SPOILER: Wie Speelt Wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
Nee hoor, kwam het plaatje tegen en vond hem wel grappigquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
Rossdale gaat nu op elke game haten ?
Niemand hier speelt nog MW2quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:27 schreef Ouqz het volgende:
Hoezo MW2 nog spelen als de derde al lang uit is? Geen geld?
quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:27 schreef Ouqz het volgende:
Als je er net zo door heen gaat als Fallout new vegas, mis je wel een hoop charme van de gamequote:Op vrijdag 25 november 2011 15:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee hoor, kwam het plaatje tegen en vond hem wel grappig
Skyrim lijkt me best tof, maar laat ik eerst AC maar eens uitspelen voordat ik daar aan ga beginnen
Eigenlijk moet er ook andere naam voor komenquote:
Omdatquote:
Zo zou je het ook kunnen zeggenquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:32 schreef dreamzk het volgende:
Omdat wij de mw2 L337 cr3w zijn en wij nu bij andere games l337 proberen te worden. Nu stop met je domme vragen en verkas jezelf voordat wij jou online gaan tea-baggen
quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:27 schreef Ouqz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:33 schreef Morgen- het volgende:
[..]Wie ben jij dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een kloon van iemandquote:
Fijn voor je.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:36 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Tenminste niet iemand die denkt dat mensen hier nog mw2 spelen![]()
edit: nee ik ben geen kloon.
Gefeliciteerd, U bent door de topic-gastheer genomineerd voor de titel: "Opper-eindbaas"! Juich echter niet te vroeg, inzenden kan nog tot maandagavond 28 november 20.00!quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:27 schreef Ouqz het volgende:
[ACBF3MW3SKYRIM-1337crew-SC]quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
Eigenlijk moet er ook andere naam voor komen
Gefeliciteerd, U bent met deze opmerking door de topic-gastheer genomineerd voor de titel: "Topwijf"! Juich echter niet te vroeg, inzenden kan nog tot maandagavond 28 november 20.00!quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:53 schreef tliciouz het volgende:
Goed wijf in de op.Alleen mag ze haar bh wel een maatje groter kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |