abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107483904
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:38 schreef VVDer het volgende:

[..]

Het is een Duitser dus stop bij 2:50 uur 3 uur haal ik op 10 minunten niet :)
Ja 10 minuten, en 50 km/h niet.
pi_107489520
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan niet tegen het witte randje van nagels en te lange nagels (ik bijt ook nagels). Bij andere mensen kan ik kriegel worden van lange nagels
Zoooo herkenbaar. Echt, ik heb altijd een nagelknippertje bij - al zolang ik me kan herinneren. Als ik 'm kwijt ben (bijv. verloren in trein ofzo) dan kan ik me de rest van de dag niet meer concentreren, helemaal niet als ik een wit randje/hoekje/velletje aan een nagel heb ontdekt :') Ik heb thuis ook altijd een reserve knippertje liggen, voor het geval er in het weekend eentje kapot gaat ofzo :') :D

Daarnaast het welbekende 10x controleren of de deur wel echt op slot zit, buiten staan, twijfelen en weer terug gaan om te checken of ie wel echt dicht zit. Regelmatig moeten rennen om de trein te halen :')
Nee.
pi_107489832
Onder de douche staan en voortdurend tot 20 tellen en weer opnieuw beginnen. Zo moet ik voorkomen dat ik er niet te lang ondersta :')
  woensdag 1 februari 2012 @ 19:34:11 #229
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_107490053
Douchegel op m'n washandje doen, en dan verdelen over het washandje. :')
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
pi_107493600
Mijn broer kan niet beginnen aan z'n boterham voor íeder stukje is besmeerd/belegd.
pi_107493639
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 19:34 schreef tomaat52 het volgende:
Douchegel op m'n washandje doen, en dan verdelen over het washandje. :')
Hier ook. Anders krijg je gelijk zo'n dikke koude kledder tegen je hol.
pi_107493707
Voordat ik ga slapen reken ik eerst uit hoe lang ik kan slapen :') elke avond weer.
Ik eet nooit iets helemaal op.
Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sooph is echt zo'n meisje die je wilt knuffelen. Niet schenken, geven of raken.
http://magnificenttttt.tumblr.com
  woensdag 1 februari 2012 @ 20:43:19 #233
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_107493798
quote:
3s.gif Op woensdag 1 februari 2012 20:40 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Hier ook. Anders krijg je gelijk zo'n dikke koude kledder tegen je hol.
Jij wast eerst je hol, en dan de rest? :o
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
pi_107495868
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 19:29 schreef Krabs het volgende:
Onder de douche staan en voortdurend tot 20 tellen en weer opnieuw beginnen. Zo moet ik voorkomen dat ik er niet te lang ondersta :')
Ik tel steeds af vanaf 20, en bij 8 seconden smokkel ik er vaak weer 10 sec bij zodat ik er nog wven onder kan blijven staan :')
pi_107502251
Ik schroef altijd de meeste apparaten open om te kijken wat er in zit. Meestal gaat het dan ook kapot. :')
✯✯✯
  donderdag 2 februari 2012 @ 22:51:25 #236
222284 ivar92
heet dus geen henk!
pi_107539408
Idd, of achroeven ed overhouden :D

Ik moet als ik brood smeer, de boterhammen altijd precies op elkaar laten passen, alle 6 of 8, anders moet ik hem verplicht van mezelf opeten als ik me vergis :')
't is pas sport as dr benzine in mot! http://www.youtube.com/watch?v=qsRncRwKvWY
pi_107539480
Voordat ik de deur uit ga check ik altijd of ik mijn sleutels bij mij heb..

Dus voordat ik de deur dicht doe kijk ik altijd in mijn tas, ookal weet ik dat ze erin zitten.
pi_107555473
Als ik thuis kom beneden tv of radio aanzetten en vervolgens meteen naar boven gaan.
Soms
pi_107604398
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 20:43 schreef tomaat52 het volgende:

[..]

Jij wast eerst je hol, en dan de rest? :o
:') niet IN mn hol.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 19:40:04 #240
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_107604452
Wanneer ik voetstappen maak in de sneeuw, moet ik over m'n eigen voetstappen teruglopen zodat ik zo min mogelijk mooie vlakke sneeuw aantast.

Ja, dit heb ik ook op het strand
pi_107604733
Ik moet m'n laptop meenemen naar het toilet anders kan ik niet draaien..

Groetjes...
vanuit het toilet
Ja mooy.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 19:55:37 #242
78498 classpc
I don't like change
pi_107605042
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 20:41 schreef Sooph het volgende:
Voordat ik ga slapen reken ik eerst uit hoe lang ik kan slapen :') elke avond weer.
Ik eet nooit iets helemaal op.
Oh dat geeft mijn telefoon aan zodra ik de wekker zet. Dan geeft 'ie aan hoeveel uur / minuten het nog is.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  zaterdag 4 februari 2012 @ 20:50:46 #243
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_107607022
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:55 schreef classpc het volgende:

[..]

Oh dat geeft mijn telefoon aan zodra ik de wekker zet. Dan geeft 'ie aan hoeveel uur / minuten het nog is.
Haha, een telefoon met een dwangneurose.
pi_107607062
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 20:50 schreef twi het volgende:

[..]

Haha, een telefoon met een dwangneurose.
:P :')

Mijn wekker doet dat niet, ik moet dat nog zelf doen ;(
  zaterdag 4 februari 2012 @ 21:01:09 #245
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_107607395
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 20:51 schreef Sooph het volgende:

[..]

:P :')

Mijn wekker doet dat niet, ik moet dat nog zelf doen ;(
Ik weet daar een simpele oplossing voor. Stipt om 0.00 gaan slapen.
pi_107607417
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 21:01 schreef twi het volgende:

[..]

Ik weet daar een simpele oplossing voor. Stipt om 0.00 gaan slapen.
Dankjewel _O_
pi_107607765
Ik moet altijd 1 tree overslaan als ik een trap op of afloop :')
  zaterdag 4 februari 2012 @ 22:00:08 #248
300718 Kenju
Say It!!??
pi_107609589
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 00:17 schreef MaGNeT het volgende:
Voor de zakkenrollers onder ons:

sleutels - linkerbroekzak voor
mobieltje - rechterbroekzak voor
portefeuille - rechterbroekzak achter
notitieblaadjes, etc - rechterbroekzak achter

Houdt je mobieltje wel mooi krasvrij :P
Ik denk dat het meest zorgelijk hier is dat je kennelijk altijd "notitieblaadjes, etc" bij je hebt...

Voor mezelf een paar herkenbare zaken gezien. Dat van het fietsen en de positie van de trappers wanneer je op een bepaald punt bent, heb ik ook gehad. Maar tegenwoordig fiets ik niet meer.

In de auto, moeten (fan, verwarming) de meters altijd naar boven staan. En het volume van apparaten heb ik ook altijd een bepaalde voorkeur voor getallen.

Het 'uitkotsen' van water tijdens het douchen is misschien mijn meest vreemde tik. Ik moet water tot achterin mijn keel laten lopen, en het dan 'uitkotsen'. Op die manier heb ik het gevoel dat behalve mijn mond, ook mijn keel gespoeld is. Toen ik klein was, deed ik dat ook tijdens het tandenpoetsen. Mijn huidige kraan laat echter niet toe dat ik men mijn mond daaronder ga hangen zonder al te veel moeite. Zeker niet zonder met mijn mond de kraan aan te raken. Wellicht is dit laatste ook een tik.

Verder het aantasten van apparaten perfecte oppervlakken op apparaten. Als een apparaat er helemaal perfect uitziet, moet ik checken of ik er krassen op kan maken met mijn nagel. En als dat niet lukt, ga ik soms een stap verder. Ik zag bijv. een par maanden geleden dat de afstandsbediening van mijn speakerset van glimmend plastic er nog helemaal perfect uit ziet, na 7 jaar. Was me nooit opgevallen. Met mijn nagel toen overheen gegaan, maar het plastic noch de letters vormden enige vorm van schade. Toen met een (metalen) as uit een model motortje overheengegaan, en dat kraste wel. Het zelfde met mijn telefoon. Zat een soort aan aluminium coating op, waarvan ik dacht dat dit snel kraste. Kreeg er met mijn nagels geen krasje op, en dus effe een paperclip gepakt. Dit vanuit het idee dat er uiteindelijk toch wel een krasje op komt, en ik ervan zal balen, en het dus nu maar even bewust doe.. |:(

Overigens is dit en eigenlijk alles wat ik in dit topic lees, allemaal vrij onschuldig. Het zijn gewoon vreemde gewoontes, en geen èchte dwangneurotische tikken. Die heb ik vroeger wel gehad, en val er ook wel eens in terug. Dit zijn zo irritant dat een :')-smiley uit zelfspot niet gepast is. Zo had ik ooit een tik waarin ik mijn knie moest stressen. Dit kwam voort uit het nadoen van Michael Jackson, waar hij schopt met zijn been en zijn voet dan in de lucht van links naar recht beweegt. Het gevoel dat je daarvan in je knie krijgt (of eigenlijk iets erboven) was ik verslaafd aan. Ik moèst het gewoon doen, en wanneer ik het onderdrukte, kon ik aan niets anders denken dan het te doen. Het vreemde was dat wanneer er genoeg om mij heen gebeurde ik het ook wel eens kon vergeten. Maar het kwam altijd terug. Ik kon het ook best onderdrukken. Dus bijv. 5 minuten niet doen, voor 100 euro, dan kon ik dat. Maar daarna gooide ik effe apart in een kamer wel effe mijn hele Billie Jean-reeks eruit met extra stress op dat gedeelte boven mijn knie. Maar goed, die laatste gaat dus echt over een ziekelijke drang en geen grappige gewoonte. Gewoon een concrete Tourette-case.

[ Bericht 18% gewijzigd door Kenju op 04-02-2012 22:08:24 ]
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_107673356
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 22:00 schreef Kenju het volgende:

[..]

Zo had ik ooit een tik waarin ik mijn knie moest stressen. Dit kwam voort uit het nadoen van Michael Jackson, waar hij schopt met zijn been en zijn voet dan in de lucht van links naar recht beweegt. Het gevoel dat je daarvan in je knie krijgt (of eigenlijk iets erboven) was ik verslaafd aan. Ik moèst het gewoon doen, en wanneer ik het onderdrukte, kon ik aan niets anders denken dan het te doen. Het vreemde was dat wanneer er genoeg om mij heen gebeurde ik het ook wel eens kon vergeten. Maar het kwam altijd terug. Ik kon het ook best onderdrukken. Dus bijv. 5 minuten niet doen, voor 100 euro, dan kon ik dat. Maar daarna gooide ik effe apart in een kamer wel effe mijn hele Billie Jean-reeks eruit met extra stress op dat gedeelte boven mijn knie. Maar goed, die laatste gaat dus echt over een ziekelijke drang en geen grappige gewoonte. Gewoon een concrete Tourette-case.
Klinkt als het zelfde gevoel als je botten moeten kraken. Ik heb dat heel erg met mijn vingers, ik heb het een tijdje geprobeerd af te leren maar ik werd helemaal gek als ik het niet deed. Maar toch denk ik dat dat dit meer fysiek ligt dan een mentale "afwijking".

Heb er zelf ook 1 gevonden. Als ik op een bank vlak bij een raam bijvoorbeeld TV zit te kijken, kijk ik elke naar buiten als ik wat zie bewegen; dit kan zo 50x tijdens 1 film zijn.
Soms
  maandag 6 februari 2012 @ 20:32:16 #250
300718 Kenju
Say It!!??
pi_107689008
quote:
2s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:38 schreef NietDoen het volgende:

[..]

Klinkt als het zelfde gevoel als je botten moeten kraken. Ik heb dat heel erg met mijn vingers, ik heb het een tijdje geprobeerd af te leren maar ik werd helemaal gek als ik het niet deed. Maar toch denk ik dat dat dit meer fysiek ligt dan een mentale "afwijking".
Dat van dat bottenkraken, en of dat hetzelfde is, hangt ervan af. Voor sommigen is het echt een soort van 'uitrek moment', en dan is het geen dangneurose. Wanneer je het blijft doen, zelfs als er niets meer te kraken valt, dan wordt het anders. Voor alle duidelijkheid, ik heb het nu dus over tiks die om de paar seconde voor komen. Maar goed, zoals gezegd, dit zijn ziekelijke Tourette-neigingen. Niets leuks of schattigs aan.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')