Commentaar er ook bijquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:32 schreef MamaPurk het volgende:
Arme Wies, maar gelukkig lijkt het wel te helpen
Het bewijs van Sarah die achter de poppenwagen loopt (gelukki glag de camera binnen handbereik kant en klaar op tafel!
[ link | afbeelding ]
Jaël vond het eigenlijk helemaal niet leuk want het was haar wagen en ze had nog gelijk ookquote:
Koelquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:23 schreef Leandra het volgende:
Fish eye lens
Maar dat effect wordt versterkt door de afwijkende vorm van het bad
quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:36 schreef Leandra het volgende:
Je kunt wel moeilijk doen en een hoop dure dingen kopen, maar dit kan natuurlijk ook gewoon:fantastische foto! Wat is dat voor inzetstuk? Lijkt me erg handig. Wij gebruiken nu nog het badje op een standaard in de babykamer maar als J. iets ouder is wil ik het badje liever in de douche zetten, scheelt gesleep met emmers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is Vrijdag 25 November 2011 geboren
51 cm en 3835gr
Ze is wel wat afgevallen maar met behulp van onze geweldige kraam is de bv eindelijk goed op gang![]()
Verder gaat het goed en ben ik over mijn oren verliefd![]()
![]()
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
Ja, dat bedoelde ik met een badring. Dat was hier dus de opvolger van het badzitje. Ideaal als ze zelf zitten, ze kunnen dan goed spelen, maar niet onder water glijden. En je hebt je handen vrij om mee te spelen.quote:
O Wickie, echt?! Wat fijn dat ze er nu achter zijn. Ik hoop dat het bij Wies dan net zo snel beter gaat als bij Tienus destijds. Wij hadden na behandeling 1 al een ander kind. Pas wel goed op voor een voorkeurshouding he...het trekt hier nog wel steeds bij, maar Tienus is dermate scheef dat ie een helm krijgt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:19 schreef wickie het volgende:
Lekker badderen![]()
Wat groeit Danne lekker! Bonkie
Ik ben met Wies vanochtend bij de Manueel therapeute geweest. Arm meiske zit helemaal vast. Haar nek en haar schouder, behoorlijk hardnekkig. Ze heeft echt een aantal behandelingen nodig om het los te krijgen. Over 2 weekjes mogen we weer. Het is al wel wat losser, ze draaide net alweer vrijwillig haar hoofdje naar de andere kant. En ze dronk een fles vrij kalm met maar 3 tussenposes in een half uurDat heeft ze nog geen 1x gedaan!!!
Ze zei dat het allemaal verband houd, omdat ze zo verkrampt is is drinken pijnlijk en moeizaam voor haar.
Sarah![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |