Van die plaatsingslijst ja. Het toernooi is een paar jaar tijd al zijn glans kwijtgeraakt.quote:
Ach die glans zijn ze al kwijt sinds 2007. Kunnen we wel elk jaar over blijven zeiken, maar het blijft toch leuk om te volgen (vind ik) ondanks dat het niveau bij de PDC stukken hoger is.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:07 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Van die plaatsingslijst ja. Het toernooi is een paar jaar tijd al zijn glans kwijtgeraakt.
Heb je gelijk in, maar toch, je denkt meteen aan die geweldige tijden van een jaar of tien geleden.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach die glans zijn ze al kwijt sinds 2007. Kunnen we wel elk jaar over blijven zeiken, maar het blijft toch leuk om te volgen (vind ik) ondanks dat het niveau bij de PDC stukken hoger is.
De Lakeside moet je tegenwoordig gewoon met een knipoog en de nodige nostalgie naar kijken.
Volgens mij zend de BBC weer uit dit jaar
quote:Op maandag 7 november 2011 20:15 schreef borisz het volgende:
Complete lijst
Ron Meulenkamp v Gary Stone
Martin Adams v Scott Mitchell
Ross Montgomery v Fabian Roosenbrand
Tony O'Shea v Steve West
Paul Jennings v Gary Thompson
Gary Robson v Steve Douglas
Wesley Harms v Martin Phillips
Robbie Green v Darryl Fitton
Ted Hankey v Clive Barden
Scott Waites v Andy Boulton
Willy van de Wiel v Dave Prins
John Walton v Martin Atkins
Tony West v Geert de Vos
Jan Dekker v Christian Kist
Benito van de Pas v Alan Norris
Dean Winstanley v Joey Ten Berge
Toch bewijzen Hankey, Waites, Winstanley, Phillips en zelfs Dekker dat ze kunnen winnen in de Grand Slam of Darts. Daarnaast zie je ook dat BDO'ers die overstappen vaak 'gewoon' de top 32 halen, niet alleen King, Webster en Anderson deden dat maar ook Van der Voort, Thornton, Stompé en Jones.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach die glans zijn ze al kwijt sinds 2007. Kunnen we wel elk jaar over blijven zeiken, maar het blijft toch leuk om te volgen (vind ik) ondanks dat het niveau bij de PDC stukken hoger is.
Voordat er massaal overgestapt werd was het niveau in de breedte bij de PDC ook niet zo bijzonder. Er blijven er bij de BDO ook steeds minder over die bij de PDC zo in de (sub)top meekunnen, maar er zijn er nog wel wat inderdaad.quote:Op zondag 27 november 2011 20:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Toch bewijzen Hankey, Waites, Winstanley, Phillips en zelfs Dekker dat ze kunnen winnen in de Grand Slam of Darts. Daarnaast zie je ook dat BDO'ers die overstappen vaak 'gewoon' de top 32 halen, niet alleen King, Webster en Anderson deden dat maar ook Van der Voort, Thornton, Stompé en Jones.
Vraag ik me ook af. Heb dit van Dartfreakz.nlquote:Op maandag 2 januari 2012 23:56 schreef Szura het volgende:
Ron Meulenkamp, Chris Kist, Benito van de Pas???
En sinds wanneer is Winstanley Nederlands
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |