Niemand is perfect! En streven naar perfectie is een goede eigenschap!quote:Op donderdag 24 november 2011 13:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oke, en waarom blijf je als nu alles goed gaat? Je bent toch al perfect?
Maar jij bent dan ook nog maar 16, dat kan ik wel begrijpenquote:Op donderdag 24 november 2011 13:51 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
In mijn eentje op vakantie gaan lijkt mij ook 24x niks...
Ik was het deze zomer al van plan, maar ik durfde nietquote:Op donderdag 24 november 2011 13:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet alleen. Ben wel veel in Berlijn geweest bij mijn vader. Maar ik ben eigenlijk nooit een langere tijd alleen op vakantie geweest. Ik ben niet zo handig met dat soort dingen
Dat heb ik jarenlang gedaan en ik faalde hopeloosquote:Op donderdag 24 november 2011 13:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niemand is perfect! En streven naar perfectie is een goede eigenschap!
Sowieso niet eigenlijk. Misschien voor een dagje op de motor, maar niet serieus op vakantie als in een week weg zijn. Lijkt me erg saai in mijn eentje, en ik weet zeker dat ik dan belangrijke dingen ga verliezenquote:Op donderdag 24 november 2011 13:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook nog maar 16, dat kan ik wel begrijpen
Mwah, samen is leuker, maar niet als het samen met je ouders is, dan ben ik toch zo'n twintig keer liever alleenquote:Op donderdag 24 november 2011 13:51 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
In mijn eentje op vakantie gaan lijkt mij ook 24x niks...
Beter je best doen. Perfecte mensen bestaan.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat heb ik jarenlang gedaan en ik faalde hopeloos
Ik heb mijn best gedaan en raakte alleen maar steeds overspannenquote:Op donderdag 24 november 2011 13:54 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Beter je best doen. Perfecte mensen bestaan.
Een week alleen kan best rustgevend werken hoor, als je heel even al het gezelschap vvan anderen zat bent, ik heb dat deze zomer ook gedaan en na de vakantie was ik helemaal ontspannen, beetje jammer dat alles nu weer naar een dieptepunt is gezaktquote:Op donderdag 24 november 2011 13:53 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Sowieso niet eigenlijk. Misschien voor een dagje op de motor, maar niet serieus op vakantie als in een week weg zijn. Lijkt me erg saai in mijn eentje, en ik weet zeker dat ik dan belangrijke dingen ga verliezen. Tevens spreek ik alleen (goed) Engels en Nederlands dus daar kom je nergens mee
Als ik nou een sociaal persoon was kon ik onderweg vrienden maken maar dat lukt niet echt ben ik bang
Bestaan wel.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb mijn best gedaan en raakte alleen maar steeds overspannen
En perfecte mensen, als ze al bestaan, bestaan niet.
Moet je wel eerst een reden kunnen verzinnen waarom je je eigen perfectie benadert, ikzelf kom niet eens bij mijn ideaalbeeld van mezelf in de buurt hoorquote:Op donderdag 24 november 2011 13:58 schreef Royco1 het volgende:
Niemand is perfect.
Het gaat erom dat je voor jezelf perfect genoeg bent
Ik zou van mezelf niet weten waar de grens ligt, ik lijk mijn grenzen altijd zo snel berijkt te hebben -_-quote:Op donderdag 24 november 2011 13:58 schreef Royco1 het volgende:
Niemand is perfect.
Het gaat erom dat je voor jezelf perfect genoeg bent
Tot laterquote:Op donderdag 24 november 2011 13:59 schreef Newbie114 het volgende:
Ik sleep mezelf de volgende les in, houdoe mensen
Misschien is jouw ideaalbeeld gewoon niet realistisch. Als jij je ideaalbeeld hebt van een rolmodel, jouw rolmodel is toch een ander persoon dan jij bent. Het beste wat je kunt worden is jezelfquote:Op donderdag 24 november 2011 13:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moet je wel eerst een reden kunnen verzinnen waarom je je eigen perfectie benadert, ikzelf kom niet eens bij mijn ideaalbeeld van mezelf in de buurt hoor
Oke, en nu wat concreter alsjeblieftquote:Op donderdag 24 november 2011 14:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien is jouw ideaalbeeld gewoon niet realistisch. Als jij je ideaalbeeld hebt van een rolmodel, jouw rolmodel is toch een ander persoon dan jij bent. Het beste wat je kunt worden is jezelf
Word je gehaat dan?quote:Op donderdag 24 november 2011 14:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oke, en nu wat concreter alsjeblieft
Mijn rolmodel van mezelf is gewoon dat ik door de meerderheid van de mensen die ik ken niet gehaat word enzo, en dat ik normale dingen kan doen zonder dat ik ervan overstuur raak. Dat is blijkbaar teveel gevraagd.
Ik denk dat je overdrijft. Je zult heus niet door zoveel mensen gehaat wordenquote:Op donderdag 24 november 2011 14:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Door sommige mensen ja. Of ze stellen me in elk geval niet op prijs.
Nou ja, misschien niet dan.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk dat je overdrijft. Je zult heus niet door zoveel mensen gehaat worden
Dat soort dingen moet je je helemaal niet druk om maken.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zijn niet echt redenen om jaloers op me te zijn.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:09 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat soort dingen moet je je helemaal niet druk om maken.
Hoe graag je ook door iedereen leuk gevonden wil worden; 't is simpelweg onmogelijk.
Er zijn altijd wel mensen jaloers o.i.d.
Door van jezelf te leren houden, en dat is moeilijk jaquote:Op donderdag 24 november 2011 14:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, misschien niet dan.
Ik zwelg wat teveel in zelfhaat op het moment denk ik, en ik heb geen idee hoe ik ervanaf moet komen
Waarom hou jij van jezelf dan? Ik kan werkelijk niets bedenken waarom anderen mij aardig zouden kunnen vinden. Als ik het ze vraag weten ze het ook niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Door van jezelf te leren houden, en dat is moeilijk ja
Wat zijn jouw goede eigenschappen dan?quote:Op donderdag 24 november 2011 14:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom hou jij van jezelf dan? Ik kan werkelijk niets bedenken waarom anderen mij aardig zouden kunnen vinden. Als ik het ze vraag weten ze het ook niet.
Ik heb een instant geheugen. En ik kan erg spontaan overkomen, omdat ik de impulsiviteit zelve ben. Voor de rest weet ik niet echt wat.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat zijn jouw goede eigenschappen dan?
Je bent verder niet vriendelijk, of zorgzaam ofzo?quote:Op donderdag 24 november 2011 14:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb een instant geheugen. En ik kan erg spontaan overkomen, omdat ik de impulsiviteit zelve ben. Voor de rest weet ik niet echt wat.
Ik ken een paar mensen die heel open zijn over hun lompheid.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zijn niet echt redenen om jaloers op me te zijn.
Wel om mijn lompheid te verachten en dergelijke.
Niet dat ik weet. Vriendelijk volgens mij niet, ik ben meer bitchy en zeurderig. En zorgzaam al helemaal niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent verder niet vriendelijk, of zorgzaam ofzo?
Zie je wel , je hebt veel meer goede dingen dan dat je zelf denkt.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Vriendelijk volgens mij niet, ik ben meer bitchy en zeurderig. En zorgzaam al helemaal niet.
Ik ben volgens mij wel geduldig, en nooit jaloers, da's ook nog wel positief.
Ik zeg het mensen ook meteen als ik ze leer kennen, het komt alleen nogal eens door ruzie door mijn lompheid en algehele onverschilligheid, zeker nu ik me een absolute mislukkeling voel en niets me meer zo kan schelen.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:22 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik ken een paar mensen die heel open zijn over hun lompheid.
Als zo iemand weer iets doet wat een beetje 'raar' of 'lomp' is dan vergeef ik het direct omdat ik weet dat diegene er zelf ook niet zoveel aan kan doen, maar goed ik weet niet hoe lomp je bent.
Ze wegen bij lange na niet op tegen mijn slechte dingen, serieus.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zie je wel , je hebt veel meer goede dingen dan dat je zelf denkt.
Ik geloof er helemaal niks vanquote:Op donderdag 24 november 2011 14:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze wegen bij lange na niet op tegen mijn slechte dingen, serieus.
Daar is niet altijd een goede verklaring voor he.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom kotste iedereen me dan jarenlang uit op school?
Nee, dat komt omdat ik me geschreven wel kan uiten.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar is niet altijd een goede verklaring voor he.
Jongeren kunnen gewoon keihard zijn.
Je komt hier niet als een vervelend persoon over of zo
Jongeren.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dus het probleem zit hem meer in hoe je overkomt en hoe je je uit, niet zozeer in hoe je echt bentquote:Op donderdag 24 november 2011 14:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, dat komt omdat ik me geschreven wel kan uiten.
In werkelijkheid kom ik op het grootste deel van de mensheid over als een ongevoelige klootzak
Het topic doet soms hele goede dingenquote:Op donderdag 24 november 2011 15:29 schreef DenWauwelaar het volgende:
Het is hier weer een feest van positiviteit.
Hartverwarmend.
Onverschilligheid is een gave, geen gebrek.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zeg het mensen ook meteen als ik ze leer kennen, het komt alleen nogal eens door ruzie door mijn lompheid en algehele onverschilligheid, zeker nu ik me een absolute mislukkeling voel en niets me meer zo kan schelen.
En je hebt geen idee hoe dat komt? Vreemd, vind ik. Jullie zullen het niet geloven maar dat heb ik helemaal niet in het echte leven. Als er mensen zijn die mij niet mogen, kennen ze mij vaak niet eens (en dan bedoel ik dus echt geen woord mee gesproken).quote:Op donderdag 24 november 2011 14:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bent het slachtoffer geworden van pestersquote:Op donderdag 24 november 2011 14:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
ach Ik zou je wel eens willen spreken hoor. Misschien dat Ik dan mijn beeld van je bijstelquote:Op donderdag 24 november 2011 15:42 schreef mrk.n het volgende:
[..]
En je hebt geen idee hoe dat komt? Vreemd, vind ik. Jullie zullen het niet geloven maar dat heb ik helemaal niet in het echte leven. Als er mensen zijn die mij niet mogen, kennen ze mij vaak niet eens (en dan bedoel ik dus echt geen woord mee gesproken).
Dat vind ik altijd naïef. In het echte leven vervul je sneller een sociale rol (meerdere zelfs, afhankelijk van met wie je omgaat) waar je zeker bij beginnend contact je slechtere karaktertrekjes niet laat opvallen en gewoon je best doet om vriendelijk over te komen.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ach Ik zou je wel eens willen spreken hoor. Misschien dat Ik dan mijn beeld van je bijstel
Beter dat dan dat je iemand hebt die meteen begint te klagen over VAENW, toch?quote:Op donderdag 24 november 2011 15:51 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd naïef. In het echte leven vervul je sneller een sociale rol (meerdere zelfs, afhankelijk van met wie je omgaat) waar je zeker bij beginnend contact je slechtere karaktertrekjes niet laat opvallen en gewoon je best doet om vriendelijk over te komen.
Zegt allemaal niet zo veel. Na de eerste meet was dat ook zo, Meravigliosa na de eerste meet zei over een paar mensen: ''oh helemaal niet wat ik verwacht had, zo vriendelijk". Tja.
Oh shoot ja, ik was heel gehaast omdat ik bang was dat anders weer een ander 'm al geopend had.quote:
Plaatsen we straks gewoon weer terug toch? Geen man overboordquote:Op donderdag 24 november 2011 15:55 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Oh shoot ja, ik was heel gehaast omdat ik bang was dat anders weer een ander 'm al geopend had.
Dat is geweldig!quote:Op donderdag 24 november 2011 15:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hey Heathcliff!
Hoe is 't leven voor jullie?
Neequote:Op donderdag 24 november 2011 15:56 schreef formerjellybean het volgende:
Weer een tekenboek gescoordEn buren met een luide bas zijn niet leuk
Ik heb maar aan 1 kant buren. En zij is nog leuk ookquote:Op donderdag 24 november 2011 15:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee
Gelukkig kan ik heel tevree zijn met mijn buren, ik hoor ze bijna nooit
Ik heb dan ook geen onder of bovenburen
Ik weet niet of hij heel veel heeft aan die zoen, aangezien ze verder geen interesse had en het enkel deed voor de lol. Al kan er dan wel het besef zijn van: ''hey, ik ben dus wel zoenbaar" en dan mag je verder enige gedachtes van afstotelijkheid verwerpen.quote:Op donderdag 24 november 2011 16:02 schreef formerjellybean het volgende:
En heloef heel serieus , ik vind dat je best wat vrolijker mag doen , je hebt net dit weekend gezoend (en ja ook al is het een ander) het is een stapje vooruit . Focus je daar eens op.
Helaas was de ene buur bij mij heel irritant en snapte het niet en is mij zelfs aangevlogen, toen heb ik eigenlijk altijd steeds de politie gestuurd en hij snapte het nog steeds niet, nu heeft wel de parteon een bericht gestuurd dat als die doorgaat hij daar weg moet en nu moet die zeg wel inhoudenquote:Op donderdag 24 november 2011 16:01 schreef Moonwalk het volgende:
Mijn buren maakten ook echt gigantisch veel lawaai, de hele dag door. Om gestoord van te worden. Elke keer een "sorry" en dan begon het weer.
Toen heb ik een keer op een voor hun heel vervelend tijdstip mijn muziek keihard gezet, de politie gebeld en ingelicht over mijn actie, ben heel hard gaan stampen en deuren gooien etc etc alles erop en eraan. Tien minuten lang, daarna bij ze aangebeld en gevraagd of ze dat vervelend vonden. Ik zou het niet meer doen als zij het ook niet meer doen en de politie is gewaarschuwd.
Nooit meer last van
Dat bedoel ik ook een beetje , hij is wat verder en niet volledig kansloos maar dat lijkt hij niet echt te beseffen geloof ik.quote:Op donderdag 24 november 2011 16:04 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij heel veel heeft aan die zoen, aangezien ze verder geen interesse had en het enkel deed voor de lol. Al kan er dan wel het besef zijn van: ''hey, ik ben dus wel zoenbaar" en dan mag je verder enige gedachtes van afstotelijkheid verwerpen.
Dus hij woont er nog steeds?quote:Op donderdag 24 november 2011 16:05 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Helaas was de ene buur bij mij heel irritant en snapte het niet en is mij zelfs aangevlogen, toen heb ik eigenlijk altijd steeds de politie gestuurd en hij snapte het nog steeds niet, nu heeft wel de parteon een bericht gestuurd dat als die doorgaat hij daar weg moet en nu moet die zeg wel inhouden![]()
En het leuke is die klachten kwamen op het laatst niet meer van mij.
Oh je hebt er dus wel alles aan gedaan inclusief politiequote:Op donderdag 24 november 2011 16:05 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Helaas was de ene buur bij mij heel irritant en snapte het niet en is mij zelfs aangevlogen, toen heb ik eigenlijk altijd steeds de politie gestuurd en hij snapte het nog steeds niet, nu heeft wel de parteon een bericht gestuurd dat als die doorgaat hij daar weg moet en nu moet die zeg wel inhouden![]()
En het leuke is die klachten kwamen op het laatst niet meer van mij.
Ik krijg echt -nooit- klachten over dat ik te veel lawaai maak. Maar ik heb dan ook goed contact met de buren en ben gewoon een hele rustige jongenquote:Op donderdag 24 november 2011 16:07 schreef Supersoep het volgende:
Er zijn hier ook al mensen uitgekegeld omdat ze constant herrie maakten. Ik snap zoiets echt niet, bij mij is er één keer iemand aan de deur geweest vorig jaar omdat ik samen met een vriendin muziek aan het luisteren was en ze de volgende dag examens had, en dan voel ik me ook echt enorm schuldig.
Ik hoop het niet stiekem , ik hoop het gewoonquote:Op donderdag 24 november 2011 16:07 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Oh je hebt er dus wel alles aan gedaan inclusief politieeigenlijk stiekem hopen dat hij nog ff doorgaat en dan weg moet
Lekkere flat woon je -_-quote:Op donderdag 24 november 2011 16:10 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik hoop het niet stiekem , ik hoop het gewoonIk zit eigenlijk te wachten tot die een keer zo'n groffe fout maakt en ik hem uit mag zwaaien.
Zijn nachtleven is bizar want hij is dus elke keer rond 5 uur dat die gaat luid doen, krikken gillen enzo en hij schijnt niet zo te snappen dat die in een flat woont waar mensen willen slapen.
Het is een echte tokkie
Wel te hopen dat hij niet geweldadig word danquote:Op donderdag 24 november 2011 16:10 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik hoop het niet stiekem , ik hoop het gewoonIk zit eigenlijk te wachten tot die een keer zo'n groffe fout maakt en ik hem uit mag zwaaien.
Zijn nachtleven is bizar want hij is dus elke keer rond 5 uur dat die gaat luid doen, krikken gillen enzo en hij schijnt niet zo te snappen dat die in een flat woont waar mensen willen slapen.
Het is een echte tokkie
Waar ik eerst woonde hoorde ik de onderburen ruzie maken. Veel hard dichtslaande deuren en gesmeek en zo. Ik lag stijf in mijn bed, stijf als een hark.quote:Op donderdag 24 november 2011 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toen ik nog op kamers woonde was geluidsoverlast heel normaal.
Ik weet nog dat ik een film zat te kijken in de huiskamer en ik een stille scene, hoorde ik de vriendin van mijn huisgenoot constant kreunen. Hij was goed bezig.
Ook als ik alleen in bed lag, hoorde ik ze wel eens bezig.
Het hoort erbij. Hehehe.
Achie, katten zijn zo lievquote:Op donderdag 24 november 2011 16:14 schreef dawg het volgende:
ik heb wel een keer gehad dat mijn onderbuurvrouw ineens aan de deur stond met de vraag of ik weleens danste midden in de nacht.
bleek mijn kat te zijn die toen nog heel jong was en 's nachts weleens erg druk was.
Als het gebeurd dan blijf ik ook binnen , heb ik mijn pa ook moeten beloven.quote:Op donderdag 24 november 2011 16:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wel te hopen dat hij niet geweldadig word dan
Verstandigquote:Op donderdag 24 november 2011 16:15 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Als het gebeurd dan blijf ik ook binnen , heb ik mijn pa ook moeten beloven.
Is het een dikke kat ???quote:Op donderdag 24 november 2011 16:14 schreef dawg het volgende:
ik heb wel een keer gehad dat mijn onderbuurvrouw ineens aan de deur stond met de vraag of ik weleens danste midden in de nacht.
bleek mijn kat te zijn die toen nog heel jong was en 's nachts weleens erg druk was.
nee, en toen was ze ook nog een jonkie. maar ik had toen ook nog een bonsai van dik een meter groot waar ze in en uit vloog, ook 's nachts. dat maakte weleens herrie. inmiddels is de bonsai niet meer, er was na een maand of 8 niks meer van over.quote:Op donderdag 24 november 2011 16:16 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Is het een dikke kat ???
quote:Op donderdag 24 november 2011 16:18 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, en toen was ze ook nog een jonkie. maar ik had toen ook nog een bonsai van dik een meter groot waar ze in en uit vloog, ook 's nachts. dat maakte weleens herrie. inmiddels is de bonsai niet meer, er was na een maand of 8 niks meer van over.
Katten kunnen zo heerlijk eigengereid zijn. Heb er hier ook eentje en ik vind dat ook het leukste aan die beesten dat eigengereide.quote:Op donderdag 24 november 2011 16:18 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, en toen was ze ook nog een jonkie. maar ik had toen ook nog een bonsai van dik een meter groot waar ze in en uit vloog, ook 's nachts. dat maakte weleens herrie. inmiddels is de bonsai niet meer, er was na een maand of 8 niks meer van over.
ik vond er toen niet veel aan eigenlijk. zonde van de bonsai, was echt een mooie. achja.quote:Op donderdag 24 november 2011 16:22 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Katten kunnen zo heerlijk eigengereid zijn. Heb er hier ook eentje en ik vind dat ook het leukste aan die beesten dat eigengereide.
Heb er 2 en die zijn echt tof.quote:Op donderdag 24 november 2011 16:22 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Katten kunnen zo heerlijk eigengereid zijn. Heb er hier ook eentje en ik vind dat ook het leukste aan die beesten dat eigengereide.
Lekker rustig hequote:Op donderdag 24 november 2011 16:42 schreef formerjellybean het volgende:
En toen was het stil.............
Hey formerquote:Op donderdag 24 november 2011 16:42 schreef formerjellybean het volgende:
En toen was het stil.............
Ik heb een rode genaamd Sheldon en een rood witte genaamd Charliequote:Op donderdag 24 november 2011 16:46 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb een rood met witte en ze lijkt op puss in boots maar is dus een vrouwtje en heet lola
Wij hadden ooit 2 jonge katjes gehouden. Bij gebrek aan inspiratie heten die nu Mannetje en Meis.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:21 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb een rood witte die tom heet.
En een lapjes die tessa heet
Tessa is een redbull blikje op poten.
Tom Is een slaappil op pootjes
Ging wel prima, hoefde niks te gebeurenquote:
Onze katten zijn allen bij mijn moeder gebleven toen ik uit huis ging, maar als ik haar weer bezoek (en dat is zo'n 1 keer per week) dan ga ik altijd even effetjes met de katten kroelen!quote:Op donderdag 24 november 2011 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heeft iedereen hier een poes?
Ik heb alleen mijn bruine Konijn, Thor. En mijn lieve schatje Jormundgandr de kousenbandslang.
Gaaf. Mooie namenquote:Op donderdag 24 november 2011 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heeft iedereen hier een poes?
Ik heb alleen mijn bruine Konijn, Thor. En mijn lieve schatje Jormundgandr de kousenbandslang.
De midgard serpent.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:51 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Gaaf. Mooie namen![]()
Wie was Jormundgandr ook al weer?
Geen behoefte om zelf iets thuis te hebben?quote:Op donderdag 24 november 2011 17:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Onze katten zijn allen bij mijn moeder gebleven toen ik uit huis ging, maar als ik haar weer bezoek (en dat is zo'n 1 keer per week) dan ga ik altijd even effetjes met de katten kroelen!
Ik wou dat niet omdat ik in de tijd niet in staat was voor de dieren te zorgen. Nu heb ik zoiets van "beter blijven ze daar met z'n allen bij elkaar"quote:Op donderdag 24 november 2011 17:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De midgard serpent.
[..]
Geen behoefte om zelf iets thuis te hebben?
Nog met (nieuwe) vrouwen gesproken?quote:
Nee, bij de tandarts was er maar 1 en die was met haar vriend. Voor de rest niks ondernomen. Morgen wellicht weerquote:Op donderdag 24 november 2011 17:58 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nog met (nieuwe) vrouwen gesproken?
Hij moet op dieetquote:Op donderdag 24 november 2011 18:00 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ow en ik heb ook een kater.
Tof he.
Ik heb een gebroken hart.quote:
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:02 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Heeft je konijn 'm al doodgeslagen?
Nee, het konijn staat bij mijn ouders, wegens geen tuin in mijn nieuwe huis.Maar Thor heeft wel een paar katten en honden op de vlucht gejaagd.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:02 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Heeft je konijn 'm al doodgeslagen?
quote:Op donderdag 24 november 2011 18:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een gebroken hart.
Iedere lieve reactie helpt.
Jaja!quote:Op donderdag 24 november 2011 18:06 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
neuh.Hij is prima op gewicht.
muwhahahahahquote:Op donderdag 24 november 2011 16:14 schreef dawg het volgende:
Ik lees steeds "suikertieten" in jouw sigquote:
Ben jij dat op je UI en hoe oud was je daar?quote:
Waar was jij al die tijd?quote:
Denk ik ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |