Hacken en slashen werkt net zo goed.quote:Op zondag 11 december 2011 16:49 schreef MikeyMo het volgende:
Ja ik heb nu telkens heart potions bij me, maar tijdens het laatste gevecht moet je bliksem opvangen en vaak reageert mijn zwaard net niet genoeg zodat hij hem telkens net niet pakt en ik meerdere malen neer wordt gemept voordat ik wat kan doen
En in vergelijking met Twilight Princess? Zonder al teveel spoilers ;-)quote:Op maandag 12 december 2011 13:38 schreef MikeyMo het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het een leuk avontuur vond, het enige wat ik wel jammer vond was de beperkte uitwerking van Hyrule. Je had eigenlijk slechts 3 areas: de vulkaan, de woestijn en het bos. Ze hebben het op een briljante manier uitgebouwd ook met name hoe de sky temple in verbinding staat met de plek waar The Imprisoned is opgesloten, maar ik had liever wat meer variatie in de areas gezien...
Die vond ik echt baas, maar moet je eerlijk zeggen dat ik OOT enkel een jaar of 3 geleden wel eens heb gespeeld maar daar snel op uitgekeken was. Daar had je dus wel allerlei verschillende areas in.quote:Op maandag 12 december 2011 13:44 schreef Reintji het volgende:
[..]
En in vergelijking met Twilight Princess? Zonder al teveel spoilers ;-)
80 ?? Tering...quote:Op maandag 12 december 2011 13:46 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Die vond ik echt baas, maar moet je eerlijk zeggen dat ik OOT enkel een jaar of 3 geleden wel eens heb gespeeld maar daar snel op uitgekeken was. Daar had je dus wel allerlei verschillende areas in.
Deze is ook heel tof hoor, maar door slechts 3 grond levels te hebben voelt hij kleinschaliger aan. Ook al ben ik bijna 80 uur bezig geweest
ja 2 balken volle hartjes (incl 2 tokens)quote:Op maandag 12 december 2011 18:30 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
80 ?? Tering...
Trouwens... hoeveel heartcontainers zijn er te halen?
Tot de 2 rijen hartjes onder elkaar 'vol' zijn? (incl de hartjes die je ontvangt na een tempel/eindbaas)...
Tot hoever gaan die Grattitudes eigenlijk? 100?
In OoT had je nog 100 ? skullatulla die je kon zoeken maar wat kan je na het uitspelen nog doen behalve Hero Mode?
Info over crystals:quote:Op maandag 12 december 2011 21:19 schreef tjoptjop het volgende:
80!!
Waar vind ik die allemaal zeg![]()
Ik heb er nu 8 ofzo en als ik dowse zitten ze op plekken waar ik geen idee van heb hoe daar te komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zin in pizza? Simpel pizzarecept - Uitgebreid pizzarecept! - DIY pizzaschep - Bestron Alfredo Tuning - kookkompas.nl
quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:09 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Info over crystals:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |