abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105158679
Heftige discussies over kwaliteit hier :D

Ik kan me van toen ik recent een wasdroger gekocht heb nog herinneren dat zelfs op de productinfo kaarten in de winkel de verwachte levensduur bij een bepaald gebruik stond. Als ik me niet vergis zijn dat soort cijfers een resultaat van een optelsommetje van hoe het apparaat in elkaar zit en daarmee best een goede indicator. Metalen poelie: + 1 jaar, plastic poelie - 1/2 jaar, zoiets. Dat is op zich wel een aardige indicatie. Dat moet van die vaatwassers toch ook wel te vinden zijn?
pi_105158688
..

[ Bericht 99% gewijzigd door CafeRoker op 04-12-2011 10:06:23 (dubbel ) ]
pi_105158744
Iedereen moet natuurlijk bekijken hoe hij of zij zijn vaatwasser gebruikt.
Mijn eerste was ook een miele met besteklade, maar nooit meer. ( de besteklade dan )
Ik pleur het als het ware erin, en dat was met die lade wat onhandig.
In en uitruimen is een noodzakelijk kwaad.
Nu heb ik een siemens, puur omdat de rest van de apparatuur ook siemens is.
En ik het netter vindt dat alles van hetzelfde merk en serie is dan een bij elkaar geharkt zooitje is.
  zondag 4 december 2011 @ 10:15:18 #54
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105158836
Je moet idd vrij netjes zijn voor een besteklade, maar dat is in mijn geval geen probleem.
Bij m'n vriend thuis erger ik me altijd groen en geel aan de ruimte die de bestekbak inneemt, vooral als we veel vaat hebben.
Daarbij richt ik de bestekbak ook op soort in, messen bij messen enz. dat is makkelijker met uitruimen.

Of je de besteklade extra werk vindt of niet ligt denk ik vooral aan je persoonlijkheid.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_105159382
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 10:15 schreef Leandra het volgende:
Je moet idd vrij netjes zijn voor een besteklade

Of je de besteklade extra werk vindt of niet ligt denk ik vooral aan je persoonlijkheid.
Dat is het probleem niet, de vaatwasser is er voor mijn gemak.
En gezien het aantal keren dat deze werkt moet deze gewoon snel ingeruimd kunnen worden.

Waar het gemiddelde op 280 keer gebruik per jaar ligt, zit ik er al ruim 3 keer overheen.
Per dag wordt deze minimaal 2 x per dag gebruikt, en als ik visite hebt loopt dit al snel sterk op.

Wij koken nogal uitgebreid, waar anderen het vaak simpel houden.
En als je zo vaak je vaatwasser moet in en uitruimen dan moet dat graag snel gebeuren.
Ook in een korf kun je gewoon het bestek al op soort sorteren.
pi_105159783
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 10:51 schreef klipper het volgende:

[..]

Dat is het probleem niet, de vaatwasser is er voor mijn gemak.
En gezien het aantal keren dat deze werkt moet deze gewoon snel ingeruimd kunnen worden.

Waar het gemiddelde op 280 keer gebruik per jaar ligt, zit ik er al ruim 3 keer overheen.
Per dag wordt deze minimaal 2 x per dag gebruikt, en als ik visite hebt loopt dit al snel sterk op.

Wij koken nogal uitgebreid, waar anderen het vaak simpel houden.
En als je zo vaak je vaatwasser moet in en uitruimen dan moet dat graag snel gebeuren.
Ook in een korf kun je gewoon het bestek al op soort sorteren.
gemiddeld bijna twee keer per dag?! dat is meer dommigheid dan luiheid hoor...
pi_105160055
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2011 11:13 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2011 11:13 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

Zoals gezegd koken wij nogal uitgebreid, en of ik dan tussendoor alles met de hand afwast of via de vaatwasser die er voor mijn gemak is.
Dat jij misschien niets anders gewend bent dan de simpele hollandse maaltijd zegt meer over jou dan over mij.
De maaltijd behoort tot 1 van de belangrijkste momenten op een dag, daar wil ik dan wel van genieten.
Maar zoals al in een ander topic duidelijk werd, geven wij ook veel meer dan gemiddeld uit aan eten.

En om nu de hele dag uit hetzelfde kopje te blijven drinken vindt ik persoonlijk wat armoedig.
pi_105160429
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 11:28 schreef klipper het volgende:

En om nu de hele dag uit hetzelfde kopje te blijven drinken vindt ik persoonlijk wat armoedig.
Sorry? :')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_105160525
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2011 01:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik weet niet sinds wanneer Siemens/Bosch een besteklade zouden hebben zoals Miele die heeft, maar dat moet dan heel recent zijn want Miele heeft daar het patent op.
En nee, een randje om wat bestek op te leggen is geen besteklade.
Dat jij onwetend bent wil niet zeggen dat het niet bestaat hoor. Mijn Siemens ziet er zo uit:

Dat is toch absoluut een duidelijk besteklade. En dat artikel is van 2008. Dus jij loopt minimaal 3 jaar achter :') Misschien moet je niet tof doen met kennis die verouderd is of die je niet hebt.

Klipper: je beschrijft in die link zo'n beetje mijn hele vaatwasser :) Alleen gebruikt die van mij geloof ik weer minder stroom en bla bla. Ik heb namelijk model 2011 van een of andere serie.
pi_105160972
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 11:28 schreef klipper het volgende:

[..]

[..]

Zoals gezegd koken wij nogal uitgebreid, en of ik dan tussendoor alles met de hand afwast of via de vaatwasser die er voor mijn gemak is.
Dat jij misschien niets anders gewend bent dan de simpele hollandse maaltijd zegt meer over jou dan over mij.
De maaltijd behoort tot 1 van de belangrijkste momenten op een dag, daar wil ik dan wel van genieten.
Maar zoals al in een ander topic duidelijk werd, geven wij ook veel meer dan gemiddeld uit aan eten.

:')

net zulke dommigheid als die mensen die een rol wc-papier/dag nodig denken te hebben of elke dag 2x douchen en dan elke keer een schone handdoek pakken
pi_105161162
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2011 12:11 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

:')

net zulke dommigheid als die mensen die een rol wc-papier/dag nodig denken te hebben of elke dag 2x douchen en dan elke keer een schone handdoek pakken
Goh kon je nu echt niets beter verzinnen na 40 minuten nadenken ?

Overigens gebruik ik mijn handdoek wel minstens 2 keer, hoewel het me ook niets uit zou maken als ik er 4 per keer gebruik.

Wat boeit het jouw wat een ander doet?
Of ben je zo'n armoedzaaier die tegen iedereen af moet geven die niet ieder dubbeltje 2 keer hoeft om te draaien?
Doe jij lekker zuinig aan, doe ik mijn ding.
Hopelijk geniet jij van jouw leven' ik weet zeker dat ik het wel doet.
pi_105163555
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 12:19 schreef klipper het volgende:

[..]

Goh kon je nu echt niets beter verzinnen na 40 minuten nadenken ?

Overigens gebruik ik mijn handdoek wel minstens 2 keer, hoewel het me ook niets uit zou maken als ik er 4 per keer gebruik.

Wat boeit het jouw wat een ander doet?
Of ben je zo'n armoedzaaier die tegen iedereen af moet geven die niet ieder dubbeltje 2 keer hoeft om te draaien?
Doe jij lekker zuinig aan, doe ik mijn ding.
Hopelijk geniet jij van jouw leven' ik weet zeker dat ik het wel doet.
je mist het ruimtelijk inzicht om je afwasmachine normaal in te delen, daar heb ik persoonlijk niet zoveel last van hoor :')

maar ga dan niet beweren dat twee keer per dag dat ding laten draaien nodig is
  zondag 4 december 2011 @ 13:35:59 #63
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105163679
Hoe kun jij nou beoordelen hoeveel vaatwassen voor een ander wel of niet normaal zijn?
Ten eerste weet je niet hoe groot zijn gezin is, hoeveel mensen er de hele dag thuis zijn enz. enz. enz.

Of kun je mij ook al vertellen dat ik het niet snap omdat ik laten we zeggen.... 5 keer per week een wasmachinewas draai?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_105163758
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2011 13:32 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

je mist het ruimtelijk inzicht om je afwasmachine normaal in te delen, daar heb ik persoonlijk niet zoveel last van hoor :')

maar ga dan niet beweren dat twee keer per dag dat ding laten draaien nodig is
Triest figuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')