Je komt soms leuk uit de hoek met een reactie waarquote:Op woensdag 23 november 2011 14:58 schreef SpaceMouse het volgende:
Complimentenman, mijn complimenten! Geef mij nu eens een compliment, wat ik heb in tijden geen compliment gehad. Complimentjes voor dit topic! Compliment!
Ik vind je een goede user hoor, een aanwinstquote:Op woensdag 23 november 2011 14:59 schreef MohammedJan het volgende:
[..]
Jaloers dat ik een geweldige user ben?
Jij wil nog een compliment he?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:59 schreef Angel-Joy het volgende:
Wtf, elkaar's kont kussen topic ofzo
Ik hoef geen complimenten van jou, want ik weet dat je van me houdt, en blablabla, wjnmk, kusjes enzoquote:Op woensdag 23 november 2011 15:01 schreef Compliment het volgende:
[..]
Jij wil nog een compliment he?
Dan kun je achteraan aansluiten want je moet het wel verdienen
Dat is ook de reden waarom ik hier benquote:Op woensdag 23 november 2011 15:02 schreef SpaceMouse het volgende:
Aardige mensen zie je zelden in ONZ. Mijn complimenten!
Diep van binnen ben je een heel lief meisje, schat ik inquote:Op woensdag 23 november 2011 15:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik hoef geen complimenten van jou, want ik weet dat je van me houdt, en blablabla, wjnmk, kusjes enzo
Dat zijn de grootste kuthoerenquote:Op woensdag 23 november 2011 15:04 schreef Compliment het volgende:
[..]
Diep van binnen ben je een heel lief meisje, schat ik in
Dat zeg ik nietquote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 15:09 schreef Compliment het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet![]()
Ze heeft misschien wel een grote mond, (grappenmakers kom maar) maar ze is eigenlijk heel lief hoor
ja mang -.-quote:Op woensdag 23 november 2011 16:23 schreef Naaktemolrat het volgende:
Wat reageren de mensen er aardig op -.-
Niets mis met users wijzen op de correcte spelling van FOK!.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:25 schreef bosi_wa het volgende:
[..]
Verpest je status van kwaliteitsuser nou niet...
Na een uitroepteken hoeft geen punt. Sorry.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:32 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Niets mis met users wijzen op de correcte spelling van FOK!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |