abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104746824
Ik heb nu ruim 3,5 jaar een relatie en ik denk dat ik me teveel gehecht heb aan hem. Ik ben eigenlijk erg afhankelijk van hem en heb het gevoel dat ik niet zonder hem kan. Zo'n gevoel vind ik vrij overdreven, als bijvoorbeeld anderen dat zeggen..

Op dit moment hebben we een beetje "ruzie" en wil hij me niet echt zien. Daar baal ik ontzettend van, want ik zie hem het liefst elke dag (en zo ging het tot nu toe ook). Vandaag heb ik dan ook echt een rotdag gehad; ik had nergens zin in, geen zin in eten, geen zin in praten, geen zin om naar colleges te gaan, geen zin om mn bed uit te komen.. Ik kan alleen maar de hele dag alleen maar piekeren over wanneer hij me weer wil zien en knuffelen. En dat vind ik zo afhankelijk, snappen jullie? Ik vind het heel erg vervelend dat ik zo doe en ik doe het zelf, maar ik kan er ook maar niet van afkomen. Ik word er zo gek van :( Iedere keer als we ruzie hebben, kan hij het wel van zich afzetten en sluit hij zich af van mij en kan hij prima de andere dingen doen die hij normaalgesproken ook doet, maar ik kan dat niet. Het liefst lig ik met zulke momenten in coma (beetje extreem), totdat de hele gedoe weer voorbij is. Mn vriend moet altijd even afkoelen als we een heftige discussie hebben gehad, en dat duurt vaak 2-3 dagen totdat hij weer lief en aardig kan doen. Heel vervelend.. Ik kan niet zo lang boos blijven, dus dan is het voor mij ook weer lastig om hem te negeren en niet te whatsappen, smsen, bellen etc. etc.

Ik leef eigenlijk tegenwoordig voornamelijk voor hem.. dat wil ik helemaal niet!

Heeft iemand een goeie tip hoe ik hem van me af kan zetten tijdens zulke ruzies?
pi_104746938
Jij gaat zelf elke keer weer bellen enzo waarschijnlijk. Ik kan het ook niet uitstaan, ik heb er ook wel ervaring mee :P Ik wil het graag zo snel mogelijk opgelost hebben en ik kan ook niet lang kwaad blijven. Mijn ervaring is wel dat als je zelf ook niks meer laat horen ze sneller zelf bellen :')
pi_104746981
Maar hoe je hem van je af kan zetten is door leuke dingen te gaan doen, met vriendinnnen misschien? Zorg dat je ook andere contacten hebt zodat je niet zo afhankelijk van hem bent
pi_104747043
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 00:21 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Jij gaat zelf elke keer weer bellen enzo waarschijnlijk. Ik kan het ook niet uitstaan, ik heb er ook wel ervaring mee :P Ik wil het graag zo snel mogelijk opgelost hebben en ik kan ook niet lang kwaad blijven. Mijn ervaring is wel dat als je zelf ook niks meer laat horen ze sneller zelf bellen :')
Ja ik ga zelf naar zijn huis toe (is dichtbij). Ik kan mezelf niet in bedwang houden, echt vreselijk is dat! Ik wil hem niet eens lastigvallen, zodat hij juist snel afgekoeld is.. Ik wil het inderdaad ook zsm opgelost hebben maar mijn vriend die is niet zo, die laat het liefst even rusten en wil dan zonder erover te praten verder gaan. Ik probeer ook van mezelf niks te laten horen, maar dat kan ik ook niet laten! Morgen ga ik het opnieuw proberen....
pi_104747112
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 00:22 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Maar hoe je hem van je af kan zetten is door leuke dingen te gaan doen, met vriendinnnen misschien? Zorg dat je ook andere contacten hebt zodat je niet zo afhankelijk van hem bent
Ik woon hier sinds 2 maanden, veel vrienden heb ik dan dus ook nog niet gemaakt waar ik even naar toe kan vluchten. Ik heb vandaag geprobeerd afleiding te zoeken, door te sporten.. Maar wie kom ik daar weer tegen? Mn vriend, want dat is een sportfreak.
pi_104747119
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 00:24 schreef Lotus1 het volgende:

[..]

Ja ik ga zelf naar zijn huis toe (is dichtbij). Ik kan mezelf niet in bedwang houden, echt vreselijk is dat! Ik wil hem niet eens lastigvallen, zodat hij juist snel afgekoeld is.. Ik wil het inderdaad ook zsm opgelost hebben maar mijn vriend die is niet zo, die laat het liefst even rusten en wil dan zonder erover te praten verder gaan. Ik probeer ook van mezelf niks te laten horen, maar dat kan ik ook niet laten! Morgen ga ik het opnieuw proberen....
Hmm, zou niet gaan stalken... Als je niks laat horen neemt hij zelf dan contact op? Indien nog niet geprobeerd zou ik dat eens proberen, anders blijf je zelf maar excuses maken en nu kan er iets van hem komen een keer
pi_104747159
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 00:28 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Hmm, zou niet gaan stalken... Als je niks laat horen neemt hij zelf dan contact op? Indien nog niet geprobeerd zou ik dat eens proberen, anders blijf je zelf maar excuses maken en nu kan er iets van hem komen een keer
Ik heb wel pogingen gedaan, maar zonder succes, want na een uur nam ik zelf alweer contact op. Moren ga ik het dus weer opnieuw proberen.
  donderdag 24 november 2011 @ 00:30:48 #8
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_104747194
Ik zou superblij zijn met een vriendin die me elke dag wil zien, niet lang boos kan zijn en graag de ruzie achter zich laat. Denk niet dat dat raar is.

Waar het hem even vastloopt is dat hij makkelijk afleiding kan zoeken en jij niet, waardoor je jezelf gek maakt. Maar dat lijkt me even los te staan van het eerste. Bouw 'gewoon' je leven op, je woont er nog maar net, niet alles lukt in een paar maanden. Als je afleiding hebt kom je hopelijk ook wat makkelijker door die ruzies heen.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_104747233
Ik denk dat je trouwens een gevaarlijk spelletje speelt want een ander kan je dan ook voor lief gaan nemen laat hem voor de verandering met ruzie eens moeite voor jou doen.
pi_104747264
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 00:29 schreef Lotus1 het volgende:

[..]

Ik heb wel pogingen gedaan, maar zonder succes, want na een uur nam ik zelf alweer contact op. Moren ga ik het dus weer opnieuw proberen.
Echt, hou jezelf in, waarschijnlijk neemt ie zelf contact op en dan is het aan hem om een keer moeite voor je te doen i.p.v.andersom
pi_104747321
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 00:30 schreef twiFight het volgende:
Ik zou superblij zijn met een vriendin die me elke dag wil zien, niet lang boos kan zijn en graag de ruzie achter zich laat. Denk niet dat dat raar is.

Waar het hem even vastloopt is dat hij makkelijk afleiding kan zoeken en jij niet, waardoor je jezelf gek maakt. Maar dat lijkt me even los te staan van het eerste. Bouw 'gewoon' je leven op, je woont er nog maar net, niet alles lukt in een paar maanden. Als je afleiding hebt kom je hopelijk ook wat makkelijker door die ruzies heen.
Ik hoop het ook. Hij woont hier al een ander half jaar en heeft ook meer ervaring met op zichzelf wonen.. En als hij me dan niet wil zien, dan ben ik eigenlijk vrijwel meteen in mn uppie.. geen ouders waar ik even bij kan zitten en samen mee kan eten. Ik eet vaak met mn vriend samen en vandaag had ik gewoon geen eetlust, omdat hij er niet was. Dat is toch overdreven? Ik ben nog maar 19 en wil graag dat het me ook niet veel boeit als we ruzie hebben.. Trouwens die ruzies van ons gaan dus vaak nergens over.. dus daarom vind ik het ook vreselijk omdat ik vind dat je zulke dingen snel kan oplossen..
pi_104747392
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 00:32 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat je trouwens een gevaarlijk spelletje speelt want een ander kan je dan ook voor lief gaan nemen laat hem voor de verandering met ruzie eens moeite voor jou doen.
Hij vind mij alleen maar irritant als ik steeds hem ga lastigvallen via wat dan ook.. Maar ik kan het gewoon echt echt echt niet laten.. Ik ben denk ik bang dat hij me dan voorgoed achterlaat.. Dat is wel een rare gedachte voor een zo´n lange relatie, maar ik ben er toch bang voor en door steeds wel contact met hem op te nemen, stel ik mezelf een beetje gerust of zo..Maar tegelijkertijd maak ik het eigenlijk alleen maar erger :r
pi_104747474
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 00:33 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Echt, hou jezelf in, waarschijnlijk neemt ie zelf contact op en dan is het aan hem om een keer moeite voor je te doen i.p.v.andersom
Ik ga er morgen echt voor! Al heeft ie net(toen ben ik hem weer lastig gaan vallen) wel gezegd dat ie me morgen ook niet wilde zien.. Dus ik denk dat ie dan morgen ook niks vn zich laat horen als ik dat ook niet doe. Al vind hij het wel belachelijk als je in een relatie een hele dag niks van je laat horen.. (tenzij je ernstige ruzie heb, maar daar is geen sprake van)
  donderdag 24 november 2011 @ 00:45:08 #14
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_104747619
Praat hier eens over als jullie géén ruzie hebben. Gewoon over hoe jullie zelf met die situaties omgaan, wat je dan denkt, wat je dan voelt en wat je dan wel of vooral niét wilt. Zo leer je elkaar beter begrijpen en zal hij je misschien minder negeren omdat hij dan beter weet dat jij het graag snel uit wilt praten en zie jij wellicht beter in dat hij even rust nodig heeft om zijn eigen gedachten op een rijtje te krijgen oid.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_104747649
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 00:40 schreef Lotus1 het volgende:

[..]

Ik ga er morgen echt voor! Al heeft ie net(toen ben ik hem weer lastig gaan vallen) wel gezegd dat ie me morgen ook niet wilde zien.. Dus ik denk dat ie dan morgen ook niks vn zich laat horen als ik dat ook niet doe. Al vind hij het wel belachelijk als je in een relatie een hele dag niks van je laat horen.. (tenzij je ernstige ruzie heb, maar daar is geen sprake van)
Probeer volgende keer gewoon helemaal niks te laten horen, grote kans dat ie binnen een dag weer op de stoep staat :) En nu morgen gewoon niet stalken o|O
Hij heeft gezegd ik wil je morgen niet zien,dat impliceert dat hij je daarna misschien wel weer wil zien, wacht dat even af. Wel kinderachtig en irritant trouwens die mensen die na een ruzietje meteen dagen lang niks laten horen :r
pi_104747662
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 00:45 schreef twiFight het volgende:
Praat hier eens over als jullie géén ruzie hebben. Gewoon over hoe jullie zelf met die situaties omgaan, wat je dan denkt, wat je dan voelt en wat je dan wel of vooral niét wilt. Zo leer je elkaar beter begrijpen en zal hij je misschien minder negeren omdat hij dan beter weet dat jij het graag snel uit wilt praten en zie jij wellicht beter in dat hij even rust nodig heeft om zijn eigen gedachten op een rijtje te krijgen oid.
Al gedaan. Het kan hem niet schelen dat ik er dan zo mee zit.. Hij vind gewoon dat ik moet accepteren dat hij zo is.. Beetje vervelend en oneerlijk misschien, maar ja ik heb dat ook wel geaccepteerd maar ik baal er wel ontzettend van elke keer.. Buiten de ruzies om is hij echt super lief maar als we dan even ruzie hebben dan is hij meteen de duivel.. -O-
pi_104747702
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 00:45 schreef twiFight het volgende:
Dat zou goed zijn denk ik ja,maar dagenlang niks laten horen als je al 3 en half jaar een relatie hebt slaat nergens op.
pi_104747728
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 00:46 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Probeer volgende keer gewoon helemaal niks te laten horen, grote kans dat ie binnen een dag weer op de stoep staat :) En nu morgen gewoon niet stalken o|O
Hij heeft gezegd ik wil je morgen niet zien,dat impliceert dat hij je daarna misschien wel weer wil zien, wacht dat even af. Wel kinderachtig en irritant trouwens die mensen die na een ruzietje meteen dagen lang niks laten horen :r
Ja echt wel! Het zijn ook telkens ruzies die nergens op slaan, maar dan wil hij me gelijk even niet meer zien, spreken, niks.. Ik whatsapp eigenlijk de hele dag door met hem.. en ik zie hem dus bijna elke dag. En als hij dan na een ruzie waarvan ik vind dat t nergens op slaat me ineens niet meer wil zien enzo dan voelt het alsof ik in een groot gat ben belandt
pi_104747736
quote:
14s.gif Op donderdag 24 november 2011 00:48 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Dat zou goed zijn denk ik ja,maar dagenlang niks laten horen als je al 3 en half jaar een relatie hebt slaat nergens op.
Ik geloof ook wel dat hij dat niet zou doen, misschien een hele dag.. Als hij dat wel doet dan weet ik ook wel waar ik aan toe ben...
pi_104747762
Als hij ook bijv. een uur eerder naar huis gaat, mis ik hem meteen heel erg. Ik vind dat niet gezond hoor.. hoe kom ik daar van af?
  donderdag 24 november 2011 @ 00:59:42 #21
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_104747964
WTF?!

Serieus, zorg dat je zelf een hobby vindt en vrienden maakt in je nieuwe omgeving.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_104747992
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 00:49 schreef Lotus1 het volgende:

[..]

Ik geloof ook wel dat hij dat niet zou doen, misschien een hele dag.. Als hij dat wel doet dan weet ik ook wel waar ik aan toe ben...
Op zich is het niet zo vreemd om na een flinke ruzie ff een hele dag niks te laten horen. Als het echt dagenlnag duurt wordt het wel irritant.Maar probeer het eens 1 of 2 dagen vol te houden :P
pi_104748024
quote:
10s.gif Op donderdag 24 november 2011 00:59 schreef Staal het volgende:
WTF?!

Serieus, zorg dat je zelf een hobby vindt en vrienden maakt in je nieuwe omgeving.
Ben ik mee bezig. Gaat niet zo makkelijk met een drukke studie ;(
  donderdag 24 november 2011 @ 01:04:02 #24
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_104748075
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 01:01 schreef Lotus1 het volgende:

[..]

Ben ik mee bezig. Gaat niet zo makkelijk met een drukke studie ;(
Joh, als jij al die tijd dat je bezig bent met dat vriendje van je halveert hou je zelfs nog tijd over om op Texel te gaan kantklossen.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_104748096
quote:
10s.gif Op donderdag 24 november 2011 01:04 schreef Staal het volgende:

[..]

Joh, als jij al die tijd dat je bezig bent met dat vriendje van je halveert hou je zelfs nog tijd over om op Texel te gaan kantklossen.
Je hebt gelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')