Even heen en weer van het festival terrein doen we normaliter toch nooit aan, omdat we dat ook teveel lopen vinden.quote:Op woensdag 30 november 2011 08:40 schreef Bayswater het volgende:
20 minuten, en dan moet je nog een stukje lopen. Vind het nooit zo erg met wat bier in de hand en tis wel gezellig. Maar even heen en weer vanaf het festivalterrein neemt wel aardig wat tijd in beslag.
Dagtickets dus 3 euro duurder, de rest hetzelfde als vorig jaar. Aanstaande start de vvk maar vorig jaar was het de laatste week nog niet uitverkocht. Eerst wat meer namen maar.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:04 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Combi kost 195, dagkaart 79, camping en camping xl respectievelijk 18 en 25 euro
Vorig jaar was ik er vroeg bij, omdat ik toen bang was dat het net zo snel zou kunnen uitverkopen als Lowlands. Dit jaar wacht ik rustig af tot maartquote:Op donderdag 1 december 2011 21:44 schreef Gitaarmat het volgende:
Goede zaak dat de entreeprijzen niet stijgen, maar ik ga dit jaar proberen een kaartje scoren 3 dagen van tevoren via marktplaats, 100 euro.
Was ook een prachtig feestje in 2009quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:15 schreef Remy669 het volgende:
Florence and the machine bevestigd voor mainstage op zondag.
Zou?quote:
Staat nog niet op de werchter site.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zou?
Dat is leuk. Want bevestigd.
Wel op Pearl Jam website , vrij betrouwbare bron toch?quote:Op donderdag 8 december 2011 15:35 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Staat nog niet op de werchter site.
Oh wat stom van me, die datum was mij nog niet eens opgevallen. Thanks anyway!quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:22 schreef Felixa het volgende:
Werchter Boutique is een eendagsfestival dat los van Rock Werchter plaatsvindt.
Het is ook een maand eerder dan Rock Werchter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |