abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator donderdag 31 augustus 2000 @ 09:12:58 #1
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_319564
Wie kent het niet
Je zit (gedwongen) op zo'n "geweldige" party en hoort alles over het ultieme plasticproduct Tupperware.
Ideaal om voedsel in te bewaren, makkelijker opbergen en het kan in de vaatwasser. Affijn de verkoopbabbel is bekend
Na een aantal jaren van party's door de hele familie heb ik een enorme stapel van dat plastic.
Maar ik gebruik ook lang niet alles geloof ik. Ik heb 1 plank vol (dure) spullen die ik nooit gebruik.

Wat vinden jullie van Tupperware? Handig? Onmisbaar in elke keuken? Duur?
Kortom, jullie mening dus

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_320911
Ik heb een kast vol Tupperware. En je kan er àlles mee. Opwarmen, koken, bakken, braden, eenvoudig schoonmaken, eeuwen bewaren (we weten wat farao's aten door Tupperware), je tandpasta/zeep/zout/kersen/tomatenpuree in stoppen zonder verkleuringen, je kleren wassen, je baby stil krijgen en alles wordt een Groot Feest met Tupperware!!

Het kostte me klauwen met geld en ik doe er niks mee. Hoezo een herkenbaar verhaal, Lois.

ps. De volgende met lef die me durft te vragen voor een Tupperware party probeer ik persoonlijk ìn een Tupperware Fris Bakje te stoppen.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Jubileum moderator donderdag 31 augustus 2000 @ 19:53:17 #3
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_320960
Ehmmm.....* Lois durft het bijna niet te vragen.....

Eva ♥ en Iris ♥
  Jubileum moderator donderdag 31 augustus 2000 @ 20:14:59 #4
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_320996
Geachte mevrouw Tupperware, die kaasdoos van u die werkt niet !
Hoe bedoelt u ik gebruik hem niet goed??
Ik zet hem van te voren open in de ijskast gelijk met de kaas. De kaas laat ik nog even in het papiertje. Als de kaasdoos en de kaas even koud zijn haal ik het papier eraf en stop de kaas in die kaasdoos.
Ik laat hem (als ik kaas nodig heb) niet te lang buiten de ijskast. En toch komen er dingen in die kaasdoos waar wetenschappers medicijnen van kunnen maken.
Dus ik gebruik hem niet goed ???

Hoe bedoel je party trauma

Eva ♥ en Iris ♥
pi_321284
Nou ja, die bakjes van Ikea zijn dan wel een heel stuk goedkoper, maar ja, daarvan krimpen de deksels of door hitte van afwassen, of door de kou van de vriezer. Is dus ook echte fijne rommel. En ze kleuren nog roze in de afwasmachine ook. Bah. Is gewoon allemaal rommel. Of niet soms.
  vrijdag 1 september 2000 @ 08:05:00 #6
2433 Capoeiristas
Eej waor gaode gij naor toe?
pi_321680
hahaha mijn moeder heeft ook zo'n tupperware tik

die tupperware gaat gewoon generaties mee..als ik het huis uit ga krijg ik net als mijn zus indertijd een hele bak met tupperware mee..

ik moet zeggen dat sommige dingen super werkn....

onze oude tupperware kaasbak is super goed..sorry lois..
en ach we hebben zoveel van die troep en de helft gebruiken we niet maar wat we gebruiken is wel goed , kwalitatief gezien.
sauzen invriezen voor aantal dagen etc...werkt perfect...geen vervorming helemaal nixs...

Elke morgen als ik wakker word weet ik dat ik weer 24 uur heb om te leven.
pi_321778
Tupperware SUCKS.
Volgens mij is het hoog tijd om het Anti Tupperware Front op te richten.
Medogenloze keiharde akties op tupperwarefeestjes.
Meld je maar aan!
"Due to financial difficulties, the light at the end of the tunnel will be shut down until further notice"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')