Ik zou verstandig zijn als ik met je mee deed, viel net al bijna flauw, maar goed dat ben ik nietquote:Op donderdag 24 november 2011 19:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Graag M_M wat voor zooitje hebben ze er nu weer van gemaakt?
Ik ga zo maar naar bed denk ik. Ik ben nog steeds niet fit en dan trek ik morgen de chaos op mijn werk nog een beetje hoop ik.
Ze zijn wel lekker rechtlijnig of niet danquote:Op donderdag 24 november 2011 19:13 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik ben al sinds mei bezig om in een reïntegratietraject geplaatst te worden, en ze hebben al 4x hun mening veranderd over of ik nou een herkeuring kreeg of niet. Vorige week was het eindelijk duidelijk: Nee we doen geen herkeuring, je bent toch al 80-100% afgekeurd en we doen zo min mogelijk fysieke keuringen.
Krijg ik vandaag een mail:
"Naar aanleiding van de verzonden trajectplan is er overleg geweest met onze staf-arbeidsdeskundige. Uit het overleg is gekomen dat het toch noodzakelijk is om een herbeoordeling bij SMZ aan te vragen. Dat heb ik bij deze gedaan. Ik zal eerst moeten wachten op de uitslag alvorens ik het traject mag goedkeuren."
Heel fijn, vooral aangezien ik dinsdag een eerste gesprek heb bij een mogelijke werkgever
Beterschapquote:Op donderdag 24 november 2011 19:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Graag M_M wat voor zooitje hebben ze er nu weer van gemaakt?
Ik ga zo maar naar bed denk ik. Ik ben nog steeds niet fit en dan trek ik morgen de chaos op mijn werk nog een beetje hoop ik.
1 arbeidsdeskundige, die dus aangaf dat de keuring niet nodig was (kostte maar 4 maanden hoor, om een reactie te krijgen via de mail, ik heb die hele vrouw nog nooit gezien)quote:Op donderdag 24 november 2011 19:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Heb je één contactpersoon, M_M? Dat zal dan ook wel niet?
Serieus hè ik kan hier zo niet tegen, wees dan in één keer duidelijk ofzoquote:Op donderdag 24 november 2011 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze zijn wel lekker rechtlijnig of niet dan.
En wie van die 2 is doorslaggevend? Ik neem aan de arbeidsdeskundige, aangezien de werkcoach haar zaken afhandelt. Ik zou haar nog eens benaderen.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:17 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
1 arbeidsdeskundige, die dus aangaf dat de keuring niet nodig was (kostte maar 4 maanden hoor, om een reactie te krijgen via de mail, ik heb die hele vrouw nog nooit gezien)
en 1 werkcoach die als het goed is de meeste zaken voor mijn arbeidsdeskundige afhandelt.
[..]
Ja, maar dat is lastig johquote:Op donderdag 24 november 2011 19:17 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
1 arbeidsdeskundige, die dus aangaf dat de keuring niet nodig was (kostte maar 4 maanden hoor, om een reactie te krijgen via de mail, ik heb die hele vrouw nog nooit gezien)
en 1 werkcoach die als het goed is de meeste zaken voor mijn arbeidsdeskundige afhandelt.
[..]
Serieus hè ik kan hier zo niet tegen, wees dan in één keer duidelijk ofzo
Ik heb de werkcoach maar eens gemaild wat er nu in godsnaam aan de hand is en waarom ze elkaar tegenspreken. Die arbeidsdeskundige is nauwelijks bereikbaar, braaf zeggen dat ze gaat bellen naar mijn reïntegratiebedrijf om te vragen waarom een keuring nodig is (of je kijkt in het trajectplan ofzo) en vervolgens 3 weken later kan je er weer achteraan.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En wie van die 2 is doorslaggevend? Ik neem aan de arbeidsdeskundige, aangezien de werkcoach haar zaken afhandelt. Ik zou haar nog eens benaderen.
Echt hèquote:Op donderdag 24 november 2011 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar dat is lastig joh. Overheidsinstanties, echt waar, nu snap ik ook waarom Nederland flink moet bezuinigen, met dat constante gestuur van het hek naar de dam
.
En juist in die groep valt nog wat te halen qua inkomsten voor de overheid. Ik ken genoeg Wajongers die heel graag aan het werk willen en kunnen, maar die gewoon door de lompe machine tegen worden gehouden.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:25 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik heb de werkcoach maar eens gemaild wat er nu in godsnaam aan de hand is en waarom ze elkaar tegenspreken. Die arbeidsdeskundige is nauwelijks bereikbaar, braaf zeggen dat ze gaat bellen naar mijn reïntegratiebedrijf om te vragen waarom een keuring nodig is (of je kijkt in het trajectplan ofzo) en vervolgens 3 weken later kan je er weer achteraan.
[..]
Echt hè
En dan willen ze dus bij mensen die voor 2010 in de Wajong zaten geen keuringen meer doen, die hoeven dus kennelijk niet meer aan het werk. En dan vind je het gek dat er mensen denken dat Wajongers lui zijn, het duurt verdomme meer dan een half jaar voordat ze het met elkaar eens zijn
Precies. Ik wil ook van die bank af, en niet vanwege het geld, want op het moment dat ik aan het werk ga word ik gekort op mijn uitkering, maar ik wil gewoon deelnemen aan de maatschappij en nuttig bezig zijn!quote:Op donderdag 24 november 2011 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
En juist in die groep valt nog wat te halen qua inkomsten voor de overheid. Ik ken genoeg Wajongers die heel graag aan het werk willen en kunnen, maar die gewoon door de lompe machine tegen worden gehouden.
Oh, dat kan ik welquote:Op donderdag 24 november 2011 20:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ook niet; maar ik zeg maar zo.....altijd blijven lachen
Waarom zo evil?quote:
Oh, ik vind die smilies eng.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee da's sekseh, niet evil
Tonguhhhh jonguhhhhhhhhhhhhh!
Dat was wel het laatste wat in me op kwam toen ik het zagquote:Op donderdag 24 november 2011 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat, echt? Oepsquote:Op donderdag 24 november 2011 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Sow, da´s nog eens een nachtvorst!quote:
Wat bloedirritant, zegquote:Op donderdag 24 november 2011 19:13 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik ben al sinds mei bezig om in een reïntegratietraject geplaatst te worden, en ze hebben al 4x hun mening veranderd over of ik nou een herkeuring kreeg of niet. Vorige week was het eindelijk duidelijk: Nee we doen geen herkeuring, je bent toch al 80-100% afgekeurd en we doen zo min mogelijk fysieke keuringen.
Krijg ik vandaag een mail:
"Naar aanleiding van de verzonden trajectplan is er overleg geweest met onze staf-arbeidsdeskundige. Uit het overleg is gekomen dat het toch noodzakelijk is om een herbeoordeling bij SMZ aan te vragen. Dat heb ik bij deze gedaan. Ik zal eerst moeten wachten op de uitslag alvorens ik het traject mag goedkeuren."
Heel fijn, vooral aangezien ik dinsdag een eerste gesprek heb bij een mogelijke werkgever
Is best es lekker en morgen vast weer overquote:Op donderdag 24 november 2011 20:25 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben chagrijnigEn om niks voor een keer!
Ik weet het echt niet
Oh dat heb ik ook wel eens hoorquote:Op donderdag 24 november 2011 20:25 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben chagrijnigEn om niks voor een keer!
Ik weet het echt niet
True maar ik vind het stom dat ik "zomaar" chagrijnig benquote:Op donderdag 24 november 2011 20:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is best es lekker en morgen vast weer over
Ja kom maar opquote:Op donderdag 24 november 2011 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook wel eens hoor
Moeten we je even kietelen?
Moet ik het wel hebben zeg maarquote:Op donderdag 24 november 2011 20:28 schreef Greys het volgende:
Tombo, jouw voordeel is dat je jezelf ongegeneerd kunt volproppen met comfort food, je kunt het hebben zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |