quote:
Uhuh. Reumaquote:[...]
Reageer je altijd zo heftig op kou?
Balen zeg
Onder andere:quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:25 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Precies. Ik zou vanavond gaan koken maar dat wordt em niet, vandaag maar even rustig op de bank blijven hangen. En morgen naar Twente, maar dat is om de 2 weken zo en dat ga ik niet opgeven hoe rot ik me ook voel
De Messiah is echt superleuk om te doen! En gelukkig kan je regelmatig zitten omdat de solisten dan zingen, dat scheelt echt want het is in totaal 3 uur of iets dergelijks, dat zou ik ook echt niet volhouden nee.
Ik duim voor de mevrouw van je koor dat het haar lukt morgenen jij natuurlijk heel veel succes en plezier! Wat voor stukken zingen jullie?
Panties onder de maillot doenquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb er nu 1 aan met een maillotLeuk! (en een beetje fris
)
Ik zag dat ik ook een legging heb, maar gewoon mét pantynadenDus ik moet even naar de Hema, maar ik hou ze wel alletwee ja
Neuj, ik offer me wel op. Maandag maar weer sportenquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:31 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]je mag m ook wel langsbrengen hoor, eet ik m voor je op
[..]
Uhuh. Reuma
Spannend is het zeker! Gisteren ging de repetitie hartstikke goed, de twee weken van tevoren was het bagger. Maar meestal gaat het de laatste keren bagger en op het concert goed.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Spannend![]()
En na het concert ist weer een beetje rustiger?
Thermoleggings? Die moet ik hebben!quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Panties onder de maillot doen![]()
En anders idd ff naar Hema....Action heeft ook goede thermoleggings trouwens, en heerlijk goedkoop
Idd de uitvinding van de eeuwquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Thermoleggings? Die moet ik hebben!
Action.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Thermoleggings? Die moet ik hebben!
quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Idd de uitvinding van de eeuw![]()
![]()
Zijn iets van 5-6 euro en in alle kleuren en maten te krijgen
Ik ga volgende week eens een tripje naar de Action maken danquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Action.Daarmee overleef ik mijn buitenoptredens met kerst.
Klinkt leukquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Onder andere:(zijn wij niet hoor, en wij doen het met alleen strijkers). Dit zijn stukken uit Folk songs of the Four seasons van Vaughan Williams. Wij doen het helemaal (45 minuten) en dat wordt dan de derde keer dat het in zijn geheel in Nederland wordt uitgevoerd.
Summer: Summer is a-coming in and the Cuckoo - Ralph Vaughan Williams Folk Songs of the Four Seasons
En verder nog een stuk van Elgar.
Vorm van reuma die ik heb zit dicht tegen ME aan qua vermoeidheid, dus het is een beetje van welke hoek je het bekijkt. Kom je bij een reumatoloog dan is de kans groot dat het als reuma (fibromyalgie) bestempeld wordt en kom je via een andere hoek dan kan het maar zo zijn dat het ME/CFS genoemd wordt.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neuj, ik offer me wel op. Maandag maar weer sporten![]()
En ik dacht dat je ME had, maar reuma dus?
Jeetje
Het knalt nogal binnen ja, in deze bezetting. Kijk er maar eens naar als je er meer zin in hebt.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:37 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Klinkt leuk(kan luisteren ff niet hebben op het moment, maar ik ga er later zeker even naar luisteren
)
[..]
Vorm van reuma die ik heb zit dicht tegen ME aan qua vermoeidheid, dus het is een beetje van welke hoek je het bekijkt. Kom je bij een reumatoloog dan is de kans groot dat het als reuma (fibromyalgie) bestempeld wordt en kom je via een andere hoek dan kan het maar zo zijn dat het ME/CFS genoemd wordt.
Boefje.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:44 schreef Qwea het volgende:
Ik heb net 2u lang keihard een ingetje lopen doen. En het was LEKKER
quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het knalt nogal binnen ja, in deze bezetting. Kijk er maar eens naar als je er meer zin in hebt.![]()
Lastig zeg, zo'n net niet te duiden aandoening. Heb je inmiddels geleerd wat de grenzen van je lijf zijn of loop je er toch nog vaak tegenaan?
Ik was er echt aan toe. Mo blijkbaar ook want die lag me een partij te snurken. Pfffquote:
Ja, ik ben zo blijquote:
Dat is helaas zeker waar. Maar goed, dan vecht ik er maar voor dat het meer bekend wordt, toch?quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb er niets van gevoeld Q, je zou tandarts moeten worden![]()
Wat een irritante aandoening M_M; wat dat betreft kun je beter iets zichtbaars hebben qua acceptatie door de buitenwereld![]()
![]()
Ik ga ff stofzuigen en dan alvast koken, hebben we dat drama maar weer gehad
Fijn dat er mensen zijn die met je meedenken. Goede rem voor als je het zelf niet kunt of wil zien.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:47 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
helaas loop ik er vaak overheensoms bewust, omdat ik dingen heel graag wil (zoals naar een concert oid) maar soms ook omdat het door anderen eigenlijk "moet" en ik niet echt een keus heb. Ja, de keus om thuis te blijven als er iets leuks wordt georganiseerd, omdat andere mensen geen rekening met mij houden.
En ik ben echt heel slecht in grenzen aanhouden, ik ben enorm perfectionistisch dus heel erg geneigd om altijd maar 100% te geven van wat mensen willen zien, terwijl dat voor mij vaak al op 150% of meer ligt. (En dan je afvragen waarom je de hele nacht boven het toilet hangt)
Mijn UWV werkcoach is daar ook heel fijn in, en mijn reïntegratiebureau ook, die hebben gelijk opgemerkt dat ik de grens aan de verkeerde kant leg, en zijn veel terughoudender dan ik, wat ik wel nodig heb. Die zien wél dat mijn 100% bereikt is, terwijl veel andere mensen teleurgesteld zijn en denken dat ik lui ben of me aanstel, en dat 'als ik mijn best maar doe ik het heus wel kan'.
Auwa! Kusje op je enkel.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik was er echt aan toe. Mo blijkbaar ook want die lag me een partij te snurken. Pfff
Wel vet hoerig, ik bewoog mijn enkel want ik lag niet goed, keiharde knak en onwijze pijn. Toen had ik ff de tranen in mijn ogen![]()
Ik probeer ook altijd ervoor te zorgen dat de omstandigheden zo optimaal mogelijk zijn. Veel kleding aan (want via mail was al gezegd dat het koud zou zijn), niet in de kerkbank maar op een stoel ernaast, staan en zitten afwisselen e.d. Het was de mevrouw naast mij al opgevallen dus een kort gesprekje later hield ze me een beetje in de gatenquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fijn dat er mensen zijn die met je meedenken. Goede rem voor als je het zelf niet kunt of wil zien.
De dame van mijn koor zit in dezelfde situatie qua grenzen. Wil heel veel, kan weinig maar dan toch doorgaan tot ze écht niet meer kan. Gelukkig is ze het nu aan het leren. Zo komt ze minder naar repetities om dan op het concert te knallen. Want met thuisstudie kom je ook een heel eind, ook al is dat niet ideaal en zou ze anders willen.
Wat bij mijn koor erg hielp is gewoon open zijn over haar ziekte. Want er zijn altijd mensen die menen dat ieders lijf aankan wat hun eigen lijf kan doen. Nu ze weten hoe het er echt aan toegaat is er ook veel meer begrip.
Lieve mevrouw.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:00 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik probeer ook altijd ervoor te zorgen dat de omstandigheden zo optimaal mogelijk zijn. Veel kleding aan (want via mail was al gezegd dat het koud zou zijn), niet in de kerkbank maar op een stoel ernaast, staan en zitten afwisselen e.d. Het was de mevrouw naast mij al opgevallen dus een kort gesprekje later hield ze me een beetje in de gatenzij probeerde me ook op een gegeven moment naar huis te sturen omdat ze zag dat het echt niet meer ging, zo lief!
quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lieve mevrouw.Ik kan me voorstellen dat het soms heel fijn kan zijn dat er iemand op je let. En dat je soms wil dat ze je allemaal met rust laten en gewoon opbokken.
Wij hebben ook al een stoel klaarstaan voor onze mevrouw.
Mijn enkel heeft nog geen uur geleden in de rituals gestaanquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Auwa! Kusje op je enkel.![]()
Je hebt hem toch wel frips gewassen he?
quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:48 schreef ElisaB het volgende:
Ik ga lekker puree eten bij mannaElisaB![]()
![]()
(met nog allerlei andere dingen, maar daar gaat het natuurlijk niet om)
Dat heb ik ook wel eens, gewoon even refreshen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zit op een andere laptop en nu heb ik geen quote knopje oid qwelke instelling is dat?
Deze computernoob snapt het weer eens niet
We zijn naar huis komen rollen. Een liter saus op met z'n vijvenquote:
Je ziet meteen weer op 105%?quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We zijn naar huis komen rollen. Een liter saus op met z'n vijven
Was me dat weer lekker zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |