Ik ben op zoek naar een manier om water een oranje aanzien te geven. Weet iemand hoe ik dit het beste kan doen?? Het gaat om grote hoeveelheden water (miljoenen liuters) die ik in no-time een oranje kleur wil geven.
iemand opties, ervaring, ideen???
alvast bedankt
Frank
Waarvoor heb je dat nodig als ik vragen mag??
Bestaat er misschien oranje afwasmiddel
't is niet oranje, maar het schuimt wel
quote:
op 05-08-2000 om 11:09 AM schreef BooBooSan het volgende:
F*ck U Knut!
Eerder op refresh drukken BBS
Ik was 3 minuten eerder
quote:
op 05-08-2000 om 11:53 AM schreef BooBooSan het volgende:
Je kunt natuurlijk ook gewoon wachten, dan doet iemand anders het wel.
Hoezo had jij plannen dan???
Kijk anders eens in de supermarkt, op de zelf-taarten-en-gebak-maak-afdeling, daar verkopen ze kleine flesjes voedselkleurstof. Er staat vast wel op hoeveel je nodig hebt voor een litertje water en een simpel rekensommetje doet de rest
En daar kreeg ik dus de tip van voedingskleurstoffen. Het schijnt dat je die heel goedkoop kan krijgen in van die Chinese/Aziatische Toko's
Broekie
Ander idee is ook al genoemd, namelijk oranje limonade gebruiken, maar dan kan het een dure grap worden (en erg plakkerig en last van insekten, zoals wespen en bijen).
Nog een andere optie is oranje verf op waterbasis kopen, maar wederom, dat kan een dure grap worden (denk aan schoonmaakkosten van de betreffende gemeente als ze erachter komen wie hun dat 'geintje' heeft geflikt).
Ik hoop dat je hier iets aan hebt, anders zulf je zelf moeten struinen op het net
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |