Nah, vergeet dat maar, wat ik wilde proberen is veel te ingewikkeld voor nu.quote:Op donderdag 24 november 2011 11:44 schreef missyB het volgende:
en als ik die filemanager installeer wat moet ik daarna doen dan?
ik laat man vanavond even doen wat acid zei en anders ding terug maar baal gewoon dat dat lang duurt.quote:Op donderdag 24 november 2011 11:51 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nah, vergeet dat maar, wat ik wilde proberen is veel te ingewikkeld voor nu.
Staat er in de handleiding niet ergens hoe je hem een 'hardreset' kan geven? Dmv. een knoppencombinatie oid?
stuur dat ding terug, vraag je geld terug en koop wat anders leuks, scheelt een hoop hoofdpijn, ook laterquote:Op donderdag 24 november 2011 11:55 schreef missyB het volgende:
[..]
ik laat man vanavond even doen wat acid zei en anders ding terug maar baal gewoon dat dat lang duurt.
120 euro is misschien voor ander een schijntje maar hier momenteel best even veel, had ze nl ook museumjaarkaart gekocht ala 140 euro voor ons gezin.
zoon is gelukkig niet de moeilijksteen krijgt ook nog wat andere dingetjes maar dit wild ehij zelf heel graag, wekenlang alle plaatjes uitgeknipt en gedaan en dan vind ik dat sneu. maarja even relativeren het kan altijd erger he en t zijn maar spullen.
Onzin, op internet zijn genoeg mensen te vinden die er tevreden mee zijn. Voor een kind van 9 is dit een prima apparaat.quote:Op donderdag 24 november 2011 11:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
stuur dat ding terug, vraag je geld terug en koop wat anders leuks, scheelt een hoop hoofdpijn, ook later
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 november 2011 12:00 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Onzin, op internet zijn genoeg mensen te vinden die er tevreden mee zijn. Voor een kind van 9 is dit een prima apparaat.speelgoed kon vroeger ook al duur zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik kreeg transformers die waren ook prijzig
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op donderdag 24 november 2011 12:00 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Onzin, op internet zijn genoeg mensen te vinden die er tevreden mee zijn. Voor een kind van 9 is dit een prima apparaat.vroeger is helaas nu niet meer, onze kinderen groeien op in een digitaal tijdperk maar even om je gerust te stellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij krijgt ook cars strijkkralen, cars dokter bibber, voetbalschoenen,en een pyama
Technisch legoquote:Op donderdag 24 november 2011 12:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
speelgoed kon vroeger ook al duur zijn![]()
ik kreeg transformers die waren ook prijzig
ja vd rest zijn ze exact het zlefde ja over gelul gesproken hee damnquote:Op donderdag 24 november 2011 12:03 schreef MaximusTG het volgende:
Ach, wat een gelul weer in dit topic. Niks mis met zulke Chinese (want dat zijn het) tablets. Alleen de software kant is altijd erg matig. En zo'n tablet is echt niet van tomtec hoor, das gewoon een merknaam die er op geplakt is.
Er zijn genoeg tablets uit China, met vrijwel dezelfde specs als de Galaxy tabs, alleen is het scherm, de behuizing en de software wat minder. Maar dat lijkt me ook prima voor een kind.
Wat je het beste kan doen, is kijken wat de "echte" naam is voor deze tablet, en kijken of er een custom softwarepakket voor is gemaakt door iemand, liefst van een nieuwere Android versie.
ja dat was ook koning, ik kreeg ooit die eerste met een computer die je kon programeren zodat je een tekentafel etc etc kon makenquote:
als we al wat konden zien was dat al een hele vooruitgang geweest!quote:Op donderdag 24 november 2011 12:05 schreef HostiMeister het volgende:
Dan moet je een degelijk apparaat kopen en niet voor een dubbletje op de eerste rang willen zitten en dan achteraf gaan janken dat je niet alles goed kon zien.
En daarom blijven die prullen nog verkopen. Soms heb je geluk en werkt het apparaat van een z merk prima, maar in de overige gevallen heb je pech en werkt het niet, en heb je nog meer pech omdat een dergelijke fabrikant vaak een garantieprocedure van lik-mijn-vestje heeft. Daarom (en dat is persoonlijk hoor) prefereer ik a merken, mocht het stuk zijn wordt het ook goed afgehandeld.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:07 schreef missyB het volgende:
[..]
als we al wat konden zien was dat al een hele vooruitgang geweest!
het gejank voor duppie op eerste rang zitten ga ik niet meer in mee, ik heb een x bedrag betaald voor een x apparaat, kwalitatief misschien niet d ebeste maar ik verwacht dat het werkt simple as that
dat is allemaal gedaanquote:Op donderdag 24 november 2011 12:10 schreef MaximusTG het volgende:
Hier instructies voor een nieuwe firmware :
http://www.ohwzo.nl/
Het is ook wel een terechte klacht, zeker voor mensen die er niet veel verstand van hebben is het gewoon kut als je voor 120 euro de boot ingaat. Ikzelf zou het inruilen of er zo snel mogelijk van af proberen te komen. Ook omdat negen jaar ergens wel heel jong is en er misschien niet altijd even goed omgegaan gaat worden met dat toch fragiele apparaat. Dit is natuurlijk wel afhankelijk van het kindquote:Op donderdag 24 november 2011 12:07 schreef missyB het volgende:
[..]
als we al wat konden zien was dat al een hele vooruitgang geweest!
het gejank voor duppie op eerste rang zitten ga ik niet meer in mee, ik heb een x bedrag betaald voor een x apparaat, kwalitatief misschien niet d ebeste maar ik verwacht dat het werkt simple as that
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |