quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:24 schreef Sinji het volgende:
Inderdaad, lapohunters verdienen een topickaap
Volgens mij niet echt, ben er ook nog maar netquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:23 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Hallo mk
Gaat het nog ergens over hier?
We komen nog op gang.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Volgens mij niet echt, ben er ook nog maar net
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:36 schreef formerjellybean het volgende:
Iemand nog wat doen dit weekend ???
Nope, helemaal niks. Ik zie welquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:36 schreef formerjellybean het volgende:
Iemand nog wat doen dit weekend ???
Eigenlijk maakt het me ook niks effe uit.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nope, helemaal niks. Ik zie wel
Klopt of er moet nog wat komen maar geen plannen in ieder geval.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das geen plan, das een back-up plan
Voor als je niks beters te doen hebt
Ik krijg geen vrienden over de vloer, dus zal ik wel wat aan m'n huisje gaan werken zoals wassie, stofzuigen en zoquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:41 schreef kree het volgende:
[..]
Eigenlijk maakt het me ook niks effe uit.
Ben de hele week al elke avond weg, ben wel blij dat ik nu effe niks heb.
Ja vergroot de kans niet op versieren dat weet ik
Ik laptop opnieuw installerenquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik krijg geen vrienden over de vloer, dus zal ik wel wat aan m'n huisje gaan werken zoals wassie, stofzuigen en zo
Ik werk tussen het fokken door aan m'n mod voor battlefield 2, voor de volgende lanpartyquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:41 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt of er moet nog wat komen maar geen plannen in ieder geval.
Dus fok
Heb je weer te veel naar ahem...erotische sites zitten surfen jongen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:42 schreef kree het volgende:
[..]
Ik laptop opnieuw installeren![]()
Hahaha klinkt best wel triest maarja moet ook gebeuren
OK heb echt in geen tijden meer een game gespeeld.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik werk tussen het fokken door aan m'n mod voor battlefield 2, voor de volgende lanparty
daar wordt je computer niet langzaam van hoorquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je weer te veel naar ahem...erotische sites zitten surfen jongen?
Dan herken ik wel. Ik game eigenlijk nooit meer in m'n 1tje. Ik doe het modden dan ook alleen voor als m'n vrienden er weer zijnquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:43 schreef kree het volgende:
[..]
OK heb echt in geen tijden meer een game gespeeld.
Terwijl ik er vroeger nog best veel mee bezig was, het boeit me op èèn of andere manier niet meer zo.
Ligt er aan welke je heen gaat. Heb al zat computers moeten ontwormen toen ik nog vrijwilligerswerk deedquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:44 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
daar wordt je computer niet langzaam van hoor
Nou vraag me niet wat het is, en nee, en ja dat doe ik wel, maar denk dat ik er genoeg van weet dat ik daar geen problemen door krijg op m'n laptop.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je weer te veel naar ahem...erotische sites zitten surfen jongen?
10 nummers? Bedoel je muzieknummers of telefoonnummers?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:43 schreef formerjellybean het volgende:
Ik was gisteren avond ook nog even in de kroeg beland toen ik naar huis ging was ook wel gezellig. Lijstje meegekregen met 10 nummers die ik voor de top 10 zet , moeilijk want ik kan niet goed kiezen veel te veel keuzes.
Je kunt in principe je oude bestanden nog wel backuppen. Een installatie op een laptop is meestal royalty-OEM en wist je harde schijfquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:45 schreef kree het volgende:
[..]
Nou vraag me niet wat het is, en nee, en ja dat doe ik wel, maar denk dat ik er genoeg van weet dat ik daar geen problemen door krijg op m'n laptop.
hahaha
Raar probleem is het, kom niet meer op m''n eigen account op die laptop, ding maakt automatisch een nieuwe aan elke keer.
Terwijl ik wel gewoon nog al m'n bestanden kan vinden :S
Geen idee makkelijkste maar om de hele zooi er weer opnieuw op te gooien, virusscan etc leverde niks op.
Maarja dit is meer iets voor dig dus zal er maar over ophouden
Muziek nummers ze willen van klanten van de kroeg hun favoriete top 10 hebbenquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
10 nummers? Bedoel je muzieknummers of telefoonnummers?
O leukquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:48 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Muziek nummers ze willen van klanten van de kroeg hun favoriete top 10 hebben
Ja klopt ik heb al een backup, maar moet gewoon effe windows erop nieuw opgooien.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kunt in principe je oude bestanden nog wel backuppen. Een installatie op een laptop is meestal royalty-OEM en wist je harde schijf
Ja. Tis niet echt een leuke klus of zo. Gelukkig is 't niet moeilijk. Welke windows versie heb je er op?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:49 schreef kree het volgende:
[..]
Ja klopt ik heb al een backup, maar moet gewoon effe windows erop nieuw opgooien.
Nouja klusje voor morgen
Oh, misschien stellen ze hun eigen kroeg-top-100 samen of zo die ze dan draaien met de kerst c.q. nieuwjaar!quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:50 schreef formerjellybean het volgende:
De meest aangevraagde nummers welIk heb tot 19 december om hem in te vullen. Ik vind het best moeilijk uit 10 te kiezen
Windows 7 maar ik heb hier gewoon een officiële kopie en het is niet moeilijk, maar het kloterige is dat ik dan al die programma's mail etc weer moet terugzetten.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja. Tis niet echt een leuke klus of zo. Gelukkig is 't niet moeilijk. Welke windows versie heb je er op?
Als er spontaan nieuwe accounts worden aangemaakt, is dat geen goed teken...quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:55 schreef kree het volgende:
[..]
Windows 7 maar ik heb hier gewoon een officiële kopie en het is niet moeilijk, maar het kloterige is dat ik dan al die programma's mail etc weer moet terugzetten.
Toch weer een paar uurtjes werk, eigenlijk snap ik niet waarom het allemaal weer naar de klote is gegaan, had het een paar maanden terug ook al gedaan namelijk.
Nouja, hopen dat ie het daarna beter doet.
He bah, das best een triest verhaal.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:55 schreef formerjellybean het volgende:
oh trouwens magnetron, blijkt dat een meisje die bij mij op therapie zat vermist is, en gisteren hoorde ik dus via via dat ze er niet meer is waarschijnlijk zelfmoord.
Het zat er wel aan te komen , ze was heel mooi en ik kwam haar laatst tegen helemaal verspookt door de drugs
Dat klinkt klotequote:Op vrijdag 25 november 2011 20:55 schreef formerjellybean het volgende:
oh trouwens magnetron, blijkt dat een meisje die bij mij op therapie zat vermist is, en gisteren hoorde ik dus via via dat ze er niet meer is waarschijnlijk zelfmoord.
Het zat er wel aan te komen , ze was heel mooi en ik kwam haar laatst tegen helemaal verspookt door de drugs
Misschien kun je er niks aan doen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:57 schreef kree het volgende:
[..]
Dat klinkt klote![]()
Weet je (en ja dan begin ik er alweer over) maar ik heb dus die gedachten met dat psychose meisje ook.
Die is ook zo mooi en leuk en ik kan maar niet begrijpen waarom ze maar door blijft gaan met haar zelf dingen aan doen.
Ik zit daar echt mee, daarom is het ook zo lastig om het maar allemaal achter me te laten.
Kan dat gewoon niet aan, ik wil helpen, maar ze accepteerd het niet, of alleen op bepaalde momenten als ze wat van me wil.
Echt ik weet nog steeds niet wat ik er nu mee moet.
Probeer het maar allemaal te vergeten maar ik kan het gewoon niet.
Het zou me niks verbazen als dat bij dat meisje van mij ook zo gaat.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:00 schreef formerjellybean het volgende:
Ik zag het bij haar wel aankomen en misschien juist omdat ik het van haar meer verwachtte ben ik er nogal nuchter onder.
Ik denk niet dat alle mensen met borderline per defititie instabiel zijn. Ik heb Jelly gemeet en moet zeggen, ze komt een stuk stabieler over dan ik zelf ben.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:01 schreef kree het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als dat bij dat meisje van mij ook zo gaat.
Maar ze heeft zo van die stemmingswisselingen en dat is dan dat borderline gebeuren denk
Wat dat aan gaat lijk je op mij.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien kun je er niks aan doen.
Ik ben (was) zelf ook niet echt lelijk maar ik doe echt weinig aan mijn uiterlijk. Vind m'n oudere zus wel jammer maar zo ben ik nou eenmaal.
Vandaag leek ik wel een zwerver, maar het maakt me gewoon niet zoveel uit hoe ik er uit zie.
Heb wel meer mensen gekend die gewoon echt heel mooi uit hadden kunnen zien, maar ze deden er niks aan. Die mensen zie je ook sneller ouder worden of zo
Mijn haar werd zo lang dat ik er een staart in kon maken. Heb dat 6 -jaar- volgehoudenquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:03 schreef kree het volgende:
[..]
Wat dat aan gaat lijk je op mij.
Ik neem me nu al 3 weken voor om naar de kapper te gaan, maar heb er gewoon geen zin in
Maar m'n haar wordt nu zo lang dat ik bijna een staartje kan maken
Nou dat dacht ik dus ook over die meid, maar nadat het min of meer over was. (ja we gaan nog wel afspreken vrienden blijven blabala)quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat alle mensen met borderline per defititie instabiel zijn. Ik heb Jelly gemeet en moet zeggen, ze komt een stuk stabieler over dan ik zelf ben.
Of misschien ben ik wel gewoon te saai, weet niet
Kan zijn dat jouw karakter haar op een bepaalde manier aanstond, dat het haar aantrok op een bepaalde manier. Vaak heb je dat en weet je niet precies waarom je je aangetrokken voelt tot een bepaalde persoon. De aantrekkingskracht waar ik het over heb is trouwens niet seksuele aantrekkingskrachtquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:04 schreef formerjellybean het volgende:
Dit meisje had ook borderline, was trouwens typisch ze had altijd met iedereen ruzie en als ze niet mocht dan kon je beter verstoppen.
Maar mij mocht ze en ik ging toen weleens na de therapie even ergens eten met haar.
Vind het nogal typisch dat iemand die bijna niemand mocht mij toch mocht.
wel leuk dat je ook sattelieten ziet overvliegen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 03:07 schreef dawg het volgende:
geweldige beelden. dat wil ik nog een keer live zien. ergens op de wereld, misschien wel in chili zoals in dit filmpje.wauw.
meisjes die zelfmoord plegen zijn vast eigenlijk heel liefquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:04 schreef formerjellybean het volgende:
Dit meisje had ook borderline, was trouwens typisch ze had altijd met iedereen ruzie en als ze niet mocht dan kon je beter verstoppen.
Maar mij mocht ze en ik ging toen weleens na de therapie even ergens eten met haar.
Vind het nogal typisch dat iemand die bijna niemand mocht mij toch mocht.
Das een tikkeltje naief, MLiGquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
meisjes die zelfmoord plegen zijn vast eigenlijk heel lief
ha herkenbaar over dat scheren ookquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn haar werd zo lang dat ik er een staart in kon maken. Heb dat 6 -jaar- volgehouden
Ook heb ik niet altijd zin me te scheren. Heb 1 keer m'n baard drie -maanden- laten staan. Ik leek net een ayatollah
Als ze je mocht kon ze heel lief zijn, als ze je niet mocht had je een probleem.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wel leuk dat je ook sattelieten ziet overvliegen.
ik ga die soms ook spotten buiten bij me ouders als het niet te koud is buiten. Heb alleen niet zoveel mensen om het samen mee te doen, of het dan aan te wijzen ofzo. vraag me af of andere mensen dat wel eens doen, ik let er altijd op
hoe bedoel je dat je het live wilt zien, het is versnelt afgespeeld.
of bedoel je die telescoop dingen live zien ofzo?
[..]
meisjes die zelfmoord plegen zijn vast eigenlijk heel lief
casey brooks is ook zo aangrijpend, soms denk ik uren aan haarquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das een tikkeltje naief, MLiG
Heb ik schijt aan, ik doe lekker wat ik zelf wil. Als ik me 3 maanden niet wil scheren, dan scheer ik me lekker nietquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:09 schreef kree het volgende:
[..]
ha herkenbaar over dat scheren ook![]()
't is dat ik nog onder de mensen kom en dat ik het niet kan maken om er als een zwerver uit te zien. (niet voor mezelf) maar dan krijg je weer opmerkingen van je moet je scheren
John and Erika Brooks of Tiburon, California, mourn the loss of their daughter, Casey. They have been very open about their loss in hopes to prompt the city to install a saftey barrier to dissuade jumpers and hopefully save the lives of those that do jump. Casey began life in Poland, the Brooks' adopted her when she was little more than 1 year old. Casey maintained a 3.7 grade point average and had been accepted at Bennington College in Vermont. Yet at 17, in the early morning hours of January 29, 2008, Casey left her home just after 5 a.m. She drove to the north end of the bridge, parked the family car and walked underneath the span to the east sidewalk. Surveillance video showed Casey walked onto the span, smoked a cigarette and climbed over the rail, unto a bridge ledge, stood there for a few moments and jumped. She left a note on an index card on her bed, "The Saab is parked at the Golden Gate Bridge. I'm sorry." Casey's body was never found.quote:
Klopt ik heb er ook schijt aan, totdat ik zelf denk dat het echt niet meer kanquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb ik schijt aan, ik doe lekker wat ik zelf wil. Als ik me 3 maanden niet wil scheren, dan scheer ik me lekker niet
Tuurlijk kreeg ik commentaar, maar daar heb ik me nooit veel van aangetrokken. Ook niet toen m'n haar steeds langer werd en op een gegeven moment bijna een meter lang was.
Ik heb het toen na 6 jaar af laten knippen omdat -ik- dat wou
Das een tragisch verhaal MLiG.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:14 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
John and Erika Brooks of Tiburon, California, mourn the loss of their daughter, Casey. They have been very open about their loss in hopes to prompt the city to install a saftey barrier to dissuade jumpers and hopefully save the lives of those that do jump. Casey began life in Poland, the Brooks' adopted her when she was little more than 1 year old. Casey maintained a 3.7 grade point average and had been accepted at Bennington College in Vermont. Yet at 17, in the early morning hours of January 29, 2008, Casey left her home just after 5 a.m. She drove to the north end of the bridge, parked the family car and walked underneath the span to the east sidewalk. Surveillance video showed Casey walked onto the span, smoked a cigarette and climbed over the rail, unto a bridge ledge, stood there for a few moments and jumped. She left a note on an index card on her bed, "The Saab is parked at the Golden Gate Bridge. I'm sorry." Casey's body was never found.
Ik zag er vandaag echt uit als een zwerver en stoor me daar normaliter niet aan. behalve als ik probeer te flirten (lol), een rare neus terug krijg en me dan bedenk "Ow ja, ik zie er niet uit vandaag!"quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:17 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt ik heb er ook schijt aan, totdat ik zelf denk dat het echt niet meer kan
het is herkenbaar. die panische ouders enzoquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das een tragisch verhaal MLiG.
Dat is juist stoer eigenlijk... dat je gaat versieren met je verlepte bakkusquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zag er vandaag echt uit als een zwerver en stoor me daar normaliter niet aan. behalve als ik probeer te flirten (lol), een rare neus terug krijg en me dan bedenk "Ow ja, ik zie er niet uit vandaag!"
Vind je het dan gek dat vrouwen je dan niet zien zittenquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zag er vandaag echt uit als een zwerver en stoor me daar normaliter niet aan. behalve als ik probeer te flirten (lol), een rare neus terug krijg en me dan bedenk "Ow ja, ik zie er niet uit vandaag!"
Zelfmoord is heel tragisch, ik ben zelf jarenlang suicidaal geweest. Ben er eerlijk gezegd voor mezelf een beetje klaar mee, liever probeer ik te leven. Alleen jammer dat ik niet precies weet hoe. Ik ben al te veel tijd kwijtgeraakt met depressief zijn en nu ik dat niet meer ben, wil ik objectief gezien ook niet meer terug.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het is herkenbaar. die panische ouders enzo
Ik zie er niet altijd uit als een zwerver hoorquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
Vind je het dan gek dat vrouwen je dan niet zien zitten
Ik vergeet gewoon compleet hoe ik er uit zie als ik aan het flirten ben. Ben ik eenmaal buiten, ben ik niet meer zo met m'n uiterlijk bezig.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is juist stoer eigenlijk... dat je gaat versieren met je verlepte bakkus
Gelukkig heb ik dat niet meegemaakt. Enige keer dat ikzelf met zelfmoord van een ander in aanraking kwam was toen ik, mijn vader en zijn beste jeugdvriend een uitje hadden bij een racebaan en een paar maanden later hoorde ik dat die jeugdvriend zich door het hoofd had geschoten. Is alweer wat jaartjes geledenquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:21 schreef formerjellybean het volgende:
Zelfmoord op zich is altijd al heftig, helemaal als je iemand ook kent bij mij is op 5 december 2 jaar terug dat een vriend zich ophing. Het blijft trouwens ook een bizarre datum.
Nee, het is mannen die het fijn vinden dat een meisje op hun schoot kruipt omdat ze bang is.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:26 schreef formerjellybean het volgende:
Is dat een mannen iets horrorfilms leuk vinden ??
Geen idee. Loka vind horrorfilms geloof ik wel leukquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:26 schreef formerjellybean het volgende:
Is dat een mannen iets horrorfilms leuk vinden ??
Ah wat liev/schattig!quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:27 schreef formerjellybean het volgende:
De halve mannelijke vriendenkring waar ik mee omga is gek op horror, terwijl ik als ik dat zou kijken niet meer alleen thuis durf te zijn.
Ideaal dus, wilt het meisje gelijk dat je bij haar slaaptquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:27 schreef formerjellybean het volgende:
De halve mannelijke vriendenkring waar ik mee omga is gek op horror, terwijl ik als ik dat zou kijken niet meer alleen thuis durf te zijn.
Tsja...ik zou eigenlijk best wel wat modetips kunnen gebruikenquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
Vind je het dan gek dat vrouwen je dan niet zien zitten
Je bent een hot item!! Mag ik je vriend zijn MLiG?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:30 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoi.
ik heb nu een paar foto's op me facebook, en een paar vrienden.
en ineens heb ik allemaal vriendschapsverzoeken van mensen die ik niet ken, en ook nog tientallen voorgestelde vrienden ofzoiets.
echt ineens!
is dat normaal?
ik heb ze allemaal toegevoegd
ik heb een bericht bij 1, van een meisje met blaasinstrument :quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bent een hot item!! Mag ik je vriend zijn MLiG?
Wel liev, ze hoeft namelijk nergens bang voor te zijn. Het is maar een filmquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:30 schreef Sinji het volgende:
[..]
Niet als ze het letterlijk bedoeld. En ik vrees dat dit wel het geval is
Jij bent gewoon lauw jongen!quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:30 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoi.
ik heb nu een paar foto's op me facebook, en een paar vrienden.
en ineens heb ik allemaal vriendschapsverzoeken van mensen die ik niet ken, en ook nog tientallen voorgestelde vrienden ofzoiets.
echt ineens!
is dat normaal?
ik heb ze allemaal toegevoegd
Zou het kunnen dat je toevallig dezelfde naam hebt als een 1 of andere populaire popie-jopie?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik heb een bericht bij 1, van een meisje met blaasinstrument :
"heyyy ben jij van atlas haha ik ook. leuke foto trouwens, waar woon je? x susanne "
wtf is dat? zij heeft maar 2 virenden, waaronder ik nu.
ik heb ook maar een paar vrienden.
is dit normaal, ik kan me haar helemaal niet herinneren enzo.
Idem. Als ik de persoon niet ken, komt 'ie er niet inquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:34 schreef formerjellybean het volgende:
je hebt soms een boel mensen die je zomaar toe willen voegen, en als ik iemand niet ken voeg ik hem vaak niet toe op facebook
Ik ook niet hoor.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Idem. Als ik de persoon niet ken, komt 'ie er niet in
ik denk dat ze net nieuw is op facebook, en mensen heeft gezocht van haar oude middelbare schoolquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:33 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jij bent gewoon lauw jongen!
Pas wel op dat je niet teveel financiele informatie weggeeft. Voor de rest, nice.
Ik weet 't niet hoor. Niet dat ik jou niet vertrouw maar heb niet zo'n zin in meer facebook drama hier op fok.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:38 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor.
Maarja wat is kennen?
Wil je best wel toevoegen hoor en mlig ook maar die heeft al een pm
Ik vertrouw jullie beiden wel eigenlijk.
Kan natuurlijk naïef zijn maar ik ben goed van vertrouwen
Ojeeee je had haar gewoon moeten toevoegen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik denk dat ze net nieuw is op facebook, en mensen heeft gezocht van haar oude middelbare school
ik weet nog niet zeker maar volgensmij ben ik naar een heel andere school geweest dan haar, maar ik weet niet zeker. ze heeft het misschien wel helemaal fout.
ze stuurde : "heyyy ben jij van atlas haha ik ook. leuke foto trouwens, waar woon je? x susanne "
ik heb nu teruggestuurt :"jij ook? atlas van wat? ik ben wel van locatie osg van het atlas college in Hoorn. Misschien is alles in mijn profiel wel verwarrend, excuus excuus daarvoor!
Nu moet ik je unvrienden denk ik, misschien moet dat. Maar dan moet je niet in paniek raken dat je iets fout heb gedaan.
ik geef je daar nu alvast een aankondiging voor dat het niet te plotseling komt, en zal dat binnenkort doen.
succes met het blazen op je instrument enzo.
"
echt zo dom. ik reageer niet eens op haar vraag waar ik woon.
en ik ben al vrienden met haar omdat ik alles heb aangeklikt, nu kan ik niet meer terug
Ach, als ze leuk is, kan je haar toch ook gewoon in je facebook laten staan?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik denk dat ze net nieuw is op facebook, en mensen heeft gezocht van haar oude middelbare school
ik weet nog niet zeker maar volgensmij ben ik naar een heel andere school geweest dan haar, maar ik weet niet zeker. ze heeft het misschien wel helemaal fout.
ze stuurde : "heyyy ben jij van atlas haha ik ook. leuke foto trouwens, waar woon je? x susanne "
ik heb nu teruggestuurt :"jij ook? atlas van wat? ik ben wel van locatie osg van het atlas college in Hoorn. Misschien is alles in mijn profiel wel verwarrend, excuus excuus daarvoor!
Nu moet ik je unvrienden denk ik, misschien moet dat. Maar dan moet je niet in paniek raken dat je iets fout heb gedaan.
ik geef je daar nu alvast een aankondiging voor dat het niet te plotseling komt, en zal dat binnenkort doen.
"
en ik ben al vrienden met haar omdat ik alles heb aangeklikt, nu kan ik niet meer terug
Is nog twijfel voor mij, maar je kunt me gerust toevoegen hoor, ik ga niet doorspitten erin en zeker niet dingen hier neerzetten.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet 't niet hoor. Niet dat ik jou niet vertrouw maar heb niet zo'n zin in meer facebook drama hier op fok.
Kree, kwam je naar de volgende meet?
Dat heb ikquote:
Wel sympathiek van je met dat blazen enzo. Maak je niet druk, dit is goed. Wacht haar reactie maar af. Blijf ons updaten over het verloopquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
"
Klootzak. Een dikke 2 uur geleden smsje gestuurd, nog niets gehoord.quote:
Het is niet wat jij er mee doet, maar wat anderen van fok er mee gaan doen. Mijn facebook vind ik nogal prive en heb liever geen drama hier op fokquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:45 schreef kree het volgende:
[..]
Is nog twijfel voor mij, maar je kunt me gerust toevoegen hoor, ik ga niet doorspitten erin en zeker niet dingen hier neerzetten.
Want dat wil ik ook niet van mezelf namelijk.
Wil alles delen maar het alleen niet linken aan mn account hier.
Snel naar de kroeg, maar blijf niet wachtenquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:45 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Klootzak. Een dikke 2 uur geleden smsje gestuurd, nog niets gehoord.
get a life wauw, echt...
Ok ja daar kan ik niks over zeggen, ik lul dat soort dingen nooit door.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is niet wat jij er mee doet, maar wat anderen van fok er mee gaan doen. Mijn facebook vind ik nogal prive en heb liever geen drama hier op fok
tevens, hoi tijn
Geen kroeg voor mij vandaag.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:47 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Snel naar de kroeg, maar blijf niet wachten
Dat is wel een heel leuk ideequote:Op vrijdag 25 november 2011 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben geniaalik heb een collega op hele originele wijze een beterschapskaart gestuurd, een klachtenformulier van mijn werk aangepast op zijn situatie. En dat formulier door al mijn collega laten tekenen. Hij vond het echt leuk.
![]()
![]()
Heb je plannen met hem?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben geniaalik heb een collega op hele originele wijze een beterschapskaart gestuurd, een klachtenformulier van mijn werk aangepast op zijn situatie. En dat formulier door al mijn collega laten tekenen. Hij vond het echt leuk.
![]()
![]()
Leuke! En origineelquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
![]()
![]()
Wat bedoel je?quote:
Idem.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:03 schreef ook_gek het volgende:
ik voeg niks en niemand toe die ik iet ken op facebook. En kennen is irl mee omgaan.
Op 1 na dan![]()
De rest ken ik irl en ga ik met regelmaat mee om.
Heb geen tijd voor onbekende niks zeggende vage bekende.
Ja en hij nietquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:06 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Jij valt toch ook op mannen?
En voor mannen? Daar bestaat zeker niets voorquote:
Manwhore.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En voor mannen? Daar bestaat zeker niets voor
ijskonijnquote:
ikke nietquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:12 schreef formerjellybean het volgende:
ik denk het de dipjes regenen wel de laatste tijd
Ik ben er nog welquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:11 schreef DenWauwelaar het volgende:
waar is iedereen? Janken in zijn/haar bed?
Ik zat in de kroeg.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:11 schreef DenWauwelaar het volgende:
waar is iedereen? Janken in zijn/haar bed?
dat dusquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Huh heh watte?
hey Heathcliff!
Ikke niet, daar heb ik pillen voorquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:23 schreef formerjellybean het volgende:
Ze zijn allemaal weg door een winterdepressie
Niet echt veel, behalve dat Loka er niet is en ze haar aanwezigheid heeft gebloktquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, daar zijn we weer. Beste vriendin net uitgezwaaid.
Heb ik nog iets gemist?
huh whatquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet echt veel, behalve dat Loka er niet is en ze haar aanwezigheid heeft geblokt
Ik fok! en doe wat modding terwijl ik muziek luisterquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:18 schreef formerjellybean het volgende:
ik kijk naar soapie en weer copic marker erbij ik mag straks wel een goede plek zoeken om het op te bergen
Is het leuk om mod te zijn?quote:
Oh dat heb ik ookquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hey moonwalk!
Je kunt niet meer zien of ze online is. Tenminste, dat was vanmorgen zo
Moe, maar chill. Bij een vriendin gegeten vanavond en voor de rest ga ik vanavond mijn energie sparen voor de rest van het weekend.quote:
Weetniet, soms wil ik gewoon even rondkijken zonder aanwezig te zijnquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk?
Voor mij maakt het niet uit of mensen zien of ik online ben of niet
Dan kan ik iemand DMen, mocht ik dat om wat voor reden dan ook willen. Vind ik gewoon prettig, that's allquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:28 schreef ook_gek het volgende:
wat boeit het of je kan zien of iemand wel dan wel niet online is
Ga je nog wat leuks doen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Moe, maar chill. Bij een vriendin gegeten vanavond en voor de rest ga ik vanavond mijn energie sparen voor de rest van het weekend.
je mag mij altijd dmen hoorquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan kan ik iemand DMen, mocht ik dat om wat voor reden dan ook willen. Vind ik gewoon prettig, that's all
Dan pak ik gewoon een andere browserquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:28 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Weetniet, soms wil ik gewoon even rondkijken zonder aanwezig te zijn
Dat aanwezig ding uitzetten is makkelijker, als ik wil posten en praten dan post ikquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan pak ik gewoon een andere browser
Nee.quote:
Noemen ze dat zo tegenwoordig?quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik blijf de rest van het weekend bij een vriend.
een lullo?quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:31 schreef formerjellybean het volgende:
gatver ook neem ik de nieuwe hans teeuwen dvd niet , want grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr er zit een lullo in het publiek en die is nog gefilmd ook
Hele punt van ONZ is toch bagger?quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. [ afbeelding ]
Je krijgt vooral enorm veel gezeur aan je kop. Zeker in ONZ, de meeste andere forums zijn wat rustiger wat dat betreft. Maar ik zat/zit veel in ONZ, ik lees er veel en heb een hekel aan te erge bagger, dus dan is het fijn om het op te kunnen ruimen.
Kan je geen carrièreswitch maken? MOD van R&P bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. [ afbeelding ]
Je krijgt vooral enorm veel gezeur aan je kop. Zeker in ONZ, de meeste andere forums zijn wat rustiger wat dat betreft. Maar ik zat/zit veel in ONZ, ik lees er veel en heb een hekel aan te erge bagger, dus dan is het fijn om het op te kunnen ruimen.
jaquote:
True, maar dingen die tegen de regels ingaan of dagboektopics of 10 topics met alleen maar smileys of iets gaan wat ver.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:32 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Hele punt van ONZ is toch bagger?
eikel , klootzak , en vul maar aan ........... waarom duiken mensen als je ze niet wil zien overal op ???quote:
Think i want more infoquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je mist niks hoorquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:32 schreef kree het volgende:
ah we gaan dm-en haha topic instant kill
Tja, grappig hoe er mensen altijd zijn die ruimte opzoeken en mensen die de ruimte willen beperken.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
True, maar dingen die tegen de regels ingaan of dagboektopics of 10 topics met alleen maar smileys of iets gaan wat ver.
Nah. ONZ is mijn forumpje. Ik stop eerder dan dat ik een ander forum zou gaan doen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:32 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Kan je geen carrièreswitch maken? MOD van R&P bijvoorbeeld![]()
Ik zou het eigenlijk wel grappig vinden, mod in onz, maar zou het wel snel zat zijn. de hele tijd de zweep erover wordt na een tijdje ook eentonig en vermoeiend. Zeker in een subforum waar je de ene straf geeft en de ander weer begint. Net een brugklas
We gaan het hele weekend keiharde neuqkseks hebben.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:33 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Think i want more info
not zeker if i durf to ask
quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
We gaan het hele weekend keiharde neuqkseks hebben.
De vraag is meer, waar maak je in gods naam druk om zeg.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
eikel , klootzak , en vul maar aan ........... waarom duiken mensen als je ze niet wil zien overal op ???
Dat komt omdat jij niet de hele dag thuis zit te fokken zoals de meeste anderenquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
eikel , klootzak , en vul maar aan ........... waarom duiken mensen als je ze niet wil zien overal op ???
anaal ook?quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jaloooeeeeersss!quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah, vast zo'n klootzakkerige egotrip-master die altijd alle girls krijgenquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaloooeeeeersss!
Is het een knappe kerel, een lieve?
Er zit een spoelknop op je ab.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:36 schreef formerjellybean het volgende:
Nou bijvoorbeeld omdat ik Hans Teeuwen leuk vind , en als ik een dvd wil kijken van zonder dat ik een bepaald persoon in het publiek zie.
Je hebt van die geweldige photoshop-achtige programmas. Kan je die ene persoon van een zwart balkje voorzienquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:36 schreef formerjellybean het volgende:
Nou bijvoorbeeld omdat ik Hans Teeuwen leuk vind , en als ik een dvd wil kijken van zonder dat ik een bepaald persoon in het publiek zie.
Hij is tof en geil en nice.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaloooeeeeersss!
Is het een knappe kerel, een lieve?
het zal vast een heeel klein momentje zijn. Dus maak je niet drukt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:36 schreef formerjellybean het volgende:
Ok.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben blij dat ik niet zo'n kerel heb
Scharrel-relatie.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Relatie materiaal? Of alleen loeihete sex?
Het klink heel overdreven als je het helemaal uitlegt, maar ik snap wel wat je bedoelt. Het is gewoon irritant als je gewoon even denkt te relaxen, je al last hebt van verdrietige gevoelens om iemand, dan denk je ik zet even een grappige dvd aan om te lachen en mijn gedachtes te verzetten en dan komt die klaplul ook nog in beeld en staat je hart van schrik even stil ( want wie verwacht zoiets nou ?? ) en is de dvd en het hele hans teeuwen voor je verpest want nu breng je het met elkaar in verband. Daar ben je vrouw voor en als jij het kut vindt dan is het kut. Geen man die dat ooit zal begrijpen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:36 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb geen scharrelatie, maar dan moet ik me toch echt wat beter gaan kledenquote:
Waarom blijven die exen dan zo hard hangen bij vrouwen als negatief idee ofzo? Of begrijp ik je verkeerd en is dat alleen bij de nare exen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:43 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Het klink heel overdreven als je het helemaal uitlegt, maar ik snap wel wat je bedoelt. Het is gewoon irritant als je gewoon even denkt te relaxen, je al last hebt van verdrietige gevoelens om iemand, dan denk je ik zet even een grappige dvd aan om te lachen en mijn gedachtes te verzetten en dan komt die klaplul ook nog in beeld en staat je hart van schrik even stil en is de dvd en het hele hans teeuwen voor je verpest want nu breng je het met elkaar in verband. Daar ben je vrouw voor en als jij het kut vindt dan is het kut. Geen man die dat ooit zal begrijpen.
Zet die dvd weg en kijk een andere dvd van hans teeuwen, eentje die je niet aan je huidige verdriet om iemand herinnert.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:36 schreef formerjellybean het volgende:
Hij mij.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Heb jij hem versierd, of hij jou?
Ha iemand die het snaptquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:43 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Het klink heel overdreven als je het helemaal uitlegt, maar ik snap wel wat je bedoelt. Het is gewoon irritant als je gewoon even denkt te relaxen, je al last hebt van verdrietige gevoelens om iemand, dan denk je ik zet even een grappige dvd aan om te lachen en mijn gedachtes te verzetten en dan komt die klaplul ook nog in beeld en staat je hart van schrik even stil en is de dvd en het hele hans teeuwen voor je verpest want nu breng je het met elkaar in verband. Daar ben je vrouw voor en als jij het kut vindt dan is het kut. Geen man die dat ooit zal begrijpen.
Zet die dvd weg en kijk een andere dvd van hans teeuwen, eentje die je niet aan je huidige verdriet om iemand herinnert.
Wat een fucking verrassing, een man die een vrouw versierd.quote:
Ja dat kan ik ook, maar iemand moet toch een stapje extra zetten anders wordt het ook niks -.-quote:
Ik denk bij nare exen die vervelende streken hebben geleverd. Ik ben zelf gewoon bevriend met exen, ookal zegt iedereen dat het niet bestaat. Ik weet dat het wel bestaat. Maar ik kan me goed voorstellen dat wat jelly nu meemaakt echt niet tof is. Mannen hebben denk ik eerder zoiets van "hey ze is op tv hahaha mn ex, trut, maar grappig dat ze op tv is"quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom blijven die exen dan zo hard hangen bij vrouwen als negatief idee ofzo? Of begrijp ik je verkeerd en is dat alleen bij de nare exen?
quote:
Het ligt eraan, met deze heb ik nogal een rare geschiedenis . Wel heb ik vaak dat als het uit is ik het liefst zou willen dat degene er even niet is ofzo of niet aan herinnerd wil worden .quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom blijven die exen dan zo hard hangen bij vrouwen als negatief idee ofzo? Of begrijp ik je verkeerd en is dat alleen bij de nare exen?
Precies. Maar het doet de 1e keer als je dat ziet wel pijn, dat wel. Maar elke keer daarna wordt de pijn steeds wat minder en op een gegeven moment doet het je niks meerquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:48 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik denk bij nare exen die vervelende streken hebben geleverd. Ik ben zelf gewoon bevriend met exen, ookal zegt iedereen dat het niet bestaat. Ik weet dat het wel bestaat. Maar ik kan me goed voorstellen dat wat jelly nu meemaakt echt niet tof is. Mannen hebben denk ik eerder zoiets van "hey ze is op tv hahaha mn ex, trut, maar grappig dat ze op tv is"
Dan doe je toch iets foutquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja dat kan ik ook, maar iemand moet toch een stapje extra zetten anders wordt het ook niks -.-
hoiquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:49 schreef heloef het volgende:
Zo ik ben maar even gaan slapen.
Goedenavond.
Vertel...quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets fout
Niet echt, het belangrijkste staat in de laatste paar honderd posts of zoquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:50 schreef MaanSelene het volgende:
Goedenavond mensen. Zijn er nog interessante ontwikkelingen geweest vandaag? Ik zag dat Ruv weer terug was; welkom!
We hebben een helderziende in huis.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:48 schreef Moonwalk het volgende:
. Mannen hebben denk ik eerder zoiets van "hey ze is op tv hahaha mn ex, trut, maar grappig dat ze op tv is"
Shocker, ik heb geen sex gehad vandaag!quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:50 schreef MaanSelene het volgende:
Goedenavond mensen. Zijn er nog interessante ontwikkelingen geweest vandaag? Ik zag dat Ruv weer terug was; welkom!
Is er ook een ex waarmee je een relatie hebt die door jezelf normaal bestempeld kan worden?quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:48 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Het ligt eraan, met deze heb ik nogal een rare geschiedenis . Wel heb ik vaak dat als het uit is ik het liefst zou willen dat degene er even niet is ofzo of niet aan herinnerd wil worden .
Met mijn vorige ex was trouwens ook een rare geschiedenis want ik wilde niet meer naar Purmerend omdat ik bang was hem daar tegen te komen. Ik denk een beetje in alles of niets geloof ik .
Purmerend is tof. Daar kom ik vandaan. Dus dat is tof.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:48 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Het ligt eraan, met deze heb ik nogal een rare geschiedenis . Wel heb ik vaak dat als het uit is ik het liefst zou willen dat degene er even niet is ofzo of niet aan herinnerd wil worden .
Met mijn vorige ex was trouwens ook een rare geschiedenis want ik wilde niet meer naar Purmerend omdat ik bang was hem daar tegen te komen. Ik denk een beetje in alles of niets geloof ik .
Dat heb je normaal wel?quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Shocker, ik heb geen sex gehad vandaag!
Maar hoe is het met jou?
Nee hoor, dat heb ik nooit beweerd. Er staat niet voor niets "denk ik". begrijpend lezen dus schatjequote:Op vrijdag 25 november 2011 22:51 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
We hebben een helderziende in huis.
Het gaat; erg moe en hier en daar een onzekerheidje. Komt wel weer goed denk ikquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Shocker, ik heb geen sex gehad vandaag!
Maar hoe is het met jou?
Ik zat daar dus in therapie , en het is best een leuke plek. De koemarkt is leuk .quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:51 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Purmerend is tof. Daar kom ik vandaan. Dus dat is tof.
Myra wil geen ukkies zoals jij (ben zelf 1.76 ahemquote:
Jij weet al wat mannen denken als ze een ex op tv zien. En gelijk alle mannen ook.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:52 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee hoor, dat heb ik nooit beweerd
Ok tof, nouja 1 meisje minder keusquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Myra wil geen ukkies zoals jij (ben zelf 1.76 ahem) dus je zou nooit kans bij haar gemaakt hebben
Nee, daarom was het sarcastisch.quote:
Prima, erg leuke avond gehad met beste vriendin.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:52 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Het gaat; erg moe en hier en daar een onzekerheidje. Komt wel weer goed denk ikHoe is het daar?
Sorry ik vind je heel lief, zie mijn edit, maar ik vind dat je nu heel krampachtig woorden in mijn mond probeert te leggen. Geen succes. Ik heb ook geen idee wat jij gezegd hebt over denken, ik lees heus niet elke post in dit topic. Eerlijk gezegd verandert het ook niets aan het feit dat ik wat kan en mag denken en het ook zo vertel.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:52 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Jij weet al wat mannen denken als ze een ex op tv zien. En gelijk alle mannen ook.
Dat is toch helderziendheid of wa dan?
Wat heb ik gezegd over denken?![]()
Vertel; dat klinkt gezelligquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, daarom was het sarcastisch.
[..]
Prima, erg leuke avond gehad met beste vriendin.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is mijn lengte, mijn lengte is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan beter een KFC Bucket halenquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:54 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga the bucket list kijken, alleen. Forever alone
quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:55 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig aan.
Neehoor. Jouw lengte is normaal. Niks "quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is mijn lengte, mijn lengte is
Fijn dat je er serieus op ingaat. Dat was mijn bedoeling ook.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:54 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Sorry ik vind je heel lief, zie mijn edit, maar ik vind dat je nu heel krampachtig woorden in mijn mond probeert te leggen. Geen succes. Ik heb ook geen ideew at jij gezegd hebt over denken, k lees heus niet elke post in dit topic
ja dat is ook een film waar je niet vrolijk van word . John Mayer heeft wel een mooi nummer voor die film gemaakt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:54 schreef kingtoppie het volgende:
Hajoh schei uit, normale lengte is primaquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor. Jouw lengte is normaal. Niks "" aan.
Zeik niet, leuke film.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:54 schreef kingtoppie het volgende:
Jah, serieus!quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:56 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Fijn dat je er serieus op ingaat. Dat was mijn bedoeling ook.
Echt.
Je bent wel een beetje intoquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:56 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Echt.
Je bent soms lastig te volgen, maar dat vind ik niet erg. Ik drijf niet graag de spot met mensen dus als ik denk dat het enigszins serieus is, dan krijg je een serieuze reactie. Niks geks aanquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:56 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Echt.
Weinig over te vertellen.quote:
Damn........volgende keer beterquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weinig over te vertellen.![]()
Ze kwam uit haar werk hier langs, hebben we wat gegeten en bijgepraat. Wat gedronken en bijgepraat en gekletst en geroddeld. Daarna nog wat tv gekeken en geroddeld.
En toen moest ze de laatste bus pakken.
Hoi benzin, heb je dat telefoontje gepleegd vandaag?quote:
Haha, klinkt evengoed gezelligquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze kwam uit haar werk hier langs, hebben we wat gegeten en bijgepraat. Wat gedronken en bijgepraat en gekletst en geroddeld. Daarna nog wat tv gekeken en geroddeld.
Wie ik?quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:57 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje intovandaag
Haha, bij mij is wel een meisje blijven slapen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb niet de behoefte haar te batsen. Net zoals dat ik niet de behoefte heb om mijn andere vrienden te batsen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Damn........volgende keer beter
Waarom niet?quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:59 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Haha, bij mij is wel een meisje blijven slapen.
Niet dat er toen ene fuck gebeurd is
Hoi benzinquote:
Het is soms lastig mijn verfijnde woordgebruik te volgen zonder mijn houding erbij. I get that a lotquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:57 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Je bent soms lastig te volgen, maar dat vind ik niet erg. Ik drijf niet graag de spot met mensen dus als ik denk dat het enigszins serieus is, dan krijg je een serieuze reactie. Niks geks aan
hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind haar niet leuk, zij vind mij geloof ik ook niet leukquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En mij groet ie niet he![]()
Hij staat gewoon met z'n rug naar me toe
quote:
Nja, de hoi was een beetje in het algemeen, maar ik groet twee van mijn favoriete usersquote:
Oh ik vind het niet erg hoor ik vind je wel lief en je bent een lekker ding, ik vat ook niks van jou persoonlijk opquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:00 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Het is soms lastig mijn verfijnde woordgebruik te volgen zonder mijn houding erbij. I get that a lot
Jij bent ook een tumtummetje.
Ik groet gewoon iedereen in het algemeen, ik hoor ook niksquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:01 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nja, de hoi was een beetje in het algemeen, maar ik groet twee van mijn favoriete usersSorry jongens
(en dame)
Gelukkig gaat het om het innerlijk hier in dit topic.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:01 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Oh ik vind het niet erg hoor ik vind je wel lief en je bent een lekker ding, ik vat ook niks van jou persoonlijk op
Ja, ik ging er vanuit dat zij zouden bellen, maar heb het uiteindelijk zelf maar gedaan. Voelde me wel echt zoo ontzettend schuldig achteraf. (Nu nog steeds een beetje)quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:58 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Hoi benzin, heb je dat telefoontje gepleegd vandaag?
Is een vriend die ik al bijna een jaar zie.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:00 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
ik heb nu weer voor dit weekend uitzichten op niet zoveel. beetje naar buiten kijken of het erg mistig is, beetje savonds kaarsjes aansteken en kijken welk het meeste licht maakt.
geen aflevering van the big bang theory of van de office was er vrijdagochtend.... en ik heb ook geen uitzichten om iets te doen of om kans op iets doen te hebben.
het zal jou vast ook weleens gebeuren. maar het is bijna elke week zo bij mij en ik heb ook nooit iets te doen. op wat uitzonderingen na enzo natuurlijk
Get some hobby's , makkelijk zat. Vervelen is een keuze.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:00 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
ik heb nu weer voor dit weekend uitzichten op niet zoveel. beetje naar buiten kijken of het erg mistig is, beetje savonds kaarsjes aansteken en kijken welk het meeste licht maakt.
geen aflevering van the big bang theory of van de office was er vrijdagochtend.... en ik heb ook geen uitzichten om iets te doen of om kans op iets doen te hebben.
het zal jou vast ook weleens gebeuren. maar het is bijna elke week zo bij mij en ik heb ook nooit iets te doen. op wat uitzonderingen na enzo natuurlijk
Hoiquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:01 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik groet gewoon iedereen in het algemeen, ik hoor ook niks
Wat is een goeie groet?quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:01 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik groet gewoon iedereen in het algemeen, ik hoor ook niks
Ik heb iets gemist? Of is dit al tigduizend keer besproken en kom ik doen alsof ik het snap?quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja, ik ging er vanuit dat zij zouden bellen, maar heb het uiteindelijk zelf maar gedaan. Voelde me wel echt zoo ontzettend schuldig achteraf. (Nu nog steeds een beetje)
Zeker, altijd gezellig met haar. De enige persoon waar ik met 100% op me gemak voel.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:59 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Haha, klinkt evengoed gezelligDacht even dat het Heath was, maar dat viel dus tegen
Nee, grapje, erg leuk
Heb hier tegen alle verwachtingen in ook een gezellige middag gehad. Had met een vriendin afgesproken, waar ik eigenlijk helemaal geen zin in had, maar ik vond dat ik het niet kon maken om af te bellen. Maar samen naar Happy Feet 2 in de bios was toch lang niet gek!
Pics!quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:59 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Haha, bij mij is wel een meisje blijven slapen.
Niet dat er toen ene fuck gebeurd is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |