Inderdaadquote:
Nergens voor nodig. Maak van je hart vooral geen moordkuil.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:51 schreef CherryLips het volgende:
Ja oké. Ik probeerde het nog een beetje positief over te laten komen.
Jezus irritant noemen...quote:
Je getroll is ook niet eens grappigquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:52 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Jezus irritant noemen...
Zeker jaloers dat hij wél over water kan lopen en jij niet hè!
ik lig dubbel.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:52 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Jezus irritant noemen...
Zeker jaloers dat hij wél over water kan lopen en jij niet hè!
Nogmaals, klachten hier: R&P Feedback - Van herfstdip naar winterdepressiequote:Op zaterdag 26 november 2011 20:56 schreef rhubarbje het volgende:
Je getroll is ook niet eens grappig
ik bedoel er is echt geen enkel manier waarop dat irritant naar jezus verwijst
beetje meer moeite om een kutusers te zijn zou de boel al beter maken
Lief dat je het vraagtquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:15 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
En? Heb je toch nog fijn geslapen?
No way, hij heeft het al verpest.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoewel, de vraag is of Kt en Tegan nou al eens geneukt hebben.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:17 schreef JDude het volgende:
KT is morgen in Brabant. Tenzij 'ie vandaag al bij iemand anders is.
We wachten even op de reactie van Tegan.
Ik was gewoon hard aan het werkquote:
Kom hier en ik laat je alles vergeten.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:07 schreef Tegan het volgende:
Don't mess with me. Heb echt een klotehumeur. Heb iedereen om het werk al uitgescholden.
Hier komen of alles vergeten?quote:
Je kan altijd alsof doen.quote:
En vervolgens fantaseren hoe het zou zijn als je het wel had gedaan.quote:
Klinkt leuk. Maar ik weet dat ik er nu toch niet van kan genietenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En vervolgens fantaseren hoe het zou zijn als je het wel had gedaan.
Wat is er allemaal aan de hand dan?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:16 schreef Tegan het volgende:
Klinkt leuk. Maar ik weet dat ik er nu toch niet van kan genieten.
mooi, lekker opgerot.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:16 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik ga zodirect lekker gourmetten.
Gisteren wat lieve oude vriendinnetjes op bezoek. En toen hadden we het de hele avond over dingen die ik heel ver weg heb verstopt. En daar heb ik nu dus weer last van. Ik denk wel dat ik nu weet wat ik nodig heb om verder te gaan. Maar het is iets wat ik nooit ga krijgenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is er allemaal aan de hand dan?
quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:57 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Je storen aan wat posts in een slowchat-topic op FOK!...
Mocht je er meer over vertellen, laat het maar weten. Ben wel benieuwd eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:23 schreef Tegan het volgende:
Gisteren wat lieve oude vriendinnetjes op bezoek. En toen hadden we het de hele avond over dingen die ik heel ver weg heb verstopt. En daar heb ik nu dus weer last van. Ik denk wel dat ik nu weet wat ik nodig heb om verder te gaan. Maar het is iets wat ik nooit ga krijgen![]()
Have fun!quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:23 schreef Tegan het volgende:
Zo lekker series kijken met MonChoutaart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |