Die straf krijg je toch welquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:35 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Als je dat zegt, dan doe ik het juist. Dat weet je toch!
Gelukkig voor jou en je collegamods ben ik er vanavond niet, dus jullie kunnen met een gerust hart ademhalen en het scheelt mij weer straf.
Niet om te zeiken maar reageren jullie alleen op elkaar ook op de rest van de SC?quote:
Jaloers!quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:37 schreef Tegan het volgende:
Ik hoop het, heb nieuw recept gebruikt from scratch.
Zit nu koekkruimels te eten die over waren.
Wat ga je allemaal doen dan?quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:34 schreef Tegan het volgende:
Dat wel. Maar dit weekend kom ik niet aan winterslaap equivalente uren.
Did you create the universe first?quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:37 schreef Tegan het volgende:
Ik hoop het, heb nieuw recept gebruikt from scratch.
Zit nu koekkruimels te eten die over waren.
Klinkt als een normale werkdag.quote:
Helaas geen tijd voor gehadquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Did you create the universe first?
Dan was 't ook niet 'from scratch'.quote:
Ik heb deze week echt dagen gemaakt van 14 uur of zoquote:
Aah dat lijkt me leuk maar ik kan maandag nietquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:44 schreef Tegan het volgende:
.
Kom je maandag de andere helft die over is opeten rhutje?
Check mijn posts, ik reageer op zoveel mensen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:38 schreef rhubarbje het volgende:
Niet om te zeiken maar reageren jullie alleen op elkaar ook op de rest van de SC?
Is dat een strikvraag?quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Niet om te zeiken maar reageren jullie alleen op elkaar ook op de rest van de SC?
Oeh, een schattige vrouw. Zou ze ook onbedorven zijn denk je?quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:47 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het wel schattig dat je altijd linkjes erbij post.
Ook, als in 'schattig en ook onbedorven'.quote:
Even een serieuze vraag: wat is de link tussen jou en dat vrouwtje? Mannetje?quote:
Benader het universeel; of ze hebben al met elkaar geneukt, of ze zijn flink onderweg om dat zeer binnenkort met elkaar te gaan doen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:51 schreef Kuukske het volgende:
Even een serieuze vraag: wat is de link tussen jou en dat vrouwtje? Mannetje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |