15 euro valt wel mee, zeker als je er 2 of 3 drankjes voor krijgt.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:52 schreef NM. het volgende:
Zoek club Capital eens op. Club met zeven verdiepingen. Kaartje is wel 15 euro, maar daar krijg je wel 2-3 drankjes voor.
Mercado de San Miguel. Wel toeristisch, maar verder prima. Nabij Plaza de Santa Ana: Casa Alberto is erg goed, maar druk. Prada a Tope in een straatje aan de andere kant van de Plaza is minder druk, maar ook goed.quote:Op maandag 28 november 2011 22:17 schreef DAMH het volgende:
zware TVP,, kom maar op met alle tips,, ook wat betreft eten!
Wat zit daar zoal qua uitgaansgelegenheden en wat voor publiek komt er op af?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Mercado de San Miguel. Wel toeristisch, maar verder prima. Nabij Plaza de Santa Ana: Casa Alberto is erg goed, maar druk. Prada a Tope in een straatje aan de andere kant van de Plaza is minder druk, maar ook goed.
Spanjaarden zijn inderdaad nogal gereserveerd, veel meer dan mensen in Centraal- en Oost Europa. Toch best verrassend, gezien het imago van een 'temperamentvol' volk.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:55 schreef Terreros85 het volgende:
Kapital is geweldig. Van alles en nog wat bij elkaar op 7 verdiepingen. Joy beetje hetzelfde, maar stuk kleiner. In beide discotheken loopt het vol met toeristen en andere buitenlanders. Wil je meer Spanjaarden zien? Ga dan naar Moncloa. Daar zijn een paar leuke barren/discotheken waar eigenlijk alleen lokale studenten komen. Erg leuk, maar verwacht geen grote gesprekken met Spaanse meisjes. Spanjaarden zijn vrij gereserveerd en erg matig in Engels.
Ik heb Spanjaarden wel eens gekscherend de debiele broertjes van Italianen genoemd.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:41 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Spanjaarden zijn inderdaad nogal gereserveerd, veel meer dan mensen in Centraal- en Oost Europa. Toch best verrassend, gezien het imago van een 'temperamentvol' volk.
Overigens zullen je gesprekken interessanter zijn als je in het Spaans met ze praat
Met Oud & Nieuw?quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:23 schreef kalinhos het volgende:
Sevilla vond ik persoonlijk wat tegenvallen. Al werkte t ook niet mee dat we nog in korte broek liepen om 4 uur snachts
Welke tent was je daar dan geweest dat je het zo geweldig vond?quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:38 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Met Oud & Nieuw?
Ik was vorige week nog in Sevilla en vind het absoluut de mooiste stad van Spanje, en ga zeker binnenkort weer terug. Misschien ga ik er zelfs wel een tijdje wonen.
Maar, het was (in november) 's avonds toch echt te koud voor een t-shirt, laat staan een korte broek!
Ik spreek vloeiend Spaans gelukkigquote:Op donderdag 1 december 2011 20:55 schreef Terreros85 het volgende:
Kapital is geweldig. Van alles en nog wat bij elkaar op 7 verdiepingen. Joy beetje hetzelfde, maar stuk kleiner. In beide discotheken loopt het vol met toeristen en andere buitenlanders. Wil je meer Spanjaarden zien? Ga dan naar Moncloa. Daar zijn een paar leuke barren/discotheken waar eigenlijk alleen lokale studenten komen. Erg leuk, maar verwacht geen grote gesprekken met Spaanse meisjes. Spanjaarden zijn vrij gereserveerd en erg matig in Engels.
De stad is geweldig, de rivier, de gebouwen, de sinaasappelbomen, de tapasbars. Kortom: de sfeer.quote:Op maandag 5 december 2011 09:22 schreef DAMH het volgende:
[..]
Welke tent was je daar dan geweest dat je het zo geweldig vond?
Neem vanaf Sol de gele metrolijn richting Moncloa. Je bent er met 15 minuten. Metro is erg goed geregeld in Madrid. Taxi's zijn ook erg goedkoop.quote:Op maandag 5 december 2011 19:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik spreek vloeiend Spaans gelukkig
Welke discotheken in Moncloa zijn aan te raden? Goed bereikbaar vanaf het centrum?
Het gaat hier uitgaan, niet over sinaasappelbomen en brasseries waar je olijven kunt vreten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:57 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
De stad is geweldig, de rivier, de gebouwen, de sinaasappelbomen, de tapasbars. Kortom: de sfeer.
Ik ben niet zo van de clubs. Wel bij een concert geweest in Sala custom, gelegen op een afgelegen industrieterrein. Was leuk, maar de locatie had wat centraler gemogen...
OK, maar daar is Sevilla nou eenmaal heel geschikt voorquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het gaat hier uitgaan, niet over sinaasappelbomen en brasseries waar je olijven kunt vreten.
Niet weer een oud topic kicken met een linkje naar je eigen blogquote:Op dinsdag 4 september 2012 10:22 schreef harrietsmit81 het volgende:
Hier vind je een overzicht van uitgaan in de verschillende districten in Madrid:
Ben hier in 2007 geweest. Geen idee meer hoe en wat met de entreeprijs. Flesje Heineken kostte 11 euro. Wel flink wat geld meenemen dus, verder een leuke tent.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:52 schreef NM. het volgende:
Zoek club Capital eens op. Club met zeven verdiepingen. Kaartje is wel 15 euro, maar daar krijg je wel 2-3 drankjes voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |