abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104799197
Ik heb een oude mazda 323f waar ik zo'n universele cv module met afstandsbediening zou willen inbouwen.
Ik kom die dingen op internet tegen vanaf ¤29,- voor die prijs vind ik het wel leuk om mee te stoeien. Ik heb alleen geen idee waar ik zou moeten beginnen.
Er zit al centrale deurvergrendeling (met sleutel) in dus als ik het goed heb hoef ik niet mijn deuren helemaal uit elkaar te halen. Is dit dan gewoon een kwestie van oude module eruit en nieuwe erin? En waar vind ik de huidige module in mijn auto?
Kan iemand mij een beetje op weg helpen?

Thnx!
pi_104799311
Ga naar de bieb, of koop op internet een mazda 323F werkplaats handboek.
Leg de beschrijving van je setje naast het handboek en je zult er uit moeten komen.
Zo niet dan is het gewoon niks voor je en trek 2 tientjes extra uit om het te laten doen.
pi_104802039
wat voor type mazda heb je?
kom anders een kijkje nemen op ons forum, ik heb in mijn 323F BA ook CV op afstand ingebouwd en het valt allemaal erg mee. staan ook genoeg how-to's :)

het is iig niet zo simpel als "module vervangen klaar", je moet hier en daar wat knippen/plakken.
Wie is jouw favoriete fictieve personage?
- God
pi_104802743
Heb het bij mijn Alfa 156 laatst ook gedaan (ding van Ebay van 15 euro). Hoefde alleen het handschoenenkastje uit te bouwen waar een module met stekker achter zit. Het is dan een kwestie van een stuk of 6 draadjes juist op elkaar aansluiten en het lastigste is om te vinden welke je moet hebben ;). Heb toen gewoon op het alfa156 forum adhv. het schema dat bij het cv-kastje zat nagevraagd welke draadjes ik precies moet doorverbinden. Werkte toen ook in 1 keer ;)

Verder voor de knipperlichten heb ik nog een draadje naar de knop van de alarmlichten gemaakt.

[edit] Volgens mij heb ik deze: http://www.ebay.com/itm/S(...)dd333#ht_3668wt_1221
pi_104811718
Ok bedankt. Het is dus niet zo eenvoudig als ik had gehoopt. Iemand misschien die dit voor een leuk prijsje wil komen inbouwen in amsterdam? :-)
pi_104822179
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 18:31 schreef Dj-delphi het volgende:
Ok bedankt. Het is dus niet zo eenvoudig als ik had gehoopt. Iemand misschien die dit voor een leuk prijsje wil komen inbouwen in amsterdam? :-)
Het vragen om diensten is verboden op FOK! ;). Hooguit in ruil voor een kratje bier ofzo, dan willen we nog wel een oogje toeknijpen.
pi_104833163
nogmaals, neem een kijkje op het forum, daar kunnen we je zeker verder helpen :)
Wie is jouw favoriete fictieve personage?
- God
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')