Mwah.quote:
Instellen dat je laatste sessies bewaard blijven.quote:Op zondag 27 november 2011 14:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oeh nice maar ik gebruik google chrome
Hmm lekker!quote:Op zondag 27 november 2011 15:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit lekker high tea-dingetjes op te eten die ik gister niet meer opkreeg en heb meegenomen
oeh! ga ik doenquote:Op zondag 27 november 2011 15:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Instellen dat je laatste sessies bewaard blijven.
Vreetzak!quote:Op zondag 27 november 2011 15:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit lekker high tea-dingetjes op te eten die ik gister niet meer opkreeg en heb meegenomen
Mwah, ik hou niet van koken dus echt bijzonder het is nooit. Ik eet wel veel spinazie, want van zo'n zak kan ik vier dagen etenquote:Op zondag 27 november 2011 15:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vreetzak!Kook je nog wel een beetje gezond nu je op jezelf woont?
Zo'n grote zak van de Appie? Dat redden wij met z'n tweeën in één maaltijd.quote:Op zondag 27 november 2011 15:10 schreef CherryLips het volgende:
Mwah, ik hou niet van koken dus echt bijzonder het is nooit. Ik eet wel veel spinazie, want van zo'n zak kan ik vier dagen eten
quote:Op zondag 27 november 2011 15:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n grote zak van de Appie? Dat redden wij met z'n tweeën in één maaltijd.Vanavond weer.
Ik had net een smoothie met banaan en aardbeiquote:Op zondag 27 november 2011 15:13 schreef rhubarbje het volgende:
Nu heb ik zin in een mango smoothie van de mugs and muffins
en een muffin er bij of zoik bedoel de winkel heet zo dus dan moet je wel
Daar ben je Nederlander voor.quote:Op zondag 27 november 2011 15:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik vond het wel asociaal om zo mee te nemen, maar er bleef echt vet veel over
Wordt het tenminste niet weggegooidquote:Op zondag 27 november 2011 15:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik vond het wel asociaal om zo mee te nemen, maar er bleef echt vet veel over
In Lunteren. M'n opa en oma waren 65 jaar getrouwd.quote:
Dat zou pas vet zonde zijn. Het was echt lekkerquote:Op zondag 27 november 2011 15:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wordt het tenminste niet weggegooid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |