Dankje, en ga je nog iets anders bijdragen aan dit forum dan alleen complimenten geven?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:32 schreef Compliment het volgende:
[..]
Hoho ho, deze complimenten komen niet zomaar uit de lucht vallen hoor, ik meen het op recht dat je een leuke ondertitel hebt
Ik ben geen kloon van Zweetteef hoorquote:Op woensdag 23 november 2011 14:32 schreef RandyBlythe het volgende:
[..]
En nu snel weer terug switchen anders val je door de mand
Nee, daar zijn andere users voorquote:Op woensdag 23 november 2011 14:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dankje, en ga je nog iets anders bijdragen aan dit forum dan alleen complimenten geven?
oke bedankt voor het complimentquote:Op woensdag 23 november 2011 14:33 schreef Compliment het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon van Zweetteef hoor
Geen dankquote:Op woensdag 23 november 2011 14:33 schreef RandyBlythe het volgende:
[..]
oke bedankt voor het compliment
dan nietquote:
mooi UI heb je ook!quote:Op woensdag 23 november 2011 14:33 schreef RandyBlythe het volgende:
[..]
oke bedankt voor het compliment
quote:
Toch bedanktquote:
Ik zweer, jij bent een kloon....quote:Op woensdag 23 november 2011 14:33 schreef Compliment het volgende:
[..]
Nee, daar zijn andere users voor
Ben toch eens niet zo wantrouwend Angeltjequote:Op woensdag 23 november 2011 14:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zweer, jij bent een kloon....
Amenquote:Op woensdag 23 november 2011 14:39 schreef Compliment het volgende:
[..]
Adrem antwoord, users als jij zijn een aanwinst voor het forum
.... zie je, "eens"? Dus je zit langer op FOK!quote:Op woensdag 23 november 2011 14:38 schreef Compliment het volgende:
[..]
Ben toch eens niet zo wantrouwend Angeltje
Kijk toch eens die liefde die ontstaatquote:Op woensdag 23 november 2011 14:40 schreef stevenmac26 het volgende:
al mijn complimenten gaan uit naar Zweetteef
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:26 schreef Compliment het volgende:
[..]
Ja, moet ik nog bedenken, eerst beetje bekendheid opbouwen
Leuke naam trouwens, onthoud je goed, goed gekozen
ik wou jou vast complimenteren met je aankomende moderatorschapquote:Op woensdag 23 november 2011 14:40 schreef stevenmac26 het volgende:
al mijn complimenten gaan uit naar Zweetteef
Lurkenquote:Op woensdag 23 november 2011 14:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
.... zie je, "eens"? Dus je zit langer op FOK!
Leuke ondertitelquote:Op woensdag 23 november 2011 14:42 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]wat een slecht compliment.
Toch bedankt, en bekeindheid kan je beter opbouwen met UI want grafisch ingestelde mensen (als ik) kunnen namen slecht onthouden
Leugenaar!quote:Op woensdag 23 november 2011 14:47 schreef Compliment het volgende:
Hallo lurkers![]()
Jullie zien er goed uit hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |