Thanks!quote:Op woensdag 23 november 2011 15:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
MB, de gebreide jurken bij Esprit een optie?
http://www.esprit.nl/nl/w(...)rend_gebreide_jurken
Die is leukquote:Op woensdag 23 november 2011 15:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whehehe, dat heeft deze ook wel een beetje; rand van de legging, shirtje eronder is best zichtbaar.
[ afbeelding ]
Verder vind ik em wel leuk, dus ik overweeg om er zoiets overheen te doen.
[ afbeelding ]
Ja, hier ook de pijnpoliquote:Op woensdag 23 november 2011 15:47 schreef indaha het volgende:
[..]
Hier is het een pijnpoli, daar zitten meerdere anesthesisten bij elkaar en die weten wat posttraumatisch dystrofie is dus als je het niet hebt dan sturen ze je snel genoeg weer weg neem ik aan ,
Je kunt toch nu niets anders doen dan wachten op de 28e, misschien is dystrofie dan al uitgesloten en kunnen ze je daar in ieder geval al niet meer mee wegsturen.
Bolerootje vind ik echt walgelijkquote:Op woensdag 23 november 2011 15:46 schreef oh-oh het volgende:
Ing, spijkerstof zijn de ergste
Je hebt tegenwoordig toch ook zat van die leuke wikkelvestjes, bolerootjes en gebreide mouwloze dingetjes voor ergens over?
Ja maar daar kan misschien wel spoed achter gezet worden door de huisarts of verzekering, want het is belangrijk dat je dat al weet voor de 28equote:Op woensdag 23 november 2011 15:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat blijktIk wilde ziekenhuizen gaan afbellen om te kijken waar plek was, maar dat is ws niet het allerslimste idee.
Nou, dan toch maar die anesthesist bellen... maar ik verwacht ook niet dat ik daar voor de 28ste heen kan.
Ja, dat is een groooote Plus van Esprot.nl; de modellenquote:Op woensdag 23 november 2011 15:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Thanks!
Wel duur, maar ik heb nu toch al besloten dat ik het moet hebben
En modellen op de foto, ook handig.
[..]
Die is leuk(Hoewel er t-shirt in de url staat, is het echt wel een jurk?
)
Hoi Qweaquote:
Dat wel, en mn huis stinkt niet nu, yayquote:Op woensdag 23 november 2011 15:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar je rookt nog steeds niet en dat is wel heul knap van jou BlisseBips![]()
![]()
Ja hoor, dacht dat je het al wist. Zal zo sturen.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
MB kan ik nog een pm krijgen wat er nou precies is?
Nee, dat zou wel stom zijnquote:Op woensdag 23 november 2011 15:47 schreef oh-oh het volgende:
MB, ik vind het knap dat je het volhoudt hoor, maar ja, je moet wel gewoon, en als je weer zou gaan roken, dat zou echt niet kunnen he![]()
Ik zat laatst weer even op een pakje per dag, groot pakje dan he![]()
Maar ik doe er nu alweer 4 dagen mee, dus ik bouw alweer af
Die is idd erg leuk, maar ik vind mezelf wayyyyyyy te niet-slank-genoeg voor zo eentjequote:Op woensdag 23 november 2011 15:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind bolerootjes ook niks maar minder erg dan gilletjes
Crap, nu wil ik deze in het zwart![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig boycot ik Esprit dus mag ik m niet shoppen
Ik heb nog nooit wat gekocht volgens mij bij Esprit.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, dat is een groooote Plus van Esprot.nl; de modellen![]()
En nee, het is geen officiele jurk, maar een strak shirt dat tot ruim over den bipsebaps komt.
Ik draag er een legging en laarzen bij....en speciaal voor oh oh een spijkergiletje
Die vond ik ook meteen het leukst van je hele rijtjequote:Op woensdag 23 november 2011 15:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik hou van Esprit
[ afbeelding ]
Deze heb ik net binnen en die vind ik zelf echt helemaal geweldig![]()
Nou dan moet ik er maar helemaal weg blijvenquote:Op woensdag 23 november 2011 15:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Die is idd erg leuk, maar ik vind mezelf wayyyyyyy te niet-slank-genoeg voor zo eentje
Ben jij zo gegroeid dan?quote:Op woensdag 23 november 2011 15:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou dan moet ik er maar helemaal weg blijven![]()
Ja dat is waar jouw voorgevel is soms onhandig.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben jij zo gegroeid dan?Kan me niet voorstellen
Zit misschien tussen mijn oren hoor, maar door dat 'dikke gebreide' vind ik mezelf er dan altijd helemáál zo lomp uit zien![]()
Ik ben al heel groot en niet bepaald rank enzo, door den boobies lijkt het allemaal nóg wat huge-er en nee kweenie... die gebreide dingen... of ze moeten heel dun zijn
Die is ook leuk! Maar ik zie hem niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik hou van Esprit
[ afbeelding ]
Deze heb ik net binnen en die vind ik zelf echt helemaal geweldig![]()
That's my linequote:Op woensdag 23 november 2011 15:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Die is idd erg leuk, maar ik vind mezelf wayyyyyyy te niet-slank-genoeg voor zo eentje
dan moet ik morgen maar weer eens de HA bellen want die nemen nu niet meer opquote:Op woensdag 23 november 2011 15:49 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja maar daar kan misschien wel spoed achter gezet worden door de huisarts of verzekering, want het is belangrijk dat je dat al weet voor de 28e
Ja, dat wel, maar ik mag eigenlijk niet klagen want het kan altijd erger.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoi Qwea
Wat een gedoe, zo kut als je gewoon niet weet wat er aan de hand is
Hoe is het met je GA?quote:Op woensdag 23 november 2011 15:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Die vond ik ook meteen het leukst van je hele rijtje
Samen met het spijkerjurkje.
Die vond ik idd ook heel leukquote:Op woensdag 23 november 2011 15:57 schreef MissBliss het volgende:
Deze wil ik
[ afbeelding ]
[..]
Die is ook leuk! Maar ik zie hem niet.
Oh, daar ga ik ook even kijken danquote:Op woensdag 23 november 2011 15:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ing had alles uit de sale toch?
Nou, klaag maar een end weg hoor! Ik zou er ook strontziek van wordenquote:Op woensdag 23 november 2011 16:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar ik mag eigenlijk niet klagen want het kan altijd erger.
quote:Op woensdag 23 november 2011 15:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ing had alles uit de sale toch?
Ahaquote:Op woensdag 23 november 2011 16:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die vond ik idd ook heel leuk![]()
En zie je het plaatje niet of zie je mijne niet op de site?
Want dat zou kunnen komen, omdat ie bij Wehkamp gekocht is
Ik heb mezelf door de eerste 12 afleveringen heen gefast-forwardquote:
Daar moet je NIET in bukken... ik herhaal... NIET IN BUKKENquote:
Of zo eentje met pijpjes en nadenquote:Op woensdag 23 november 2011 16:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar moet je NIET in bukken... ik herhaal... NIET IN BUKKEN
Of er een maillot of panty onder doen zonder die onelegante strepen/naden over je blissebips
Hihi, ik was wel van plan er een maillot bij te kopen jaquote:Op woensdag 23 november 2011 16:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar moet je NIET in bukken... ik herhaal... NIET IN BUKKEN
Of er een maillot of panty onder doen zonder die onelegante strepen/naden over je blissebips
Ja daar moet je dus mee uitkijken, want maillots hebben helaas vaak van die klotenadenquote:Op woensdag 23 november 2011 16:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hihi, ik was wel van plan er een maillot bij te kopen ja
Whehehe, en dan een extra onderbroek over de maillot zodat ie niet tussen je benen zakt?quote:Op woensdag 23 november 2011 16:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hihi, ik was wel van plan er een maillot bij te kopen ja
Jezus fuck zeg, er breken hier dagelijks bitchfights uit waar de honden geen brood van lusten (muv. Sjon dan) en ik maak 'ns een grap en krijg meteen gebitch op m'n nekquote:
Euj, van mij mag je hoorquote:Op woensdag 23 november 2011 16:12 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Jezus fuck zeg, er breken hier dagelijks bitchfights uit waar de honden geen brood van lusten (muv. Sjon dan) en ik maak 'ns een grap en krijg meteen gebitch op m'n nek
Ik vind Dexter maar een eng ventje op een of andere manierquote:Op woensdag 23 november 2011 16:13 schreef oh-oh het volgende:
Vanavond babi ketjap met rijst en komkommer en krupuk en lekkere sambal en zulks![]()
En bezoek en drie Dexters van Pagan en Strega
quote:Op woensdag 23 november 2011 16:12 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Jezus fuck zeg, er breken hier dagelijks bitchfights uit waar de honden geen brood van lusten (muv. Sjon dan) en ik maak 'ns een grap en krijg meteen gebitch op m'n nek
In dat geval zou ik als ik Bliss was helemáál niet meer durven bukkenquote:Op woensdag 23 november 2011 16:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whehehe, en dan een extra onderbroek over de maillot zodat ie niet tussen je benen zakt?
Moest ik vroeger altijd van mams![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |