quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ruv alweer weg? Was een vluggertje dan?
Ik heb nu een 16 en die zit zo vol dat ik niet meer kan updaten. Dus 32 lijkt me een handige keusquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:28 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb hem geloof ik een week nadat ie uit was besteld.
Maar waarom heb je 32gb besteld? Ik heb 16 en zou niet weten dat ik met meer ruimte zou moeten
NEEquote:
hequote:
In dat geval is het wel slim om dan voor 32 te gaanquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb nu een 16 en die zit zo vol dat ik niet meer kan updaten. Dus 32 lijkt me een handige keus
(Ik ben ook een drama met foto's en muziek eraf gooien).
Ik moet lachen om je dmquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:41 schreef Oognip het volgende:
In dat geval is het wel slim om dan voor 32 te gaanzeker met die goede camera die er op zit
ik ben de hele dag foto's en filmpjes aan het maken die zet ik op mijn laptop als telefoon vol zit en begin ik weer opnieuw
Dat is wel de betere manier, bij mij staan er nog foto's van 2,5 jaar geleden op!quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
In dat geval is het wel slim om dan voor 32 te gaanzeker met die goede camera die er op zit
ik ben de hele dag foto's en filmpjes aan het maken die zet ik op mijn laptop als telefoon vol zit en begin ik weer opnieuw
Ach ja, als je de ruimte hebt waarom nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is wel de betere manier, bij mij staan er nog foto's van 2,5 jaar geleden op!
Die heb ik (nu) dus nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ach ja, als je de ruimte hebt waarom niet
quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:52 schreef Ruv het volgende:
Lieve FOK! (ers, sters),
Ik ga snel naar huis, en feestje en mezelf verwennen en jullie missen etc etc![]()
Tot maandag
quote:
Aaaaw, wat een lekker koppiequote:
Ik moest erom gniffelenquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In mijn hoofd was het grappig
daar staat toch 2010 inquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:22 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom staat eigenlijk nog die 'website van het jaar' medaille in de navigatiebalk bovenin?
Ja okee, maar aangezien een ander nu die titel draagt? Ik zie nou bij bijvoorbeeld tweakers, bol, of ibood ook niet van iedere jaargang hun 'medailles' ?quote:
ach, danny heeft wel wat anders aan zijn hoofd dan dat ding uit de nav te slopenquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja okee, maar aangezien een ander nu die titel draagt? Ik zie nou bij bijvoorbeeld tweakers, bol, of ibood ook niet van iedere jaargang hun 'medailles' ?
Ha fijn dat de oorzaak gevonden is en er geen dierenarts nodig isquote:Op zaterdag 26 november 2011 15:28 schreef Samzz het volgende:
Mijn paard hoest niet meer! Hij is allergisch voor vlas
.
Ik stop er ook mee voor vandaag , morgen ga ik wel weer verder met het huishouden.quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:49 schreef Ynske het volgende:
Toko is schoon en opgeruimd, nu alleen de was nog
Aha, mooi dat het opgelost is zoquote:Op zaterdag 26 november 2011 15:45 schreef Samzz het volgende:
Nee, dat is een strooisel voor in de stal. Rio stond eerst op stro, maar dat vrat ie op, toen op vlas en toen begon hij te hoesten, nu staat hij op houtkrullen en gaat het goed.
Die bril staat je nietquote:
Wat fijnquote:Op zaterdag 26 november 2011 15:28 schreef Samzz het volgende:
Mijn paard hoest niet meer! Hij is allergisch voor vlas
.
Met mij goed, met allemaal...geen ideequote:Op zaterdag 26 november 2011 16:12 schreef Mama_Mia het volgende:
Hoe is het met allemaal deze zaterdag?
Niet zo heel goedquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Met mij goed, met allemaal...geen idee![]()
En met jij?
Stomme schoonmoeder.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Bleegh, ik net op den fiets naar de Lidl (wisten jullie dat het trouwens vrij hard waait?) en keurig alleen volkorencrackerts en wijn in mijn karretje gedaan; meer heeft een mensch niet nodig toch?
![]()
Kom ik schoonmoeder tegen en na een kwartier kletsen en afrekenen gooit ze buiten een roomboteramandelstaaf in m'n mandje![]()
En weggooien is zonde toch?
Acherrum!quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:15 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Niet zo heel goedals in, eigenlijk hondsberoerd
maar dat gaat gelukkig wel weer over.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Acherrum!![]()
Ik heb het vooral drukdrukdruk, kan ziekzijn er nu echt niet bij gebruiken.
He jasses, da's ook naar zeg.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:18 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
ik ben niet ziek, mijn lijf is gewoon stomhet was stervenskoud in de kerk vanochtend (bij de repetitie van lezerskoor van de Twentse Krant - we voeren de Messiah uit) en dat vond mijn lijf niet zo leuk, dus misselijk, duizelig, bijna flauwvallen en zo stijf als een plank & pijn is het gevolg
Precies. Ik zou vanavond gaan koken maar dat wordt em niet, vandaag maar even rustig op de bank blijven hangen. En morgen naar Twente, maar dat is om de 2 weken zo en dat ga ik niet opgeven hoe rot ik me ook voelquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
He jasses, da's ook naar zeg.Dan moet je het nu maar even rustig aandoen en je lijf weer tot zichzelf laten komen. Wel leuk zeg, Messiah, die heb ik volgens mij nog nooit gezongen.
Bij mijn koor zit ook iemand met een lastig lijf, hopelijk kan ze morgen de 45 minuten blijven staan tijdens het concert, maar het gaat heel zwaar voor haar worden.
Eigenlijk niet neequote:Op zaterdag 26 november 2011 16:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Bleegh, ik net op den fiets naar de Lidl (wisten jullie dat het trouwens vrij hard waait?) en keurig alleen volkorencrackerts en wijn in mijn karretje gedaan; meer heeft een mensch niet nodig toch?
![]()
Kom ik schoonmoeder tegen en na een kwartier kletsen en afrekenen gooit ze buiten een roomboteramandelstaaf in m'n mandje![]()
En weggooien is zonde toch?
quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:14 schreef Mama_Mia het volgende:
Zal ik je eens wat vertellen Ing, die van de Lidl zijn ook nog eens erg lekker
Reageer je altijd zo heftig op kou?quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:18 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
ik ben niet ziek, mijn lijf is gewoon stomhet was stervenskoud in de kerk vanochtend (bij de repetitie van lezerskoor van de Twentse Krant - we voeren de Messiah uit) en dat vond mijn lijf niet zo leuk, dus misselijk, duizelig, bijna flauwvallen en zo stijf als een plank & pijn is het gevolg
Spannendquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Stomme schoonmoeder.Maar weggooien is echt zonde.
![]()
Ik heb vanmorgen boodschappen gedaan (kon uitslapen dus om half negen wakker), doosje wijn gehaald om uit te delen, op locatie de koffie aangezet, net persoonlijke tekstjes voor wat feestelingen in elkaar gezet, dadelijk snel hapje eten en dan de hele avond repeteren voor ons concert morgen.
Ow, en er zeurt al een half uur lang een kater rondom me. Eeeeeeten!![]()
![]()
Leukquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Eigenlijk niet nee
Maar ach, 1 roomboteramandelstaaf kan wel toch?
Mn lange truien jurken zijn binnenDat wordt oppassen met wassen want ze zijn idd kort
Maar wel leuk
Ik heb er nu 1 aan met een maillotquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Leuk![]()
Heb je al gepast met een legging/maillot eronder?
En ga je ze beide houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |