omdat mensen geld wille verdienen en omdat mensen er toch gewoon intrappenquote:Op donderdag 24 november 2011 10:58 schreef missyB het volgende:
nee zou dat moeten dan?
Ik heb enkele reviews voor aankoop gelezen en die waren goed over deze tablet pas toen ik na aankoop ging googlen op problemen tomtec kwamen er andere zaken naar boven ja.
maar als die problemen bekend zijn met dit type tablet zoals de tom tec dame zei waarom zijn ze dan nog te koop?
over 8 dagen is het geen sinterklaasquote:Op donderdag 24 november 2011 10:58 schreef missyB het volgende:
ik heb hem 2 weken in bezit maar omdat ik hem heb aangeschaft via webwinkel van bart shit gaat retourneren ook via webshop en zij zeggen geld terug kan met 8 dagen maar maximaal 30 dagen.
beide data dus na sinterklaas
Ik zou het ding z.s.m. retourneren en je geld beter besteden. TomTec is inderdaad geen best spul waardoor je zoontje als het ding werkt ook niet veel met het tablet kan.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:58 schreef missyB het volgende:
ik heb hem 2 weken in bezit maar omdat ik hem heb aangeschaft via webwinkel van bart shit gaat retourneren ook via webshop en zij zeggen geld terug kan met 8 dagen maar maximaal 30 dagen.
beide data dus na sinterklaas
En gewoon bij een Bart Smit winkel langsgaan? Uitleggen daar en zorgen dat je een nieuwe, of je centen, terug krijgt.quote:Op donderdag 24 november 2011 11:02 schreef missyB het volgende:
zoals in mn post staat vieren wij pakjesavond op 2 dec(redenen voor)
en als ik tablet nu terug stuur is hij er morgen, voor dat admin technisch verwerkt is zaterdag, das weekend dus word maandag en daar 8 dagen bij op op zn minst, wat dus ook met gemak 30 dagen kan worden want zij hebben 30 dagen de tijd
en zo blijtk maar weer eens goedkoop = duurkoopquote:Op donderdag 24 november 2011 11:02 schreef missyB het volgende:
zoals in mn post staat vieren wij pakjesavond op 2 dec(redenen voor)
en als ik tablet nu terug stuur is hij er morgen, voor dat admin technisch verwerkt is zaterdag, das weekend dus word maandag en daar 8 dagen bij op op zn minst, wat dus ook met gemak 30 dagen kan worden want zij hebben 30 dagen de tijd
doe eens even niet zo moeilijk man, je probeert dat ding toch uit zodat je kind hem kan gebruiken na het uitpakkenquote:Op donderdag 24 november 2011 11:04 schreef CaptainCookie het volgende:
Waarom pak jij de cadeautjes die voor je zoon zijn uit?
120 voor een tablet dan kun je op je vingers al natellen dat het niet veel soeps isquote:Op donderdag 24 november 2011 11:07 schreef missyB het volgende:
is 120 euro voor een tablet voor een kind van 9 goedkoop?
de reviews die ik las waren prima.
Hij wil wat spelletjes doen op de bank wat you tube filmpjes kijken dus voor hem zou dit apparaat voldoende zijn en het apparaat dient gewoon goed te zijn vind ik.
ik kan dus niet naar de winkel anagezien het een webshop aankoop betreft die buiten de reguliere winkel staat.
nu ken ik de meiden hier aardig goed dus ik hoop dat zij oogje dicht willen knijpen maar geld terug kan al absoluut niet. Dus als het al kan zou het ene omruiling betreffen.
de factory settings daar hebben we ze nu naar terug gezet maar dan nu weer alles opnieuw erop doen inclusief die software die ze me gemaild hebben acid?
Scherpquote:Op donderdag 24 november 2011 11:04 schreef CaptainCookie het volgende:
Waarom pak jij de cadeautjes die voor je zoon zijn uit?
Voor 15 euro heb je minstens 16gb tegenwoordig en kan me niet voor stellen dat zo'n tommietec dat nodig heeft. Dus je had ook gewoon voor max 5 euro klaar kunnen zijn.quote:Op donderdag 24 november 2011 11:05 schreef CaptainCookie het volgende:
En een SD-kaart "also known as" 15 euro.
wat een onzin, dat het kwalitatief wat minder is oke. maar de functies die hij heeft, en aanbied, zouden gewoon naar behoren moeten werken.quote:Op donderdag 24 november 2011 11:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
120 voor een tablet dan kun je op je vingers al natellen dat het niet veel soeps is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |