Bij de Appie Happie hebben ze kant en klare stoommaaltijden, deze zitten verpakt in een bak met een ventiel erop, deze maaltijden hoeven alleen in de magnetron opgewarmd te worden en door het stoomventiel wordt de (verse) maaltijd gestoomt.
Ik heb ze niet allemaal geprobeerd, maar eet vaak zalm met groenten of zalm met tagiatelli en die zijn echt heel erg jammie jammie.
lekkere kant en klare maaltijden bestaan gewoon niet. Op de doos ziet het eten er altijd lekker uit, maar als het uit de magnetron komt lijkt het nergens op. Ik zou zeggen; probeer een cursus koken ofzo. Zelf koken is veel lekkerder (en het hoeft niet uren te duren)
Koken kan ik maar geen zin om dan potten en pannen te gaan pakken, scheelt me ook afwas..
quote:Laat dat 'laat thuis bent en' maar weg..
Op 31 augustus 2000 09:20 schreef Lois het volgende:
Zo eens in de zoveel tijd denk ik weleens, goh handig een kant en klare maaltijd.
Heerlijk als je laat thuis bent en niet wil koken.
quote:Die van AH inderdaad. Van de groentes vind ik de spinazie (wel vaag, want dat mag je toch juist nooit weer opwarmen?) wel 't lekkerst. Die Preiprut smaakt ook nog wel.
Bestaan ze eigenlijk wel, lekkere diepvriesmaaltijden?
Maar het valt wel op inderdaad dat die magnetronmaaltijden niet echt lekker zijn. Je zou toch verwachten dat dat beter moest kunnen. Naja, dan maar zelf koken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |