Dat klopt. Toch breng je met je huisgenoten meer tijd door dan met je dispuut, maar een gemengd huis is dan weer niet voor homo's.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:27 schreef Mainport het volgende:
[..]
Gemengde disputen zijn voor homo's
Diederik Stapel is intellectueel, maar niet een man van groot intellect.quote:
Razendsnel. Een 'razendsnel' intellect.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:28 schreef Weissman het volgende:
Mijn vraag dus: Wat voor soort bijvoeglijk naamwoord past er bij het woord ''intellect''. Scherp, beter, knap, goed, groot ?
LPT staat voor LangzaamPraatTopicquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:42 schreef Weissman het volgende:
Iedereen bedankt voor het meedenken.
@broer: zoals ik al eerder zei kom ik nooit in TTK en heb geen flauw idee waar TTKLPT voor staat
Als jij bier gaat drinken met je vrienden nemen jullie je vriendinnen ook niet mee als het goed isquote:Op donderdag 15 december 2011 23:02 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat klopt. Toch breng je met je huisgenoten meer tijd door dan met je dispuut, maar een gemengd huis is dan weer niet voor homo's.
Leuk toch!quote:Op maandag 19 december 2011 09:40 schreef Z het volgende:
Ik heb een kinderfeestje met acht 4/5 jarigen overleefd.
Polaroid. Dat is voor de kinderen uit het Iphone-tijdperk natuurlijk bijna tovenarij!.quote:Op maandag 19 december 2011 10:02 schreef Z het volgende:
Het was ook leuk hoor. Er is geknutseld, gedanst en polaroid foto's gemaakt, dat vonden ze prachtig. Pannenkoeken eten en weer naar huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |