Ja!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik moet hem ook eens meer gaan spelen, hij is wel erg leuk.
Side missions/ activities zijn juist cool! Je krijgt er meer naar mata je speelt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:01 schreef Olle. het volgende:
Ik vind wel het nadeel (heb het nog maar 45 min gespeeld ofzo) dat eigenlijk alleen het volgen van de missies leuk is.
Heb nu net het grote huis van die knakker weten te bemachtigen.
Het nadeel voor mij is dat ik 2 nieuwe spellen tegelijk heb gekochtis ook nooit slim.
nee ik bedoelde meer van ik heb nog maar 45 minuten gespeeldquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:13 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Side missions/ activities zijn juist cool! Je krijgt er meer naar mata je speelt.
Insurance fraud is geweldig, Tank Mayhem, Professor Genki etc.
Of dacht je dat alles na 45 minuten unlocked was? Ik heb gisteren een goede 2 uurtjes gespeeld en je krijgt steeds meer leuke dingen te doen naast de Story missies.
Ik heb uiteindelijk vrijwel alles gedaan leuke dingen idd!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:13 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Side missions/ activities zijn juist cool! Je krijgt er meer naar mata je speelt.
Insurance fraud is geweldig, Tank Mayhem, Professor Genki etc.
Of dacht je dat alles na 45 minuten unlocked was? Ik heb gisteren een goede 2 uurtjes gespeeld en je krijgt steeds meer leuke dingen te doen naast de Story missies.
He? Vreemde bug!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 01:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kom goddomme maar niet door die Apocalypse Genki heenIk doe hetzelfde als ik in filmpjes zie, maar mij lukt het gewoon niet om te finishen
Ik schiet alles en iedereen neer, pak de goeie targets, maar als ik bij de exit sta gebeurt er... niks
Mja, ik krijg die brute ook niet te zien.quote:
Ik las ergens dat je in 4 de president van de usa speelt? Gaapquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:23 schreef ZodiaX het volgende:
Character creation voor Saints Row 4 is al te downloaden via steam.
Vermakelijk, maar veel hetzelfde als in SR3, mn char lijkt dus eigenlijk hetzelfde.. ook veel dezelfde kleding en tatoos etc. Hopelijk ingame straks wat meer nieuws.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:23 schreef ZodiaX het volgende:
Character creation voor Saints Row 4 is al te downloaden via steam.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |