abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator donderdag 31 augustus 2000 @ 09:20:53 #1
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_319569
Zo eens in de zoveel tijd denk ik weleens, goh handig een kant en klare maaltijd.
Heerlijk als je laat thuis bent en niet wil koken.
Maar meestal tref ik de verkeerde soort denk ik want het smaakt werkelijk nergens naar.
Bestaan ze eigenlijk wel, lekkere diepvriesmaaltijden?
Of pak ik gewoon altijd de verkeerde uit de schappen?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_319615
Volgens mij bestaan ze niet. Je kan het natuurlijk ook zien aan de prijs. Die is niet hoog dus de kwaliteit kan dan meestal ook niet echt veel zijn.
Als ik iets kant en klaar wil hebben ga ik meestal naar een delicatessenzaak. Wel wat duurder, maar het is goed weg te knagen en je smaakpapillen krijgen geen opdonder.
"Due to financial difficulties, the light at the end of the tunnel will be shut down until further notice"
pi_319705
Gouden tip!!:

Bij de Appie Happie hebben ze kant en klare stoommaaltijden, deze zitten verpakt in een bak met een ventiel erop, deze maaltijden hoeven alleen in de magnetron opgewarmd te worden en door het stoomventiel wordt de (verse) maaltijd gestoomt.
Ik heb ze niet allemaal geprobeerd, maar eet vaak zalm met groenten of zalm met tagiatelli en die zijn echt heel erg jammie jammie.

Freestyle
pi_319731
Heb vaak genoeg de AH geplunderd met kant en klare maaltijden. Die dingen zijn echt gode te doen imho. Heb vaak bami, heb ik thuis nog sstesaus liggen, opwarmen en eten!!!! jammie.. denk dat ik dat zo eens ga halen btw
  donderdag 31 augustus 2000 @ 10:48:13 #5
3485 kavorka
lure of the animal
pi_319737
Hoi,

lekkere kant en klare maaltijden bestaan gewoon niet. Op de doos ziet het eten er altijd lekker uit, maar als het uit de magnetron komt lijkt het nergens op. Ik zou zeggen; probeer een cursus koken ofzo. Zelf koken is veel lekkerder (en het hoeft niet uren te duren)

animal magnetism sexual attractive state
pi_319937
Hoezo niet lekker?? Die bami van de AH is echt wel lekker he.. en veel

Koken kan ik maar geen zin om dan potten en pannen te gaan pakken, scheelt me ook afwas..

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 31 augustus 2000 @ 11:57:25 #7
862 Arcee
Look closer
pi_320027
quote:
Op 31 augustus 2000 09:20 schreef Lois het volgende:
Zo eens in de zoveel tijd denk ik weleens, goh handig een kant en klare maaltijd.
Heerlijk als je laat thuis bent en niet wil koken.
Laat dat 'laat thuis bent en' maar weg..
quote:
Bestaan ze eigenlijk wel, lekkere diepvriesmaaltijden?
Die van AH inderdaad. Van de groentes vind ik de spinazie (wel vaag, want dat mag je toch juist nooit weer opwarmen?) wel 't lekkerst. Die Preiprut smaakt ook nog wel.

Maar het valt wel op inderdaad dat die magnetronmaaltijden niet echt lekker zijn. Je zou toch verwachten dat dat beter moest kunnen. Naja, dan maar zelf koken

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Jubileum moderator donderdag 31 augustus 2000 @ 19:56:54 #8
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_320966
Altertje, onwijs bedankt voor je tip.
Allemachtig wat is dat lekker zeg
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_321007
witlof ham,kaas van iglo is ook heel lekker.
en een kant en klare maaltijd met bloemkool,gehakt en aardappel ook van iglo zeker de moeite waard. ik vind het alleen niet goedkoop, maarja soms heb je geen zin om te koken of geen tijd.
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_322385
Die van de AH zijn absoluut het lekkerst, vooral die welke je moet stomen. Verder ben ik dol op kant&klaar stamppotten (hutspot etc.)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_324026
Je kan ook gewoon af en toe meer koken dan je op kan. Dat kan je dan bewaren, dan heb je je eigen kant-en-klare maaltijd.
Sta stil bij elke stap die je zet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')