Ergens weet ik het maar tochquote:
O ja zeker maar normaal gaat ze er niet heen als ik thuis ben, dat vind ik dan onzinquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:30 schreef Bengeltje het volgende:
Daar zijn oma's voor, even lekker tutten met de kleinkinderen.
Begrijp helemaal wat je bedoelt. Deed het zelf ook nooit, tot grote ergernis van mijn moeder.quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:31 schreef Tally het volgende:
[..]
O ja zeker maar normaal gaat ze er niet heen als ik thuis ben, dat vind ik dan onzin
Ben afgelopen woensdag geopereerd. Dus ik moet wel. Gister was manlief nog thuis.quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Begrijp helemaal wat je bedoelt. Deed het zelf ook nooit, tot grote ergernis van mijn moeder.
En toch is het goed om aan jezelf te denken.
Oh rustig aan doen dan hoorquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:39 schreef Tally het volgende:
Ben afgelopen woensdag geopereerd. Dus ik moet wel. Gister was manlief nog thuis.
Ik denk dat je meer bedoelt dat jullie dol op elkaar zijn, heel veel van elkaar houden, het superleuk hebben samen.quote:
Je navel kan 'ploppen' door je zwangerschap? Nooit bij stilgestaan.quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoeft niet. Deed hij bij mij ook niet. Maar kan altijd natuurlijk.
Ik wil 24 uur per dag bij hem zijn. Pijn in mijn buik als ik weet dat hij een avondje iets anders gaat doen en dus later thuis is. Ik kan niet slapen als hij er niet is.quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:47 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik denk dat je meer bedoelt dat jullie dol op elkaar zijn, heel veel van elkaar houden, het superleuk hebben samen.
Maar het échte verliefd zijn - niet kunnen eten, niet kunnen slapen, 24/7 aan hem/haar denken, 24/7 over hem/haar willen praten, 24/7 alleen maar bij hem/haar willen zijn, elke keer weer zenuwachtig zijn als je hem/haar gaat zien, alleen maar de positieve dingen van hem/haar zien - dat is niet gezond hoor om dat jarenlang achter elkaar te zijn!
Je navel komt dan naar buiten zetten. Ik moet dan altijd denken aan het handsvat van een skippybalquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:53 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Je navel kan 'ploppen' door je zwangerschap? Nooit bij stilgestaan.
Dat heb ik ook met Anna. En ze gaat dit weekend een paar dagen naar Parijs. Dus dat gaat leuk worden voor mijquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wil 24 uur per dag bij hem zijn. Pijn in mijn buik als ik weet dat hij een avondje iets anders gaat doen en dus later thuis is. Ik kan niet slapen als hij er niet is.
Hij ging bijna 2 weken op motorvakantie toen onze kleine 4 maanden was. Ik ben bij mijn ouders gaan slapen zodat er toch nog iemand was voor de kleine als ik zo'n labiele vaatdoek wasquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met Anna. En ze gaat dit weekend een paar dagen naar Parijs. Dus dat gaat leuk worden voor mij. Als ze terug is ben ik net gewend aan het feit dat ik alleen in bed lig.
Serieus?quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:55 schreef Tally het volgende:
Ik wil 24 uur per dag bij hem zijn. Pijn in mijn buik als ik weet dat hij een avondje iets anders gaat doen en dus later thuis is. Ik kan niet slapen als hij er niet is.
Als hij op vakantie gaat met vrienden kan ik dus een tijdlang niet eten of slapen.
Heb het altijd over hem (en nu ook over mijn dochtertje). Mijn hartje maakt een sprongetje als hij me onverwachts belt of smst.
En na de geboorte van ons kindje is het eigenlijk alleen maar erger geworden.
Ondanks dat doen we veel dingen niet samen en gaat hij ook gewoon op vakantie
Dat vind ik echt niet gezond overkomen. Heeft hij dat andersom trouwens ook? Ik vermoed dus dat het van zijn kant iets minder obsessief is aangezien hij ook zonder jou op vakantie gaat.quote:Pijn in mijn buik als ik weet dat hij een avondje iets anders gaat doen en dus later thuis is.
Je mag wel hierheen komen hooorrrr.quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:56 schreef Anthraxx het volgende:
Dat heb ik ook met Anna. En ze gaat dit weekend een paar dagen naar Parijs. Dus dat gaat leuk worden voor mij. Als ze terug is ben ik net gewend aan het feit dat ik alleen in bed lig.
Tussen jou en Lit in slapen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je mag wel hierheen komen hooorrrr.
Ik zou het niet weten hoe ik me dan zou voelen, vind alleen nu de dagen erg lang duren allemaal.
Gelukkig geven de honden iets afleiding. Het is dat ik me verder zo vreselijk voel dat het Lit missen misschien erger voelt dan "gebruikelijk".
Vroeger , toen ik jong was, nooit last van gehad.
Lijkt je dat niet knus?quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tussen jou en Lit in slapen?.
We komen echt nog wel een keer langs hoor, maar het is mij even iets te onrustig allemaal om ons heen. Weinig tijd om snel even langs te komen. De aankomende weekenden zijn wij voorlopig ook niet eens thuis.
Nee hij heeft dat niet. Althans hij kan ook niet slapen als ik er niet ben. Maar hij heeft geen pijn in zn buik als ik een avondje iets ga doen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:03 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Serieus?
Nou, dat lijkt me echt knap vervelend, ben blij dat ik dat nog nooit gehad heb. Vooral dit:
[..]
Dat vind ik echt niet gezond overkomen. Heeft hij dat andersom trouwens ook? Ik vermoed dus dat het van zijn kant iets minder obsessief is aangezien hij ook zonder jou op vakantie gaat.
Dit weekend ga ik o.a. naar mijn ouders toevalligquote:Op vrijdag 25 november 2011 11:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lijkt je dat niet knus?![]()
Je zegt net dat je dit weekend alleen bent.![]()
Raafje komt ook. Dacht ik.
Weekenden zijn hier meestal wel "druk" met de jongens/vriendin, hondentraining enz.
Whehehequote:Op vrijdag 25 november 2011 11:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dit weekend ga ik o.a. naar mijn ouders toevallig.
uhm dat heb ik dan niet. Al voelde het fijn. (raar ik weet het) dat ze iets huilde toen ze mequote:Op vrijdag 25 november 2011 11:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoe oud je ook bent, het blijft als thuis voelen
Verschilt per persoon lijkt mijquote:Op vrijdag 25 november 2011 11:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
uhm dat heb ik dan niet. Al voelde het fijn. (raar ik weet het) dat ze iets huilde toen ze me
op haar verjaardag zag.
Mijn vader heb ik al jaren niet meer gesproken, hij kent mijn kinderen ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |