Nee.quote:
Hou ik niet van.quote:Op zaterdag 26 november 2011 01:24 schreef Daniel1976 het volgende:
He en dat kan ik nog wel zo mooi vals mee fluiten.
En nee Daniel1976, het waren geen geitenwollensokken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik ben erg geschokt van dit gebeuren. Ik heb ooit nog de eer gehad om met hem in de studio van KinkFM een radioprogramma te maken. Ik denk dat dat in 1997 was. Wat ik daarvan nooit vergeten ben is dat hij toen door het hele Veronicagebouw (toen nog op het Laapersveld in Hilversum) op zijn sokken liep
. Dat vond ik zo knus om te zien
. Later ben ik hem nog een keer in Amsterdam tegengekomen. Volgens mij zonden ze toen 1 keer per week uit vanuit Boudisque platenwinkel? Ik heb hem toen gevraagd om de opname van die ene uitzending, helaas heb ik die nooit ontvangen.
Rust in vrede, Arjen.
LOL ROFLquote:
Mijn eten zou er dan helemaal weer uitkomen, ik hou niet van volumia brrrrrrquote:Op zaterdag 26 november 2011 01:50 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
(Niet voor bij mijn ontbijt trouwens.)
Ik wel. En Xander de Buisonjé is ook een Indo. Dus dan is het automatisch goed.quote:
Das wel kwaliteit!quote:
Zoiets ja.quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 02:42 schreef Tegan het volgende:
Ok, nu kan ik die humor niet waarderen terwijl het wel een leuke grap is.
Slapen maar.
Nee komt door jouquote:Op zaterdag 26 november 2011 03:24 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Maar Daniel1976, wat doe jij hier eigenlijk in dit topic?
[ afbeelding ]
Je schijnt hier nooit te komen...
Thanks. Mooi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |