Dat had ik gisteren. Ook in principe om niks. Heel klein probleempje wat vrij snel opgelost was en ik ben de hele dag in een kuthumeur geweestquote:Op donderdag 24 november 2011 20:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
True maar ik vind het stom dat ik "zomaar" chagrijnig ben![]()
Gaat idd vast wel over
Of drankquote:Op donderdag 24 november 2011 20:31 schreef Greys het volgende:
Of neem een hand hagelslag
Of rooster een boterham en dan met boter en suiker
Jij klinkt als iemand met regelmatige comfort food crisisisisisisissen.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:31 schreef Greys het volgende:
Of neem een hand hagelslag
Of rooster een boterham en dan met boter en suiker
Tuulk wel!quote:
Tuulk wel!quote:Of is dat over de datum?
Dus als je geen bier lust ben je gelijk homo..quote:
Je kende Qwea nog niet?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:37 schreef Ruv het volgende:
[..]
Dus als je geen bier lust ben je gelijk homo..
Qwea is een beetje bottig somsquote:
Waar heb ik dat aan verdient, ik zei niks onaardigs.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Qwea is een beetje bottig soms
Qwea is wat grof in den schnavel, maar een hart van goud.quote:
Zo doet ze tegen iedereen, dus je bevindt je in goed gezelschapquote:Op donderdag 24 november 2011 20:39 schreef Ruv het volgende:
[..]
Waar heb ik dat aan verdient, ik zei niks onaardigs.
Dat weet je nooit bij Qquote:Op donderdag 24 november 2011 20:39 schreef Ruv het volgende:
[..]
Waar heb ik dat aan verdient, ik zei niks onaardigs.
Ja, niet zeggen dat Qwea stiekem heel schattig isquote:Op donderdag 24 november 2011 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Qwea is wat grof in den schnavel, maar een hart van goud.
Maar dat moet ff tussen ons blijven, dat laatste...
Hallo, gaat het ff niet? Ik zei enkel nog maar homoquote:Op donderdag 24 november 2011 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Qwea is wat grof in den schnavel, maar een hart van goud.
Maar dat moet ff tussen ons blijven, dat laatste...
Durf het niet hardop te zeggenquote:Op donderdag 24 november 2011 20:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Qwea is een beetje bottig soms
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Nee, dan gaat ze briesenquote:Op donderdag 24 november 2011 20:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, niet zeggen dat Qwea stiekem heel schattig is
Heeft het iets met stront of lichaamssappen te maken?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:41 schreef Qwea het volgende:
En WAAROM wil niemand mijn serieuze crisis horen?
Ik zet het wel op facebook
Ik luister toch??quote:Op donderdag 24 november 2011 20:41 schreef Qwea het volgende:
Ik wilde wel, maar ik zie daar nu liever vanaf.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:41 schreef Qwea het volgende:
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, niet zeggen dat Qwea stiekem heel schattig is
quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:40 schreef indaha het volgende:
[..]
Durf het niet hardop te zeggen
Krijg allemaal de touwtyfusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ik ben niet in de mood voor andermans soresquote:Op donderdag 24 november 2011 20:41 schreef Qwea het volgende:
Laat maar horenquote:Op donderdag 24 november 2011 20:41 schreef Qwea het volgende:
Nee,ergerquote:Op donderdag 24 november 2011 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Heeft het iets met stront of lichaamssappen te maken?
Egoïstquote:Op donderdag 24 november 2011 20:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben niet in de mood voor andermans sores
Zo ver weg is het nietquote:Op donderdag 24 november 2011 20:42 schreef Ruv het volgende:
Ik wil je wel een nieuwe fles komen brengen
oeh, please do. Ik geloof dat ik je op mijn vriendjes lijst ga zettenquote:Op donderdag 24 november 2011 20:42 schreef Ruv het volgende:
Ik wil je wel een nieuwe fles komen brengen
En dit alles had voorkomen kunnen worden met boodschappen doen? Meissie tochquote:Op donderdag 24 november 2011 20:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee,erger
Godverdomme. Ik had serieus nooit gedacht dat ik in zo'n diep dal terecht zou komen. Ik kan er wel van janken, zo'n crisis is er op dit moment. Ik weet zeker dat ik er vannacht wakker van lig en totaal geen oog dicht doe. Ik snap niet hoe het in godsnaam zover heeft kunnen komen... mijn fles apfelkorn is godverdomme bijna leeg! Er zit nog 1 glas na deze in! *jankt*
Waar woont gij?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
oeh, please do. Ik geloof dat ik je op mijn vriendjes lijst ga zetten
ZIE GREYS, INDAHA, CAT EN TOMBO?! Zo kan het ook
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:41 schreef Ruv het volgende:
[..]
Ik wilde wel, maar ik zie daar nu liever vanaf.
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben niet in de mood voor andermans sores
Soms vind ik jullie echt zó grappig hequote:Op donderdag 24 november 2011 20:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]
[..]
Krijg allemaal de touwtyfus
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
uur en 9 minuten met de auto van jou afquote:
Ruv weet nog niet in welke uithoek jij woontquote:Op donderdag 24 november 2011 20:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus van een homo is het ineens je best friend forevah?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Love you toooquote:Op donderdag 24 november 2011 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
[..]
Soms vind ik jullie echt zó grappig he
Ja, jij denkt tenminste aan anderen.quote:
Kleinigheidquote:Op donderdag 24 november 2011 20:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
uur en 9 minuten met de auto van jou af
IK was toch jouw BFF?quote:
Wij zijn gewoon grappigquote:Op donderdag 24 november 2011 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
[..]
Soms vind ik jullie echt zó grappig he
Jij bent mijn meisjes BFFquote:
Zullen we die bloemenman nog eens opzoekenquote:
* wacht op de obvious posts *quote:
Die is er nog niet gekomenquote:Op donderdag 24 november 2011 20:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* wacht op de obvious posts *
Wat heb je daar nou aan. Dan kun je alleen maar palen als zij het ook wil. Verkrachten is de optie tegenwoordig.quote:
Werk?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:46 schreef Greys het volgende:
Heej Ruv, vertel eens?
Burgerlijke staat? (Tombo, let je op??)
Liefdesproblemen waar we je bij kunnen adviseren?
Huisdieren?
Wat ga je eten morgen?
Ja he!quote:Op donderdag 24 november 2011 20:46 schreef Qwea het volgende:
En tombo, ik zweer, dat was een kerncentrale hoor!
Friend With Benefitsquote:
TOMBO IS NIET IN DE MOOD VOOR ANDERMANS SORES!quote:Op donderdag 24 november 2011 20:46 schreef Greys het volgende:
Die wil ik ookquote:
Ik ga zo vertellen wie ik ben, en wat ik doe, en wat ik morgen ga eten. Maar zit op mijn werk en moet even kijken of het nog wel goed gaat hier.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:46 schreef Greys het volgende:
Heej Ruv, vertel eens?
Huisdieren?
Wat ga je eten morgen?
Niet van jou, van de rest hier die mij ongetwijfeld in de aanbieding gooienquote:
LE-ZEN muisdoosquote:
Wat? Alsof Maes geen schnabbeltje magquote:
Mannensores wel hoorquote:Op donderdag 24 november 2011 20:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
TOMBO IS NIET IN DE MOOD VOOR ANDERMANS SORES!
Jeeeeez, opletten
Ik moet nog schijten, trek je waffel es open?quote:
Even nadenken, brandweerman, broeder, treinmachinist, bakker (ohnee die slapen nu al), gezinsvervangendtehuisoppasser??quote:Op donderdag 24 november 2011 20:48 schreef Ruv het volgende:
[..]
Ik ga zo vertellen wie ik ben, en wat ik doe, en wat ik morgen ga eten. Maar zit op mijn werk en moet even kijken of het nog wel goed gaat hier.
Wij zijn altijd zeer behulpzaamquote:Op donderdag 24 november 2011 20:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet van jou, van de rest hier die mij ongetwijfeld in de aanbieding gooien
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat? Alsof Maes geen schnabbeltje mag
Ik verwacht computers. Maar iets in me zegt : Neh.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:50 schreef Maes het volgende:
[..]
Even nadenken, brandweerman, broeder, treinmachinist, bakker (ohnee die slapen nu al), gezinsvervangendtehuisoppasser??
Ik moest zo lachen om die strontmethaar fotoquote:Op donderdag 24 november 2011 20:51 schreef Muis006 het volgende:
Q heeft vandaag mijn ledemaat gezien
Precies. En zwangerloos.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zo blijf je altijd single natuurlijk.
Alleen, nee geen liefdesproblemen, geen huisdieren, kat is jaar geleden dood gegaan, nog steeds niet overheen. Ik ga morgen uitgebreid eten bij een restaurant.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:46 schreef Greys het volgende:
Heej Ruv, vertel eens?
Huisdieren?
Wat ga je eten morgen?
hoiquote:Op donderdag 24 november 2011 20:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Sneller reply-en kutje
Tevens hoi.
Johquote:Op donderdag 24 november 2011 20:52 schreef Muis006 het volgende:
It's not a masturbaby, Tombo.
Je moet met zijn tweeen tango'en.
En wat heb je vandaag gegeten en wat doe je voor werk?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:52 schreef Ruv het volgende:
[..]
Alleen, nee geen liefdesproblemen, geen huisdieren, kat is jaar geleden dood gegaan, nog steeds niet overheen. Ik ga morgen uitgebreid eten bij een restaurant.
Oh was het datquote:Op donderdag 24 november 2011 20:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen om die strontmethaar foto
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh was het datik dacht een familie versteende eekhoorns ofzo.
Misschien heeft hij wel het comfort food waar je zo naar smacht!quote:
Ja, worst ofzo.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel het comfort food waar je zo naar smacht!
En een sausje.quote:
Vandaag heb ik biefstuk met sla en in de oven verhitte aardappels gegeten. Nu zit ik op mijn werk, ben beveiligingscoordinator en ja me kat vond het ook kut, denk ik.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En wat heb je vandaag gegeten en wat doe je voor werk?
En kut van je kat
Maar Q toch!quote:Op donderdag 24 november 2011 20:55 schreef Qwea het volgende:
En uit een goeie worst hoort sap te komen, heb je gelijk je natje gehad.
Heel graag, alleen niet op elk potje past een deksel..quote:
TOMBO!! SCHIET OP! IDEALE KEREL!quote:Op donderdag 24 november 2011 20:55 schreef Ruv het volgende:
[..]
Heel graag, alleen niet op elk potje past een deksel..
Hoezo?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:55 schreef Ruv het volgende:
[..]
Heel graag, alleen niet op elk potje past een deksel..
Jezus, zeikwijf. Alsof leeftijd er toe doet. Als zijn zaad maar goed isquote:
Waarom die opmerking dan?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:56 schreef Ruv het volgende:
[..]
Geen idee, werkelijk waar niet
Ik ben 23
Nietquote:Op donderdag 24 november 2011 20:56 schreef Muis006 het volgende:
Hee Q, op hoeveel bier staat de teller deze avond?
Nou, ik zou kunnen zeggen je lul, ipv tieten. Maar dan heb ik het straks weer gedaan.quote:
Dat heeft wel met elkaar te maken he Ik wil niet zomaar van iedereen een kind hoorquote:Op donderdag 24 november 2011 20:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jezus, zeikwijf. Alsof leeftijd er toe doet. Als zijn zaad maar goed is
http://i.fok.nl/userpics/(...)9336_821060306_n.jpgquote:Op donderdag 24 november 2011 20:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik zou kunnen zeggen je lul, ipv tieten. Maar dan heb ik het straks weer gedaan.
Dus doe maar gewoon van jezelf, voor tombo.
Ehm, het is de bedoeling dat we tombo aan een kerel helpen. Dan is ze wat minder verzuurd...... hopelijkquote:
*duikt weg*quote:Op donderdag 24 november 2011 20:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ehm, het is de bedoeling dat we tombo aan een kerel helpen. Dan is ze wat minder verzuurd...... hopelijk
Jezus, als je naar een spermabank gaat heb je ook van "zomaar iedereen" een kind. Met ruv heb je nu tenminste kennis gemaaktquote:Op donderdag 24 november 2011 20:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat heeft wel met elkaar te maken he Ik wil niet zomaar van iedereen een kind hoor
Ik denk dat tombo het wel op je kan.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:58 schreef Ruv het volgende:
[..]
http://i.fok.nl/userpics/(...)9336_821060306_n.jpg
Geen idee, hoe ziet tombo eruit?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk dat tombo het wel op je kan.
GB heeft al een vriend tochquote:
Maakt dat uit? Je bent een man. Als het niet goed is trek je een zak erover en neuken voor het vaderland!quote:
Ouwe fietsen kunnen veel leren.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:01 schreef Greys het volgende:
Ruv is een cutie.
Ik had zijn moeder kunnen zijn, maar tóch!
Neee slome, 23 is een goeien leeftijd want Gbee en ik zijn ook 23quote:Op donderdag 24 november 2011 21:00 schreef indaha het volgende:
[..]
GB heeft al een vriend toch, dan is Tombo eerst hoor
Tombo is eerstquote:Op donderdag 24 november 2011 21:00 schreef indaha het volgende:
[..]
GB heeft al een vriend toch, dan is Tombo eerst hoor
Die moet ik even quoten.quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maakt dat uit? Je bent een man. Als het niet goed is trek je een zak erover en neuken voor het vaderland!
Broekkies... ooh nee, wachtquote:Op donderdag 24 november 2011 21:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Neee slome, 23 is een goeien leeftijd want Gbee en ik zijn ook 23
Godsklere ik kom hier wel een beetje over als wanhopige muts hequote:Op donderdag 24 november 2011 20:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik zou kunnen zeggen je lul, ipv tieten. Maar dan heb ik het straks weer gedaan.
Dus doe maar gewoon van jezelf, voor tombo.
Ik wil geen kind van de spermabank meerquote:Op donderdag 24 november 2011 20:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jezus, als je naar een spermabank gaat heb je ook van "zomaar iedereen" een kind. Met ruv heb je nu tenminste kennis gemaakt
Dat heet een condoom.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maakt dat uit? Je bent een man. Als het niet goed is trek je een zak erover en neuken voor het vaderland!
Jezus, jij bent zo veranderlijk als het weerquote:Op donderdag 24 november 2011 21:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Godsklere ik kom hier wel een beetje over als wanhopige muts he
[..]
Ik wil geen kind van de spermabank meer
Behalve dat ik mijn zaad verplicht moet gaan afgeven wil ik wel een beetje kunnen genieten, uitzicht, etc.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou dan was je wel heel jong begonnen zegquote:Op donderdag 24 november 2011 21:01 schreef Greys het volgende:
Ruv is een cutie.
Ik had zijn moeder kunnen zijn, maar tóch!
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat heet een condoom.En dan werkt het plan niet.
Waitwhut? Niet? Wat maakt dat je van gedachte bent veranderd?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Teken er een smiley op.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:02 schreef Ruv het volgende:
[..]
Behalve dat ik mijn zaad verplicht moet gaan afgeven wil ik wel een beetje kunnen genieten, uitzicht, etc.
Je hebt een man gevondenquote:Op donderdag 24 november 2011 21:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ben jij wel een echte man?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:02 schreef Ruv het volgende:
[..]
Behalve dat ik mijn zaad verplicht moet gaan afgeven wil ik wel een beetje kunnen genieten, uitzicht, etc.
*proest*quote:
Houden van een man en daar een kind van willen en dus niet meer van een wild vreemdequote:Op donderdag 24 november 2011 21:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waitwhut? Niet? Wat maakt dat je van gedachte bent veranderd?
Wat zonde, nu heb je nóg minder.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
*proest*
Serieus, er ligt apfelkorn op mijn bureau
quote:
Ja, en ik zit liever samen op de bank, met een goed glas achohol en een film met kaarslicht dan dat ik honderd keer per dag een natte doos moet volspuiten, en nee ik ben geen homo.quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:02 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou dan was je wel heel jong begonnen zeg, ik zou dat wel kunnen zeggen
Een bepaalde man in beeld?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Houden van een man en daar een kind van willen en dus niet meer van een wild vreemde
Ruv.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waitwhut? Niet? Wat maakt dat je van gedachte bent veranderd?
Nu moest ik lachen.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ruv.
Hallo, zitten wij in hetzelfde topic?
Aaaaah wat liefquote:Op donderdag 24 november 2011 21:04 schreef Ruv het volgende:
[..]
[..]
Ja, en ik zit liever samen op de bank, met een goed glas achohol en een film met kaarslicht dan dat ik honderd keer per dag een natte doos moet volspuiten, en nee ik ben geen homo.
Nee hoor, kan wel tegen een stootjequote:Op donderdag 24 november 2011 21:04 schreef Greys het volgende:
Ruv, ben je erg geschrokken van het wilde woeste gedoe hier, of laat je je er niet door afschrikken?
Geen idee wat je daarmee bedoeld.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ruv.
Hallo, zitten wij in hetzelfde topic?
Ah, kloon van MrSubtle.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:04 schreef Ruv het volgende:
[..]
[..]
Ja, en ik zit liever samen op de bank, met een goed glas achohol en een film met kaarslicht dan dat ik honderd keer per dag een natte doos moet volspuiten, en nee ik ben geen homo.
Zelfde als eerst en wel weer uit beeld zeg maarquote:Op donderdag 24 november 2011 21:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Een bepaalde man in beeld?![]()
(en zie je DM).
Ik heb nog wodka, bier, malibu, pasoa (HOI GREYS!), amaretto, pisang, blue curaçao, ect.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat zonde, nu heb je nóg minder.![]()
*duikt weg voor het grafhumeur*
Je dacht, laat ik het mezelf niet té makkelijk maken.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zelfde als eerst en wel weer uit beeld zeg maar
Maar daardoor wil ik nu dus geen kind meer van een vreemde
Ik heb me toch eerst voorgesteld?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zelfde als eerst en wel weer uit beeld zeg maar
Maar daardoor wil ik nu dus geen kind meer van een vreemde
Nou ik dacht gewoon hetzelfdequote:
IK BEN NIET ZO OUD ALS DEMIquote:Op donderdag 24 november 2011 21:05 schreef Greys het volgende:
Maar Ruv en Tombo zouden wel heel leuk Ashton & Demi achtig zijn![]()
Sorry, ik houd al op
Dan jank niet zo om niks.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb nog wodka, bier, malibu, pasoa (HOI GREYS!), amaretto, pisang, blue curaçao, ect.
No worries!
Greys daarentegen...quote:
Nou ja, dan heb je dat gevoel en wil je DAT; kind van een man waar je van houdt. Dan wil je niet minder meerquote:Op donderdag 24 november 2011 21:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je dacht, laat ik het mezelf niet té makkelijk maken.
Ja, Cat! Je jaagt tombo dr babymachine weg!quote:Op donderdag 24 november 2011 21:06 schreef Ruv het volgende:
What de neuk gaan jullie zeggen dat ik een kloon ben.
Garpje.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:06 schreef Ruv het volgende:
Hallo, tombo is freaking 30!quote:Op donderdag 24 november 2011 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, tussen Ruv and you zit veel minder leeftijdsverschil!
Grapjequote:Op donderdag 24 november 2011 21:06 schreef Ruv het volgende:
Demi is van 1962quote:
Dus voorlopig kun je nog Peukies grootbrengen op de kinderkamer.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, dan heb je dat gevoel en wil je DAT; kind van een man waar je van houdt. Dan wil je niet minder meer
Nee hij kan niet plat limburgs lullequote:Op donderdag 24 november 2011 21:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Garpje.Maar je opmerking deed mij erg denken aan een user die hier ook regelmatig kwam.
Kinse plat kalle? [/test]
Die is van 62 dus idd nietquote:Op donderdag 24 november 2011 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
OOK NIET!
Tenminste, nee toch? Hoe oud is Demi?
De mijne vroeg laatst of ik wel eens wilde zien of er baby's uit je reet konden komen... ik heb maar niet "ja" gezegdquote:Op donderdag 24 november 2011 21:08 schreef Greys het volgende:
Maar Ruv, ff alle gekheid op een stokje... ik vind het wel stoer dat je dat gewoon 'durft' te zeggen, dat je heel graag kinderen wilt. De meeste mannen denken dat dat niet 'stoer' is om te zeggen ofzo.
En jij duidelijk ook niet. Faler.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee hij kan niet plat limburgs lulle
Nou vooruit, dan mag jij 'm!quote:Op donderdag 24 november 2011 21:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die is van 62 dus idd niet
Maar het verschil tussen jou en Ruv is vergelijkbaarder dan tussen mij en Ruv
Ingel!quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En jij duidelijk ook niet. Faler.
Nou zeg zoveel jaar verschil zit er niet in tochquote:Op donderdag 24 november 2011 21:05 schreef Greys het volgende:
Maar Ruv en Tombo zouden wel heel leuk Ashton & Demi achtig zijn![]()
Sorry, ik houd al op
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Lekker jong en kneedbaar....daar valt nog wel wat van te maken
Dat wel jaquote:Op donderdag 24 november 2011 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat Ruv nog niet het hazenpad heeft gekozen![]()
Dus dat scheelt 16 jaarquote:
Ik zeg; Houdenquote:
quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:10 schreef Muis006 het volgende:
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag
jezus, dat maar 16 jaar. Mo en ik schelen daar al sowieso de helft vanquote:
Das nietquote:Op donderdag 24 november 2011 21:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dus voorlopig kun je nog Peukies grootbrengen op de kinderkamer.
Is het ook.quote:
't Is zo goed als uit hem getrokken, die info, maar tochquote:Op donderdag 24 november 2011 21:08 schreef Greys het volgende:
Maar Ruv, ff alle gekheid op een stokje... ik vind het wel stoer dat je dat gewoon 'durft' te zeggen, dat je heel graag kinderen wilt. De meeste mannen denken dat dat niet 'stoer' is om te zeggen ofzo.
ik ben niet zo van het bespringen van mannen die je via internet kentquote:
Dat is een verkeerde getypte topic, dramatisch he? Ik ben een groot stuk verdriet.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:11 schreef Oognip het volgende:
Ruv, je woont samen lees ik netmaar je hebt geen vriendin? Hoe zit dat?
Ja, ik wil gofferdepoffertjes met Tombo naar de BabyPlanet/Dump/Paleis/whatever en dan mag ze een mooie kinderstoel uitzoekenquote:
Niemand is puur een groot stuk verdrietquote:Op donderdag 24 november 2011 21:12 schreef Ruv het volgende:
[..]
Dat is een verkeerde getypte topic, dramatisch he? Ik ben een groot stuk verdriet.
Ja, en ik ben langzamerhand het een beetje zat om te zoeken.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niemand is puur een groot stuk verdriet
Er zit altijd ergens een stukje geluk, moet je alleen vinden
Jezus, nu ga je wel heel erg verquote:Op donderdag 24 november 2011 21:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan zuip je vast vaak je verdriet weg? Dus je bent een doorgewinterde zuiperd?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:12 schreef Ruv het volgende:
[..]
Dat is een verkeerde getypte topic, dramatisch he? Ik ben een groot stuk verdriet.
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, ik wil gofferdepoffertjes met Tombo naar de BabyPlanet/Dump/Paleis/whatever en dan mag ze een mooie kinderstoel uitzoeken![]()
Cat met der Peukies, die kennen we nou wel
Zoek niet langerquote:Op donderdag 24 november 2011 21:13 schreef Ruv het volgende:
[..]
Ja, en ik ben langzamerhand het een beetje zat om te zoeken.
Mijn stukje geluk komt altijd 's morgens uit mijn aars vandaan....quote:Op donderdag 24 november 2011 21:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jezus, nu ga je wel heel erg ver
DM me ff, geef ik je tombo dr nr.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:13 schreef Ruv het volgende:
[..]
begrijpelijkquote:Op donderdag 24 november 2011 21:13 schreef Ruv het volgende:
[..]
Okee Oprah.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Emotioneel flexibel is de nieuwe overgang.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
Wat lief
Hier, ik zit te janken bijna om een stomme postEn nee ik ben niet zwanger
Maar wij zullen allemaal blij zijn als je het wel bentquote:Op donderdag 24 november 2011 21:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
Wat lief
Hier, ik zit te janken bijna om een stomme postEn nee ik ben niet zwanger
Ik zit nu ook hardop te gierenquote:
En nu gaat ze je adres geven.quote:
Tot laterquote:Op donderdag 24 november 2011 21:13 schreef Ruv het volgende:
Ik neem geen hazenpad, maar moet even werken. To be continued.
*proest*quote:
Topic meteen dead.quote:
Doet ze nietquote:Op donderdag 24 november 2011 21:18 schreef tombolafan het volgende:
Q echt hoor, ik vind je zo NIET tof als je mn adres aan vreemden geeft, dan ken ik je niet meer
Je zult nog moeten wachtenquote:
Lig ik dan uit de gratsie?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:18 schreef tombolafan het volgende:
Q echt hoor, ik vind je zo NIET tof als je mn adres aan vreemden geeft, dan ken ik je niet meer
Lig je er nu in dan denk je?quote:
Nee hoor liefje, ga maar werken. Wij hebben alles onder controle.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:21 schreef ElisaB het volgende:
Gaat lekker hier
Hebben jullie nog wat verstand nodig, of kan ik gerust nog even ongestoord verder met werken?
Ik ben aan het lapo-hunten, ruv is toch wegquote:Op donderdag 24 november 2011 21:21 schreef ElisaB het volgende:
Gaat lekker hier
Hebben jullie nog wat verstand nodig, of kan ik gerust nog even ongestoord verder met werken?
Rrrrright.... Ik geloof er geen ene fuck vanquote:Op donderdag 24 november 2011 21:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee hoor liefje, ga maar werken. Wij hebben alles onder controle.
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoe denk jij dat ze pizza's laat bezorgen
Oh werken... ik moet nog een verslag schrijven, bedenk ik me nuquote:Op donderdag 24 november 2011 21:21 schreef ElisaB het volgende:
Gaat lekker hier
Ik al 1,5e weekquote:Op donderdag 24 november 2011 21:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh werken... ik moet nog een verslag schrijven, bedenk ik me nu
Aah, poepje. *aaait*quote:Op donderdag 24 november 2011 21:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Rrrrright.... Ik geloof er geen ene fuck van
Ja, waar heb je em verstopt?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben aan het lapo-hunten, ruv is toch weg
misschien dat ik vanavond op zn kop slaapquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
misschien dat ik vanavond op zn kop slaapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Oeh ik ben blij dat je er bent. Het loopt vreselijk uit de hand hierquote:Op donderdag 24 november 2011 21:21 schreef ElisaB het volgende:
Gaat lekker hier
Wel handjes wassen na afloop he?quote:
Ik had op jou gehoopt, want ik moet echt nodig weg; moet nog 30 rapporten lezen en heb zó geen zin om weer tot zonsopgang door te gaanquote:Op donderdag 24 november 2011 21:24 schreef Maes het volgende:
[..]
Oeh ik ben blij dat je er bent. Het loopt vreselijk uit de hand hier
Geef ze allemaal een 10.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik had op jou gehoopt, want ik moet echt nodig weg; moet nog 30 rapporten lezen en heb zó geen zin om weer tot zonsopgang door te gaan
Heb je nog een andere goede tip om mezelf werkloos te maken komend jaarquote:
Jouw opmerking, ik vond hem grappig en gewaagdquote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik had op jou gehoopt, want ik moet echt nodig weg; moet nog 30 rapporten lezen en heb zó geen zin om weer tot zonsopgang door te gaan
Was naar aanleiding van gister hequote:Op donderdag 24 november 2011 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Jouw opmerking, ik vond hem grappig en gewaagd![]()
En ik zag het heel even voor me
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb je nog een andere goede tip om mezelf werkloos te maken komend jaar
Hangtieten zijn het nieuwe sexyquote:Op donderdag 24 november 2011 21:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Was naar aanleiding van gister heVoordat er rare ideeen gaan rijzen
Heldquote:
Oh fuck me, dan heb ik iets gemist dusquote:Op donderdag 24 november 2011 21:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Was naar aanleiding van gister heVoordat er rare ideeen gaan rijzen
Straks de laatste Oprahhhhhhhhquote:Op donderdag 24 november 2011 21:27 schreef Maes het volgende:
[..]Aan mij heb je in dit geval helemaal niks.
Mehquote:Op donderdag 24 november 2011 21:28 schreef tombolafan het volgende:
lapo of niet, ik wil de nieuwe tt
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |