Niet eens, tram 7. Meestal toch een zeer nette (en rustige) lijn.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Tram 21 zeker, dat krijg je met Schiedammers
quote:Op donderdag 24 november 2011 15:44 schreef leeell het volgende:
had ze systematisch vermoord uitgeroeid
quote:Op donderdag 24 november 2011 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
Precies het beeld die ik bij deze mongolen heb idd.
Lekker nederlanders pesten, omdat het kan....
Gelijk de tong eruit man moafokkaz
quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 15:44 schreef Mr.Houdoe het volgende:
kuttopic!!!
edit; srry dacht dat je marokkaan was
Wallonie? is dat het land van eddy wally?quote:Op donderdag 24 november 2011 15:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar dat doet me denken aan Wallonie. Veel mensen verstaan daar wel Nederlands, maar als ze denken dat je een Vlaming bent dan doen ze alsof ze je niet verstaan. Komen ze erachter dat je Nederlands bent dan is het geen probleem meer en verstaan ze je op wonderbaarlijke wijze ineens wel
zulks een helden, wat een eerbaar verzetquote:Op donderdag 24 november 2011 15:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar dat doet me denken aan Wallonie. Veel mensen verstaan daar wel Nederlands, maar als ze denken dat je een Vlaming bent dan doen ze alsof ze je niet verstaan. Komen ze erachter dat je Nederlands bent dan is het geen probleem meer en verstaan ze je op wonderbaarlijke wijze ineens wel
quote:Op donderdag 24 november 2011 15:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
zulks een helden, wat een eerbaar verzet
Het is ook zo dat Nederlanders nu eenmaal graag grommend met hun hoofd schudden en dan achteraf op KLB een topic gaan openen, ipv er op dat moment iets aan te doen.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
Precies het beeld die ik bij deze mongolen heb idd.
Lekker nederlanders pesten, omdat het kan....
Gelijk de tong eruit man moafokkaz
Idd eckkte klbers hadden allang hun samurai getrokken en die tongen gecut jwz.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:56 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Het is ook zo dat Nederlanders nu eenmaal graag grommend met hun hoofd schudden en dan achteraf op KLB een topic gaan openen, ipv er op dat moment iets aan te doen.
Ja, daar zit ik ook vaak in idd. Maar z'n nieuwe route is niet bepaald een verbeteringquote:Op donderdag 24 november 2011 15:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet eens, tram 7. Meestal toch een zeer nette (en rustige) lijn.
Maar het is wel zoquote:Op donderdag 24 november 2011 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd eckkte klbers hadden allang hun samurai getrokken en die tongen gecut jwz.
Ja komt daar natuurlijk wel door, maar dan kun je als nog de bejaarden wel met rust laten.quote:Op donderdag 24 november 2011 16:01 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Maar het is wel zoMocro's weten best wel dat de gemiddelde Nederlander de andere kant op kijkt
Klopt wel iddquote:Op donderdag 24 november 2011 16:01 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Maar het is wel zoMocro's weten best wel dat de gemiddelde Nederlander de andere kant op kijkt
Komt door je unibrow.quote:Op donderdag 24 november 2011 16:14 schreef MAHL het volgende:
Ach, overkomt mij ook dat ik voor een buitenlander wordt aangezien. Ik weet niet wat erger is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |