de grote stad.quote:
Scheveningen samen over de pier wandelenquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Leuk idee, maar erg duur hier. Ik ga haar ook niet op kosten jagen.
Mag ik dan ook een bom op Roffa gooien?quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Scheveningen samen over de pier wandelen
Het was ook maar een grapje. Maar een date doe je toch niet elke dag, ik neem aan dat iets als een dierentuin o.i.d. dan wel een optie is. Of ga picknicken, heb een goed gesprek.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:43 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik zelden een vrouw meegemaakt die niet zelf wil betalen. Maar goed, ik woon ook in de grote stad.
Moet er nou echt niemand lachen om mijn grapje?quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:41 schreef benzin het volgende:
Slecht idee, ik ben bang dat ik dan alles in de buurt omver zwiep![]()
![]()
Neequote:Op zaterdag 26 november 2011 13:44 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Mag ik dan ook een bom op Roffa gooien?![]()
Er was een tijd...quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:45 schreef MaanSelene het volgende:
Maar een date doe je toch niet elke dag, ik neem aan dat iets als een dierentuin o.i.d. dan wel een optie is. Of ga picknicken, heb een goed gesprek.
neequote:Op zaterdag 26 november 2011 13:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Moet er nou echt niemand lachen om mijn grapje?
Nee Roffa is tofquote:
Ach zolang alles wat Roffa is daar in dat haventochtgat blijft, prima. Enige wat top was aan Rofffa was de Now&Wow en die is ook al jaren weg. Voor de rest is het armoe wat de klok slaat. Ik werd pas een hater toen ik er 2 jaar heb gewerkt.quote:
Amsterdam is ook tof jaquote:
Altijd nog beter dan Amsterdamquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:55 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ach zolang alles wat Roffa is daar in dat haventochtgat blijft, prima. Enige wat top was aan Rofffa was de Now&Wow en die is ook al jaren weg. Voor de rest is het armoe wat de klok slaat.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:56 schreef Myraela het volgende:
Maar eerst even mijn nageltjes lakken.
Het leuke aan Rotterdammers is dat ze dat roepen zonder enige ervaring met Amsterdammers of kennis van de stad. Ik heb er 2 jaar gewerkt, ik heb wel degelijk ervaring met Rotterdammers en met de stad. En natuurlijk zitten er wel toffe lui tussen, de stad is een architectonisch wonder af en toe, maar een totale sfeermisser. Rotterdam heeft totaal geen sfeer, met als treurig dieptepunt de Koopgoot. Alleen de naam al.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan Amsterdam
Verstandige mensenquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:59 schreef Myraela het volgende:
Ik vind Amsterdam wel tof, maar er zijn genoeg vrienden die weigeren er heen te gaan.
Nah, geen zin in flakies, vind flakies leuker boven een kleurtje, om het lekker hysterisch te maken. Ik houd het nu lekker rustig.quote:
Ik vind het juist leuk over zwartquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah, geen zin in flakies, vind flakies leuker boven een kleurtje, om het lekker hysterisch te maken. Ik houd het nu lekker rustig.
Ah weer wat geleerd.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een nagellak met een bepaalde soort glitter erin.
[ afbeelding ]
`quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een nagellak met een bepaalde soort glitter erin.
[ afbeelding ]
Niets wint van Mad as a Hatter.quote:
Mad as a hatter is ook zeker liefdequote:Op zaterdag 26 november 2011 14:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niets wint van Mad as a Hatter.Ik blijf liefde voor dat lakje houden, ze moeten hem weer verkopen.
Deze?quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niets wint van Mad as a Hatter.Ik blijf liefde voor dat lakje houden, ze moeten hem weer verkopen.
JA LIEFDEquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Ik vind het niet mooi, sorry
Idem, vind het ook niet mooiquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Gelukkig let ik eigenlijk nooit op nagels![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Gelukkig let ik eigenlijk nooit op nagels![]()
Ja, we hebben koken, auto's en weet ik veel wat allemaal al gehad, niet huilen als het eens over nagels gaat.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:21 schreef stefanhaan het volgende:
Het nageltopic zit hier om de hoek dames
Foto van een fokster die nu nooit meer op fok komtquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, maar in het echt zie je het alleen glitteren.
Neehoor, de juiste bril kan best hip staan.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is goed want vrouwen scheinen brillen nogal lelijk te vinden
Dat dus, wel belangrijk dat ie goed staatquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor, de juiste bril kan best hip staan.
Maar dat verandert elk jaar weer opnieuw. Wat eerst hip is, is in no time toch weer ouderwets.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor, de juiste bril kan best hip staan.
Dat is wel een beetje nonsens hoor. Je hoeft echt niet altijd hip te zijn, een uitgesproken stijl vind ik altijd hip. Bijpassende bril maakt het alleen maar af.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dat verandert elk jaar weer opnieuw. Wat eerst hip is, is in no time toch weer ouderwets.
En ik ga echt niet elk jaar een nieuwe bril kopen
Jammer dat ik geen gevoel voor stijl hebquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje nonsens hoor. Je hoeft echt niet altijd hip te zijn, een uitgesproken stijl vind ik altijd hip. Bijpassende bril maakt het alleen maar af.
Nou ja, jij bent dan ook geen 'normale' persoon, met alle respect. Beschrijf jezelf eens als je je op je leukst kleedt?quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen gevoel voor stijl heb
Zonder bril is die waarschijnlijk ook gewoon sexy.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:30 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ken een jongen die supersexy is met brilHel gisteren hadden ze een soort feest waarin die in een jodeljurk rondliep en hell hij zag er nog sexy uit
gevoel voor stijl kun je zeker tot op een bepaalde hoogte lerenquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen gevoel voor stijl heb
Jazekersquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zonder bril is die waarschijnlijk ook gewoon sexy.
Ik snap best dat je het niet bot bedoeld hoorquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nou ja, jij bent dan ook geen 'normale' persoon, met alle respect. Beschrijf jezelf eens als je je op je leukst kleedt?
EDIT: Voordat ik bot overkom, ik doel natuurlijk op zijn autistische afwijking. Ik kan me voorstellen dat je dan minder oog hebt voor het totaalplaatje en hoe je er leuk uit ziet.
Gelukkig draag ik geen kleding met strepen, die heb ik niet in m'n garderobequote:Op zaterdag 26 november 2011 14:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gevoel voor stijl kun je zeker tot op een bepaalde hoogte leren
Hoe je er goed uit ziet is gewoon verbonden aan bepaalde 'regeltjes'
zoals (deze kent iedereen wel) als je breed/dik bent draag dan geen strepen in de breedte
als je je gewoon aan die 'regeltjes' houdt zie je er misschien niet uit als een model maar verder gewoon heel oke en zo
Iedereen kent dat gevoel wel, als je net iets nieuws hebt of net naar de kapper bent geweestquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik snap best dat je het niet bot bedoeld hoor
Eigenlijk kleed ik me altijd hetzelfde.
Op m'n best ben ik wanneer ik nieuwe schoenen heb, me geschoren heb en...m'n haar net is geknipt of zo
Het gaat niet alleen om strepen natuurlijkquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gelukkig draag ik geen kleding met strepen, die heb ik niet in m'n garderobe
Zal m'n zussen wel vragen of ze een keer met me willen shoppen. Misschien is januari wel een goeie gelegenheid of zo, met die uitverkopen en zo
Ben jij biseksueel? Ik vind je vrouwelijk en mannelijk tegelijk qua typegedragquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:41 schreef Mystikvm het volgende:
Zwart is altijd een safe bet, als je het niet zeker weet. Als je slank bent, gewoon een slim fit zwart shirt, eventueel een jasje er overheen. Vlotte jeans, sneakers of iets nettere schoenen en ik vind dat je er dan al best goed uit ziet, ongeacht uiterlijk.
[..]
Iedereen kent dat gevoel wel, als je net iets nieuws hebt of net naar de kapper bent geweestMet kleding kan dat ook, trek iets leuks uit het kledingrek en trek het eens aan als je ergens heen gaat. Je voelt je dan zó zelfverzekerd en dat straal je dan ook echt uit.
Er zijn zat mensen die wel eens willen shoppen met je, dat weet ik zeker.
Mensen denken nog wel eens dat ik homoseksueel ben als ze me in het echt sprekenquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ben jij biseksueel? Ik vind je vrouwelijk en mannelijk tegelijk qua typegedrag
Haha!quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ben jij biseksueel? Ik vind je vrouwelijk en mannelijk tegelijk qua typegedrag
Maar je bent biseksueel?quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mensen denken nog wel eens dat ik homoseksueel ben als ze me in het echt spreken
Geeft niet hoorquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Haha!
Nee, ik ben 100% hetero. Ben ik heel zeker van. Ik vind mezelf eigenlijk best mannelijk, maar blijkbaar kom ik vrouwelijk over...
Nah je houdt wel van vrouwen die op mannen lijkenquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Haha!
Nee, ik ben 100% hetero. Ben ik heel zeker van. Ik vind mezelf eigenlijk best mannelijk, maar blijkbaar kom ik vrouwelijk over...
Ja OK. Shhht.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nah je houdt wel van vrouwen die op mannen lijken![]()
Ik ben heel moeilijk als het om kleding gaat. Als ik bijvoorbeeld nieuwe schoenen koop, voel ik wel dat het anders zit maar ik kan niet zeggen of ze goed zitten of niet.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:41 schreef Mystikvm het volgende:
Zwart is altijd een safe bet, als je het niet zeker weet. Als je slank bent, gewoon een slim fit zwart shirt, eventueel een jasje er overheen. Vlotte jeans, sneakers of iets nettere schoenen en ik vind dat je er dan al best goed uit ziet, ongeacht uiterlijk.
[..]
Iedereen kent dat gevoel wel, als je net iets nieuws hebt of net naar de kapper bent geweestMet kleding kan dat ook, trek iets leuks uit het kledingrek en trek het eens aan als je ergens heen gaat. Je voelt je dan zó zelfverzekerd en dat straal je dan ook echt uit.
Er zijn zat mensen die wel eens willen shoppen met je, dat weet ik zeker.
Die regeltjes ken ik niet. Heb ze wel vaak als tip gekregen van m'n zussen maar ik vergeet ze altijd weer.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om strepen natuurlijk
er zijn kei veel van die 'regeltjes' voor verschillende figuren etc
dat is echt ontzettend simpel onder de knie te krijgen
Ik zelf ben erg vol (lees: dik) en toch zie ik er leuk uit
je moet gewoon werken met wat je hebt (je figuur, huidskleur, haarkleur etc) en zolang je dan gewoon de regeltjes volgt (benadruk je slankste punt om slanker te lijken bijvoorbeeld) hoef je er nooit stom uit te zien
Als je dik bent is het heel makkelijk om er uit te zien als een rollade bijvoorbeeld omdat de stijl van kleren in de winkels dat snel met je doet maar als je daar gewoon een beetje op let hoeft dat helemaal niet
Thanks. Ik snap wel wat je bedoelt hoor, maar ik ben ook geen meestershopper. Ik weet wat ik wil en het eerste wat aan de criteria voldoet koop ik. Zo snel mogelijk klaar.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben heel moeilijk als het om kleding gaat. Als ik bijvoorbeeld nieuwe schoenen koop, voel ik wel dat het anders zit maar ik kan niet zeggen of ze goed zitten of niet.
Het zelfde heb ik ook vaak met broeken.
Ik herken gewoon niet dat gevoel dat kleding goed zit. Meestal let ik dan op hoe 't zit, al zie ik bijvoorbeeld ook niet of bijvoorbeeld een broek -mooi- zit of niet.
Ik herken dat gewoon niet.
Kleding kopen is 1 van mijn grootste frustraties, liever ga ik flirten dan kleding kopen
Maar wel een toffe post van je, dat waardeer ik wel
Ja oke maar dat is een kwestie van ff moeite in stekenquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die regeltjes ken ik niet. Heb ze wel vaak als tip gekregen van m'n zussen maar ik vergeet ze altijd weer.
Ik ben nogal vergeetachtig, maar ik zal m'n zussen wel vragen om advies.
Veel kleding die ik nu heb is zelfs 2e hands (vanwege een ietswat krap budget)
Dat zegt wat over jequote:Op zaterdag 26 november 2011 14:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja oke maar dat is een kwestie van ff moeite in steken
ik vergeet ook altijd hoe die spelcomputer van mijn vriend heet maar ik ben niet dom ik kan dat best onthouden
het boeit me gewoon geen ruk
maar ik probeer het nu te onthouden zodat ik sneller wat leuks voor hem kan kopen
quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Thanks. Ik snap wel wat je bedoelt hoor, maar ik ben ook geen meestershopper. Ik weet wat ik wil en het eerste wat aan de criteria voldoet koop ik. Zo snel mogelijk klaar.
Wat rhubarbje zegt is wel gewoon waar hoor, er zijn een paar simpele regels en een paar dingen die altijd staan. Een vriend van mijn draagt altijd een zwart overhemd, soms met een jasje. Haartjes netjes, zwarte broek en vlotte schoenen. Hij gaat één keer per jaar naar Piet Zoomers om voor veel geld in te slaan en heeft een kast vol met die overhemden, broeken en jasjes. Altijd hetzelfde, maar altijd stijlvol.
Yep, dat wordt dus shoppen met m'n zussenquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja oke maar dat is een kwestie van ff moeite in steken
ik vergeet ook altijd hoe die spelcomputer van mijn vriend heet maar ik ben niet dom ik kan dat best onthouden
het boeit me gewoon geen ruk
maar ik probeer het nu te onthouden zodat ik sneller wat leuks voor hem kan kopen
Weetje, jij lijkt gewoon super goed voor jezelf te zorgen, jij gaat uit en je weet van jezelf dat je weer je best hebt gedaan om leuk over te komen.. daarmee sta je eigenlijk al 1-0 voor.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:58 schreef Mystikvm het volgende:
Om nog maar een wijvenpost te maken, ik vind lekker ruiken ook belangrijk. Investeer in een goede aftershave of een ander luchtje en doe het op als je de deur uit gaat. Maakt veel verschil, wat mij betreft. Zolang je er maar geen parfumdouche van maakt.
Eens.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:58 schreef Mystikvm het volgende:
Om nog maar een wijvenpost te maken, ik vind lekker ruiken ook belangrijk. Investeer in een goede aftershave of een ander luchtje en doe het op als je de deur uit gaat. Maakt veel verschil, wat mij betreft. Zolang je er maar geen parfumdouche van maakt.
Dat komt wel goed. Ik gebruik dan wel geen aftershave, maar wel deo en douche altijd als ik de deur uit ga.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:58 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben echt geen mooiboy, heb eerder een beetje een nonchalante, ongeschoren uitstraling. Maar zeker even lekker douchen voor het uit gaan, leuke kleren aan en even een klein luchtje en het is al snel af.quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Weetje, jij lijkt gewoon super goed voor jezelf te zorgen, jij gaat uit en je weet van jezelf dat je weer je best hebt gedaan om leuk over te komen.. daarmee sta je eigenlijk al 1-0 voor.
Volgens mij geniet jij ook wel aardig van het leven of non?
Dat doe je goed. Ik weet niet eens hoe ik van het leven moet genieten, maar das work in progress!quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben echt geen mooiboy, heb eerder een beetje een nonchalante, ongeschoren uitstraling. Maar zeker even lekker douchen voor het uit gaan, leuke kleren aan en even een klein luchtje en het is al snel af.
En van het leven genieten kan ook wel als je niet je best hebt gedaan, dat is gewoon een kwestie van instelling die los staat van uiterlijkheden. Maar ja, ik geniet volop van het leven, dat klopt wel!
Als je van het leven geniet doe je eerder je best, ook voor je uiterlijk. Indirect bestaat er dus wel een verband tussen tussen je uiterlijk en je instelling. (aangezien persoonlijke verzorging ook effect heeft op je uiterlijk)quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:03 schreef Mystikvm het volgende:
En van het leven genieten kan ook wel als je niet je best hebt gedaan, dat is gewoon een kwestie van instelling die los staat van uiterlijkheden. Maar ja, ik geniet volop van het leven, dat klopt wel!
Als ik mensen ontmoet, doe ik wel m'n best er op z'n minst redelijk uit te zien.quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je van het leven geniet doe je eerder je best, ook voor je uiterlijk. Indirect bestaat er dus wel een verband tussen tussen je uiterlijk en je instelling. (aangezien persoonlijke verzorging ook effect heeft op je uiterlijk)
Dat is natuurlijk wel waar.quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je van het leven geniet doe je eerder je best, ook voor je uiterlijk. Indirect bestaat er dus wel een verband tussen tussen je uiterlijk en je instelling. (aangezien persoonlijke verzorging ook effect heeft op je uiterlijk)
Mijn moeder gaat uit zichzelf schoonmaken als ze iets niet schoon genoeg vindt.quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:48 schreef tijnbrein het volgende:
Pro tipouders die langskomen en schoonmaken
Zoiets jaquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:04 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Mijn moeder gaat uit zichzelf schoonmaken als ze iets niet schoon genoeg vindt.
Same herequote:
nee dat doet ons mamquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:31 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Kan ik mijn was bij jou komen langsbrengen?
Ik kan maar niet wennen aan dat brabo'squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kan maar niet wennen aan dat brabo'sons man
ik snap je spoiler niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
ons = 100gquote:
oooohhquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ons = 100g
ons = one night stand
Welke Fokster?quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Foto van een fokster die nu nooit meer op fok komt
Kom niet op de naamquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke Fokster?
Ok mensen, ik ben weer thuis van werk. Lekker broodje eten, LotR muziek aan. Pintje er bij.
Heb ik nog wat gemist?
En terechtquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:42 schreef Supersoep het volgende:
M'n vriendin: "Die raamkozijnen van jou kunnen echt niet hoor".
Ze heeft nu een doekje gepakt en is er aan begonnen.
Nu het keldertje nogquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
En ik heb toegang tot KPD. Hoera![]()
Duurde wel wat lang, maar goed. Eens kijken wat voor leuke topics daar zijn.
Moet je daar niet ook zelf meeposten en dergelijke?quote:
Ja daar moet je actief meeposten of je word er na een paar maanden weer uitgehaald.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je daar niet ook zelf meeposten en dergelijke?
Jammer dat er al zoveel userfoto's verwijderd zijn in KPD. Ik ben nou wel benieuwd hoe Fabeldiertje en Kayune er uit zien.
Inderdaad dat is wel jammerquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je daar niet ook zelf meeposten en dergelijke?
Jammer dat er al zoveel userfoto's verwijderd zijn in KPD. Ik ben nou wel benieuwd hoe Fabeldiertje en Kayune er uit zien.
mischienquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb geen behoefte aan mijn leuter op Internet, dus dat laat ik maar zitten dan.
Spinaziequote:Op zaterdag 26 november 2011 17:11 schreef MaanSelene het volgende:
Hoi Kaneel![]()
Weinig gemist, behalve dat ik de spinazie vergeten ben en dus weer terug kan naar die pokke-supermarkt
Niet als je het door de risotto gooit met wat nootmuskaatquote:
Je laat me glimlachenquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:13 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Niet als je het door de risotto gooit met wat nootmuskaat![]()
Verder inderdaad
Met bij voorkeur nog wat geitenkaas, parmezaanse kaas en wat citroensap. Errug machtig, wel errug lekker. Al kan ik me ook weer voorstellen dat niet iedereen geitenkaas blieft.quote:
Klinkt lekkerquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:16 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Met bij voorkeur nog wat geitenkaas, parmezaanse kaas en wat citroensap. Errug machtig, wel errug lekker. Al kan ik me ook weer voorstellen dat niet iedereen geitenkaas blieft.
Nou ga ik echt hollen!
mmm dat klinkt wel goedquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:13 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Niet als je het door de risotto gooit met wat nootmuskaat![]()
Verder inderdaad
hmmm geitenkaasquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:16 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Met bij voorkeur nog wat geitenkaas, parmezaanse kaas en wat citroensap. Errug machtig, wel errug lekker. Al kan ik me ook weer voorstellen dat niet iedereen geitenkaas blieft.
Nou ga ik echt hollen!
Ik vind het altijd wel lief bedoeld als ze opgeruimd heeft, maar ben alleen dan alles kwijt altijdquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:30 schreef rhubarbje het volgende:
ooh mijn moeder doet dat ook dat poetsen
maar ik vind het maar irritant
mijn huis, mijn normen
als ik het niet vies vind dan is het niet vies, klaar
en als je op bezoek komt, kom je voor mij niet om te stofzuigen
Wanneer gaan we kebab eten?quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:33 schreef Myraela het volgende:
Geitenkaas lust ik niet echt.maar voor de rest klinkt het lekker
WHAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
WHAAAAAAAAAAAAAAA
Ik riep whaaaa
mag ik nu ook mee?
Dankjequote:
eigen gebakken?quote:
Ging goed, mooie dienst verder.quote:
Dan kan ze het daarna nog nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kom naar de meet, dan zal ik ze voor je bakken.
Dat klinkt goed. Beetje rustiger in je hoofd ook?quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ging goed, mooie dienst verder.
Voel me nu ook gewoon goed voor het eerst sinds maandag ofzo.
Morgen ook pannenkoekenquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kom naar de meet, dan zal ik ze voor je bakken.
Hahaha. Ik zie nu een hele foute porno scene voor me. Denk maar aan een tennisleraar.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan kan ze het daarna nog niet
waaaaaaaaaat?quote:
Jawel, nu wel tijdens die dienst kon maar aan een iemand denken dat wel. Maar nu ben ik er niet continu mee bezig.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat klinkt goed. Beetje rustiger in je hoofd ook?
noobquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het worden altijd hoopjes beslag in een pan
Nu ben ik dus heel bangquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:13 schreef heloef het volgende:
Ik groet jullie, vrees niet voor deprimerende posts.
Je moet ze ook niet roerbakkenquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik zou ook schrikken van een blije heloef.quote:
Eigenlijk niet neequote:Op zaterdag 26 november 2011 18:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet roerbakken
Is je verliefdheid niet gewoon een copingsmechanisme dan?quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Jawel, nu wel tijdens die dienst kon maar aan een iemand denken dat wel. Maar nu ben ik er niet continu mee bezig.
Het is zelfs zo denderend dat ik gewoon honger heb voor het eerst in 4 dagen.
Daqt zijn we gewoon niet gewend. Niks persoonlijks hoorquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik zou ook schrikken van een blije heloef.
Dat heb ik ook. Ik kan prima koken, alleen dat niet. Maar ik eet het dan ook gewoon nooit.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het ligt iets anders denk ik.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Is je verliefdheid niet gewoon een copingsmechanisme dan?
dan ben je toch niet verliefd sinds maandagquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Het ligt iets anders denk ik.
Ik heb mezelf de hele tijd voor gehouden dat als Naat er niet zou zijn dat het wat zou kunnen worden tussen mij en haar.
Nu is die illusie in elkaar gestort als het ware.
Nee het is gewoon nu naar de voorgrond geschoven.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan ben je toch niet verliefd sinds maandag
Friendzoned?quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Het ligt iets anders denk ik.
Ik heb mezelf de hele tijd voor gehouden dat als Naat er niet zou zijn dat het wat zou kunnen worden tussen mij en haar.
Nu is die illusie in elkaar gestort als het ware.
Hard, snoeihard.quote:
Laatste keer was in m'n vorige woning. Alweer wat jaartjes terugquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:21 schreef Royco1 het volgende:
is lang geleden dat ik pannenkoeken gemaakt heb maar meestal lukken ze prima
Jij ook goedenavond.quote:
Ik ben dan wel Fez.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:25 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
De communicatiemethodes in deze topicreeks doen mij denksen aan de 70's show.
huh hoezo ?? en nu voel ik me een beetje vrouwelijke Kelsoquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:25 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
je lijkt niet op jacky?quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:26 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
huh hoezo ?? en nu voel ik me een beetje vrouwelijke Kelso
Hoi Heath.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:25 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik vind haar meer een Donna dan.quote:
Ik weet niet, maar al vanaf het begin deed het me daaraan denken.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:26 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
huh hoezo ?? en nu voel ik me een beetje vrouwelijke Kelso
Donnaquote:
quote:
Ik ben een combinatie van hyde en erik denk ikquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik lijk het meeste op Hyde denk ik.
Dan mis je echt iets, hoewel het wel je smaak moet zijn natuurlijk.quote:
Ik lieg, ik ben meer Red.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben een combinatie van hyde en erik denk ik
Jacky.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:33 schreef Lokasenna het volgende:
Vinden jullie mij lijken op een personage in die serie?
Fat Rhondaquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:33 schreef Lokasenna het volgende:
Vinden jullie mij lijken op een personage in die serie?
Fijne avond en werk zequote:Op zaterdag 26 november 2011 18:34 schreef Royco1 het volgende:
Ja douchen en dan werken.
Fijne avond allemaal
Eens kijken, ik zou gaan voor die priester.quote:
Op Leo lijken.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
2 jaar geleden leek ik het meeste op Leo.
Far out man.
[ afbeelding ]
Tofquote:
Samen met Hydequote:Op zaterdag 26 november 2011 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leo was de baas van de show, dat is evident.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |