Aaaahquote:Op donderdag 24 november 2011 00:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb het idee dat het echt midden in de nacht is![]()
Nog ff wachten op de wasmasjien en dan onder het net verschoonde dekbedje
Da's toch zo klaar?quote:Op donderdag 24 november 2011 00:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Aaaah
Ik dacht: ik ga zo lekker naar bed
Maar jouw post herinnert me eraan dat ik de was nog in de droger moet doen
Ja, tis ook al klaarquote:Op donderdag 24 november 2011 00:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Da's toch zo klaar?![]()
Kun je daarna lekker op bed en morgen wakker worden met droge was
Huldequote:Op donderdag 24 november 2011 06:38 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Joe en Odie zijn heldenZe hebben met zijn tweetjes een dikke spin vermoord en opgegeten
quote:Schade na serie explosies in Brunssum Nederland • Geschreven door Novum op 24-11-2011 @ 06:46
Bewoners in de Limburgse stad Brunssum zijn woensdagnacht opgeschrikt door een serie explosies. De ontploffingen zorgden voor schade aan woningen en een auto. Niemand raakte gewond, meldt de politie.
De explosies vonden plaats tussen 23.30 en 01.00 uur aan de Ruyterstraat, Wijenweg en de Klingbemden. In de eerste twee straten raakten voordeuren van woningen beschadigd. De derde explosie richtte schade aan een auto en een garagepoort. De politie heeft een onderzoek ingesteld.
Ja, maar volgende keer niet meer zo met je zelfgemaakte vuurwerk stunten he?quote:
Mij? Wanneer is die kaasmarkt eigk? Ik twijfel of ik zo een oliebol haal alvorens ik het gebouw in ga, ik ben toch al 2u te laatquote:Op donderdag 24 november 2011 09:30 schreef oh-oh het volgende:
Maar dr is heul geen kaasmarkt vandaag, schimmeltje van me![]()
![]()
![]()
Heb ik nog iets gemist gisteren?
Boooooh Dexter seizoen 6 is vet spannend he![]()
Dat, u2 was ook tyfusduur in 2005. En defqon e.d zitten rond het dubbelequote:Op donderdag 24 november 2011 09:40 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat is toch heel cheap voor een concert?
Ik ben altijd op vrijdag vrijquote:Op donderdag 24 november 2011 09:55 schreef oh-oh het volgende:
Kaasmarkt is op vrijdag, maar volgens mij alleen in de zomer
Ik wil godverdomme ook oliebollen dankjewel. Maar het wordt morgen en het hele weekend al genoeg vreten.
Ik moet ook een loopband jonguh, tis hoerig koud!
Nee man,ik ga er hard opquote:
Helden op sokjesquote:Op donderdag 24 november 2011 06:38 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Joe en Odie zijn heldenZe hebben met zijn tweetjes een dikke spin vermoord en opgegeten
Ja, maar het is 3 doors down. Niet echt een hele grote naam, toch?quote:Op donderdag 24 november 2011 09:40 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat is toch heel cheap voor een concert?
Mhaw, ook geen kleine naam. Ze hebben best wat hits gehad hoorquote:Op donderdag 24 november 2011 10:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar het is 3 doors down. Niet echt een hele grote naam, toch?
Ik kan me er maar één herinneren en da's ook nog best lang geleden. Maar ach, ik hoefde er sowieso al niet heenquote:Op donderdag 24 november 2011 10:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mhaw, ook geen kleine naam. Ze hebben best wat hits gehad hoor
Kryptonite, here without you, not minequote:Op donderdag 24 november 2011 10:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik kan me er maar één herinneren en da's ook nog best lang geleden. Maar ach, ik hoefde er sowieso al niet heen![]()
Pff, geen zin om te werken vandaag![]()
Nee niet altijd, ligt er maar net wat er staat. Misschien dat het tegenwoordig wel zo is hoor.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:18 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik dacht dat HMH ook gewoon rond de 45 euro zat?
Omdat ik er geen reet aan heb. Leerloopbaan begeleiding, in het fucking 3de jaarquote:Op donderdag 24 november 2011 10:55 schreef Muis006 het volgende:
Waarom wil je die vakken op donderdag laten vallen Q?
Kan je dan niet beter overleggen of je vrijstelling kan krijgen? Dadelijk ben je klaar en kom je in de problemen omdat je 'niet alle vakken hebt gedaan'.quote:Op donderdag 24 november 2011 11:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat ik er geen reet aan heb. Leerloopbaan begeleiding, in het fucking 3de jaarik heb nog zat belangrijke vakken te doen waar ik die tijd aan kan besteden. Plus dat ik eigenlijk al klaar was en dan had ik het ook nooit gehad en op mijn vorige opleiding hebben we ook een deel llb gehad.
Serieus, ik rond 1 vak af en dan komen ze met een nieuw vak aankakkenen dan willen ze dat ik asap mijn studie afrond
quote:Op donderdag 24 november 2011 06:38 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Dat heb ik net gedaanquote:Op donderdag 24 november 2011 11:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter overleggen of je vrijstelling kan krijgen? Dadelijk ben je klaar en kom je in de problemen omdat je 'niet alle vakken hebt gedaan'.
Ik ben geen mind reader jonge.quote:Op donderdag 24 november 2011 11:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat heb ik net gedaanmijn mentor vondt het ook onzinnig, dus ze gaat erachteraan.
Als ze dat hier doen betekent het stiekem dat je je bed uit moet en wat lekkers voor ze moet pakkenquote:Op donderdag 24 november 2011 11:10 schreef Croli het volgende:
Ik heb trouwens nog iets ontzettend liefs/schattigs te vertellen;
Vannacht of vanochtend vroeg kwam Izzy weer bij ons in bed liggen zoals wel vakeraltijd. Ik kreeg weer kusjes van haar zoals wel vakeraltijd. Nu ging ze ook met haar pootje heel lief over mn gezicht heen! T leek net alsof ze me aan het aaien was. Ik vonnet wel lief en schattig...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |