Dat is nou net het issue Kaatjejannie. Hij kan nog niet zelf in het badje zitten. Maar wel trappelen en spetteren als de beste - lekker afzetten tegen de randen. Na het badje is het bij ons een waterballet!quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:05 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Zodra hij kan zitten kan hij weer in het badje. In de tussentijd heeft Sofie in de tub gezeten. Zit ze nu nog steeds wel eens in. Vindt ze heerlijk.
misschien MP of even in het vraag en aanbod, misschien heeft iemand er nog eentje op zolder liggen..quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:25 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat is nou net het issue Kaatjejannie. Hij kan nog niet zelf in het badje zitten. Maar wel trappelen en spetteren als de beste - lekker afzetten tegen de randen. Na het badje is het bij ons een waterballet!
Als hij zelf kan zitten is het badje weer groot genoeg. Dan zet ik hem ook lekker op de grond neer. Zo'n bibabad is fantastisch, ik heb even aar de prijzen gekeken en die zijn ook fantastisch
En deze dan, 2 tientjesquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:25 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat is nou net het issue Kaatjejannie. Hij kan nog niet zelf in het badje zitten. Maar wel trappelen en spetteren als de beste - lekker afzetten tegen de randen. Na het badje is het bij ons een waterballet!
Als hij zelf kan zitten is het badje weer groot genoeg. Dan zet ik hem ook lekker op de grond neer. Zo'n bibabad is fantastisch, ik heb even aar de prijzen gekeken en die zijn ook fantastisch
quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:26 schreef Aventura het volgende:
Ha ha Lb, we hebben bijna exact dezelfde zin getikt
Ik bedoelde in het babybadje eigenlijkquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:56 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat is ideaal zeg, een bad! Ik was afgelopen weekend een paar dagen in een huisje, en daar was ook een bad. Meteen van geprofiteerd natuurlijk. Ik moet snel op zoek naar een andere badder-oplossing, want het babybadje wordt echt te krap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan gaan ze gelijk op denk ikquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:04 schreef Susie het volgende:
Wat groeit Danne goed Nirak en Faithz! Ben benieuwd of hij zwaarder is dan Anouk? Die was vorige week 4840...
Fish eye lensquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:05 schreef Faithz het volgende:
Heb je een speciale lens gebruikt of is deze een beetje wakko?
Kan niet wachten totdat Danne ook een beetje in bad kan zitten\spelen. Lijkt me hardstikke leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |