Oh, dat kan ik welquote:Op donderdag 24 november 2011 20:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ook niet; maar ik zeg maar zo.....altijd blijven lachen
Waarom zo evil?quote:
Oh, ik vind die smilies eng.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee da's sekseh, niet evil
Tonguhhhh jonguhhhhhhhhhhhhh!
Dat was wel het laatste wat in me op kwam toen ik het zagquote:Op donderdag 24 november 2011 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat, echt? Oepsquote:Op donderdag 24 november 2011 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Sow, da´s nog eens een nachtvorst!quote:
Wat bloedirritant, zegquote:Op donderdag 24 november 2011 19:13 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik ben al sinds mei bezig om in een reïntegratietraject geplaatst te worden, en ze hebben al 4x hun mening veranderd over of ik nou een herkeuring kreeg of niet. Vorige week was het eindelijk duidelijk: Nee we doen geen herkeuring, je bent toch al 80-100% afgekeurd en we doen zo min mogelijk fysieke keuringen.
Krijg ik vandaag een mail:
"Naar aanleiding van de verzonden trajectplan is er overleg geweest met onze staf-arbeidsdeskundige. Uit het overleg is gekomen dat het toch noodzakelijk is om een herbeoordeling bij SMZ aan te vragen. Dat heb ik bij deze gedaan. Ik zal eerst moeten wachten op de uitslag alvorens ik het traject mag goedkeuren."
Heel fijn, vooral aangezien ik dinsdag een eerste gesprek heb bij een mogelijke werkgever
Is best es lekker en morgen vast weer overquote:Op donderdag 24 november 2011 20:25 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben chagrijnigEn om niks voor een keer!
Ik weet het echt niet
Oh dat heb ik ook wel eens hoorquote:Op donderdag 24 november 2011 20:25 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben chagrijnigEn om niks voor een keer!
Ik weet het echt niet
True maar ik vind het stom dat ik "zomaar" chagrijnig benquote:Op donderdag 24 november 2011 20:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is best es lekker en morgen vast weer over
Ja kom maar opquote:Op donderdag 24 november 2011 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook wel eens hoor
Moeten we je even kietelen?
Moet ik het wel hebben zeg maarquote:Op donderdag 24 november 2011 20:28 schreef Greys het volgende:
Tombo, jouw voordeel is dat je jezelf ongegeneerd kunt volproppen met comfort food, je kunt het hebben zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |